Bundy do premenlivých podmienok

Raz zaprší, potom fúka, zaraz je teplo. Do kopca sa zahrejeme, no z kopca či v tieni lesa stále cítiť chlad. Vyberte si z našich ľahkých búnd a neriešte počasie…

Castelli Squadra Stretch - od 52,99 €

Castelli Squadra Stretch
Obľúbená talianska značka je v oblečení do rôznych podmienok skutočným odborníkom. Kúsky z ich dielne slúžia v pelotónoch World Tour. Či už na zahriatie, alebo ako ochrana pred vetrom, táto bunda by nemala chýbať vo vašej výbave. Je skladná, ľahko sa zbalí do zadného vrecka dresu. Plantať vo vetre určite nebude vďaka materiálu a modernému priliehavému strihu. Navyše si môžete vybrať až z ôsmich farebných variantov. MOC je 74,99 € a nájdete ju v MTBIKER eshope.

Alé Guscio Light Pack - 59,99 €

Alé Guscio Light Pack
Ľahká a kompaktná cyklistická bunda navrhnutá na použitie v miernom až chladnom počasí. Bunda je vyrobená z priedušnej, vetru odolnej a vodoodpudivej látky, ktorá poskytuje ochranu pred živlami a zároveň umožňuje únik potu. Je ju možné jednoducho zložiť a uložiť do vlastného zadného vrecka, vďaka čomu sa dá ľahko nosiť so sebou a je vždy v zálohe. Elastické manžety, spodný lem a vysoký golier chránia pred vetrom. Odporúčaná MOC je 94,99 €, nájdete ju v MTBIKER eshope.

Kellys Levante- 54,99 €

Kellys Levante
Ani náš domáci výrobca nezaháľa v ponuke oblečenia do veterných a chladných podmienok. Bunda Lavante je vybavená reflexnými prvkami viditeľnými z každej strany, čo z nej robí ideálnu bundu na skoré ranné alebo večerné výjazdy. Poteší jej vetru vzdornosť, no nemusíte sa báť, je vybavená odvetrávaním, ktoré vás udrží v pohodlí a „neuvarí vás za živa“. Vyrobená je z odolného Rip-stop materiálu. V ponuke je v dvoch farbách a nájdete ju za cenu 54,99 € na MTBIKER eshope.

Santini Nebula - 113 €

Santini Nebula
Ľahká a skladná bunda ideálna do nestáleho jarného a jesenného počasia. Na prednej strane je 2-vrstvový materiál Tovel Bio Zerowind, ktorý poskytuje ochranu proti vetru. Do zadnej časti bola implementovaná sieťovina z dizajnérskeho štúdia Santini s názvom Alpha Moon, ktorá zaručuje dostatočné odvetrávanie. Vybavená je pre vašu bezpečnosť aj reflexným pásom. V ponuke sú štyri farebné vyhotovenia. MOC je 126 €. Nájdete ju v MTBIKER eshope.

CRAFT Essence Light - 76,99 €

Essence Light nie je iba ďalšou vetru odolnou bundou. Jej posolstvo je ďaleko hlbšie, a to z dôvodu použitých materiálov. Až 85 % predného a zadného panelu tvorí materiál vyrobený recykláciou. Okrem toho ju ľahko zbalíte do vrecka dresu či podsedlovej kapsičky. Nízka hmotnosť (43 g), vetru odolnosť a DWR vodoodolná úprava sú už iba „čerešničkou na torte“ tejto prispôsobivej cyklistickej bundy. V ponuke ju máme v dvoch farbách. Odporúčaná MOC je 89,99 €. Nájdete ju v MTBIKER eshope.

Silvini Montilio - 51,99 €

Silvini Montilio
Ak patríte medzi oddaných cyklistov, ktorí počítajú každý jeden gram, keď sa vydávajú na „lov KOM-ov“, mohla by vás zaujať práve táto bunda od českého výrobcu Silvini. Váži iba 59 gramov, je ľahko zbaliteľná a vyrobená z vetru odolného materiálu Windbreaker WR. Okrem toho je šitá v úzkom aerodynamickom strihu, aby žiadny watt vynaloženej energie nevyšiel nazmar. Červené, žlté a čierne vyhotovenie nájdete za MOC 91,99 € na MTBIKER eshope.

Force Vision - 32,99 €

Force Vision
Skvelý doplnok, ktorý môžete pokojne využívať celoročne. Vetru vzdorná vesta totiž skvelo poslúži pri skorých ranných výjazdoch, chladných lesných pasážach alebo neskorých večerných návratoch. Vďaka reflexným prvkom zvýšite aj svoju viditeľnosť na cestách. Materiál odolá aj krátkej spŕške. Poslúži ako bariéra „špliechancom“ od zadného kolesa. Na spodku aj na rukávoch má elastické lemy, aby lepšie držala na tele. Nájdete ju za MOC 37,99 € v našom MTBIKER eshope.

Sportful GIARA - 144 €

Sportful GIARA
Chcete, aby vás nikto neprehliadol? Unikátne farebné vyhotovenie „metal bronze“ vyzerá štýlovo a bundu vďaka pohodlnejšiemu strihu využijete aj na gravel či horskú cyklistiku. Samozrejmosťou je použitie priedušnej, vetru odolnej a vodoodpudivej látky. Výhodou sú aj tri zadné vrecká, nízka hmotnosť a výborná zbaliteľnosť, napríklad do vrecka dresu. MOC bundy je 159,90 €. Nájdete ju v MTBIKER eshope.

Ak ťa zaujímajú aj ďalšie kúsky, ktoré ti spríjemnia jarné výjazdy, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Oblečenie do dažďa aj vetra - v pohodlí aj v nepohodlí PR článok

Oblečenie do dažďa aj vetra - v pohodlí aj v nepohodlí

Jar sa veľakrát nesie nielen v znamení otepľovania, no i nepríjemných prehánok a studeného vetra. A do týchto podmienok treba správne oblečenie.
Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.