www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Dazd' (7 článkov)

Vesty a ľahké bundy – nevyhnutní spoločníci pri väčšine výjazdov

PR 14.05.2019 3 370

Na túto časť cyklistickej výbavy sú kladené vysoké nároky. Musí byť ľahká, nemôže vás v nej prefúknuť a ak sa dá zložiť do zadného vrecka dresu, potom je to naozaj ideálne.
Rukavice a návleky – aby sa vám chlad nedostal pod kožu

PR 26.03.2019 3 033

Tieto základné doplnky nájdu využitie takmer počas každého ročného obdobia. Prinášame niekoľko tipov, aby ste si jar užili naplno.
Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne

PR 15.10.2018 2 665

Neustále sa meniace podmienky nie sú dôvod, aby ste zostali doma. Práve s tým vie výrazne pomôcť špeciálna kolekcia od značky Sportful, ktorá sa zrodila v náročných podmienkach severských klasík.
Rukavice a návleky – nevyhnutní spoločníci

PR 25.09.2018 4 209

Ťažko si predstaviť komfortnú cyklistiku v chladnejších podmienkach bez patričnej ochrany, ktorú tieto základné doplnky poskytujú. Pozrite si niekoľko tipov.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

21.09.2018 3 918 4

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Výbava do dažďa a náročných podmienok

PR 10.07.2018 3 340

Nepriaznivé podmienky nemusia znamenať, že zostanete doma alebo sa vrhnete na trenažér. Stačí sa vhodne pripraviť a vybaviť.
Doplnky na „boj“ s vodou

PR 06.10.2017 3 411

Počasie si nevyberáme, ale niekedy nám vhodne zvolené doplnky pomôžu absolvovať výjazd aj vtedy, keď to vonku na bicyklovanie veľmi nevyzerá...

1. Moja cesta k jednoprevodníku - zvládne ho aj bikerka ako ja? (6 619)
  2. Unboxing: Kellys Gate 70 – slovenský XC hardtail (5 305)
  3. Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019 (5 176)
  4. Test: Canyon Aeroad CF SL 7.0 – dostupný cestný rýchlik (5 086)
  5. Test: CTM Ridge Pro - nadpriemerne vybavený trail bike (5 046)
  6. Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu (4 652)
  7. Reportáž: Tak ten Peťo Sagan fakt existuje... (4 584)
  8. Video: Na výjazde s Tomášom Višňovským - život profíka, tréning, výživa (4 414)
  9. Pre milovníkov MTB cyklistiky (4 258)
  10. Test: Mondraker Chrono Carbon 29 - nenápadný hardtail (4 036)