Bicykle pre tých náročnejších

Máme cenovo dostupné bicykle pre začiatočníkov na občasné výjazdy, aj také s dobrým pomerom ceny a výbavy. No a potom sa dostávame do kategórie, ktorá je určená tým náročnejším.

Lapierre Spicy CF TEAM 29

Karbonový rám vyrobený v spolupráci s desaťnásobným šampiónom v zjazde. Zdvihy 170 mm, dvanásťrýchlostný systém od Sram-u, označený X01, či štvorpiestové brzdy Sram RSC, si hravo poradia aj na skutočne náročných trailoch. Vidlica Rock Shox Zeb či tlmič Rock Shox Super Deluxe sú ako stvorené pre tento druh bicykla a použitie. Cena je stanovená na 8 599 € a nájdete ho na našom MTBIKER shope alebo u nášho dodávateľa.

Pinarello Prince FX disc

Bicykel, ktorý budete parkovať v obývačke ako šperk. Asymetrický rám, vidlica z uhlíkových vlákien Torayca 900, doplnené karbónovými aerodynamickými ráfikmi Fulcrum Wind 400, sú pripravené na poriadne rýchlu jazdu. Prevodový systém 2x11 v prevedení Shimano Ultegra, aerodynamický kokpit, no hlavne jazdné vlastnosti, pre ktoré značka vyniká a bude robiť dlhé roky svojmu majiteľovi radosť. Tento bicykel za 7 095 € nájdete v našom eshope, alebo webe dodávateľa.

Cannondale SystemSix Hi-Mod Ultegra Di2

Vyhotovený vo farbách profi tímu EF Education-EasyPost prichádza ďalší šperk od Cannondale-u. Vnútorné vedenie bowdenov, elektronické radenie či špičkový aeroprofil konštrukcie sú určené pre poriadne výkony a rozhodne sa nestratí ani počas časovky, alebo triatlonu. . Ťažko môžeme tento bicykel odporučiť na výlety v pohodovom tempe, kde ide najmä o pohodlie, no ak hľadáte rýchlosť, ste správne. Cena bicykla je 8 599 € a viac informácií nájdeš na našom MTBIKER shope, či na stránke výrobcu.

Giant Propel Advanced Pro Disc

Model Propel od Giantu prichádza s aerodynamicky tvarovaným rámom vrátane kokpitu. Úspore sekúnd na rovinách pomáhajú aj kolesá, pričom boli použité kombinované výšky ráfika, vpredu 42 mm a vzadu 65 mm. Celok dopĺňa bezdrôtové elektronické radenie Sram Force eTap AXS, takže o pár káblov menej, rátať môžete aj s wattmetrom v réžii Giant-u. Cena bicykla je 6 349 € a viac informácií nájdeš na MTBIKER shope, alebo na stránke výrobcu.

Orbea Occam M10 LT

Či už vyznávate jazdu v bikeparku, trailparku, alebo radšej trávite čas s priateľmi v horách na bicykli a spoznávate nové chodníky, Occam M10 vás nesklame. Zdvihy 150 mm si poradia s každou nástrahou trailu, navyše pružina vzadu poskytne vysokú citlivosť v skutočne rozbitom teréne. 12-rýchlostná sada Shimano XT vrátane štvorpiestových brźd je kombinácia, ktorá vás dostane na kopec aj dole v podstate bez kompromisov. Za cenu 5 399 € ju nájdete v našom MTBIKER shope, alebo na webe dodávateľa.

Mondraker Superfoxy Carbon R

Ďalší kárbónový „Španiel,“ ktorý sa nebojí poriadneho terénu, doplnený o virtuálne zavesenie zadnej stavby. Stavaný je na tie najťažšie enduro traily a technický terén. Hltať všetky prekážky mu umožňuje 160 mm zdvihu na ráme a 170 mm vpredu na vidlici od Fox-u s 38 mm nohami. Zmena prevodov je v rukách sady Sram GX Eagle, cestou nadol zase oceníte 4-piestové brzdy Sram Code R. Za cenu 6 499 € ho nájdete na MTBIKER shope, alebo na webe dodávateľa.

Ghost Lector FS LC Universal

Ľahký maratónsky bicykel, ktorý sa nezľakne ani jazdy po trailoch, či celodenného výletu v horách. Moderná geometria a virtuálny systém zavesenia zadnej stavby zaručí, že aj pri hodnote zdvihu 120 mm vpredu a 115 mm vzadu budete mať pocit, že limity bicykla sú oveľa ďalej. Nerovnosti trasy „vyžehlí“ vidlica Rock Shox SID Select +, sekundovať jej bude tlmič SID Deluxe.. Zmenu prevodov má na starosti osvedčená kombinácia Sram Eagle GX a X01. Cena modelu je 5 499 € a nájdete ho na MTBIKER shope alebo u dodávateľa.

Kompletnú ponuku bicyklov nájdeš na našom MTBIKER shope. Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.

Bicykle prispôsobené pre ženy PR článok

Bicykle prispôsobené pre ženy

Cyklistika je šport pre všetkých. Teraz potešíme to nežnejšie pohlavie, keďže sa pozrieme na bicykle, ktoré môžu ženám padnúť do oka...či už do mesta alebo na traily.
Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou PR článok

Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou

Tritisíc eur je suma, za ktorú si už dokážeš zaobstarať naozaj slušný cestný bicykel. Aké modely stoja za zváženie?
Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu PR článok

Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu

Pohyb na dvoch kolesách je skvelá a zdravá aktivita spojená s dobrodružstvom. Prinášame výber dámskych bicyklov z našej ponuky pre rôzne kategórie.