Celoodpružené bicykle do 3 000 € - k šťastiu stačí málo

Pre začiatky v náročnejšom teréne netreba hneď čo najviac „nadupaný“ stroj. Osloviť dokážu aj lacnejšie modely do 3 000 €.

Kellys Thorx 30 29 - 2 249 €

All-mountain model Thorx na zdvihoch 150/140 mm zvládne každý terén, kam to bude zvedavého cyklistu ťahať. Výbava je uspôsobená tomu, aby ponúkla čo najlepší pomer výkonu a ceny. O pohon sa stará sada Shimano SLX, pričom brzdy sú rovnomenné. Samozrejmosťou sú pevné osi, zvyšujúce tuhosť celku, i teleskopická sedlovka o zdvihu 150 mm. Odolnosť bicykla potvrdzujú aj plášte Schwalbe. Jeho MOC je 2 699 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Kellys Thorx 30 29

CTM SCROLL Xpert 29 - 2 499,99 €

Scroll Xpert zvláda pestrý mix terénu, podmienok i disciplín, za čo vďačí najmä kombinácii 160 mm vidlice Fox 38 Float Performance a 155 mm tlmiča RockShox Deluxe Select +. Na hliníkovom ráme je osadený 12-rýchlostný pohon Shimano Deore v kombinácii s kľukami FSA. Drobné vodítko zaručuje, že reťaz nespadne ani pri prejazde náročným terénom. Podľa veľkosti rámu sa mení aj veľkosť zdvihu sedlovky KindShock. MOC tohto bicykla je 2 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

CTM Scroll Xpert 29

BMC Speedfox AL ONE 29 - 2 399 €

Švajčiarsky trailový rýchlik Speedfox stavia na hliníkovom ráme so systémom odpruženia APS. Radenie Sram NX ťa poľahky dostane nielen k trailu, ale dodá aj rýchlosť, keď je treba prišliapnuť. Kolesá odrážajú moderné trendy, keď sú na širokých, 30 mm ráfikoch osadené plášte Maxxis Forekaster o šírke 2,35“. Brzdy Shimano Deore spolupracujú so 180 mm kotúčmi, ktorým nenarobia problémy ani dlhšie zjazdy. MOC tohto modelu je 2 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

BMC Speedfox AL ONE 29

Marin Rift Zone 26 - 1 799 €

Detský trailový bicykel Rift Zone zaručí, že si dieťa vybuduje lásku k trailom. Veľkosti bicykla sú prispôsobené aj jeho zdvihy. O tlmenie sa stará vidlica aj tlmič z dielne X-Fusion, oboje so zdvihom 120 mm. Prenos sily od pedálov do kolies zabezpečuje 11-rýchlostné Shimano Deore, ktoré bohato postačí na väčšinu tratí. Množstvo komponentov vlastnej výroby zráža MOC bicykla na 1 849 €. S kompletnou špecifikáciou ho nájdeš aj na našom MTBIKER shope.

Marin Rift Zone 26

Rock Machine Blizzard TRL 30 29 - 2 149 €

Trailový model Blizzard je stavaný v prvom rade na zábavu. Aby bola čo najväčšia, je na bicykli osadený vzduchový tlmič RockShox Deluxe Select R, kombinovaný so zadnou stavbou so systémom Floating Pivot. Plášte WTB o šírke 2,5“ vpredu a 2,4“ vzadu dodajú istotu pri prejazde „klopenkami“ za sucha i za mokra. Samozrejmosťou v tejto kategórii je teleskopická sedlovka, ktorá pripraví o 150 alebo 170 mm viac miesta na manévrovanie. MOC bicykla je 2 399 € a nájdeš ho na MTBIKER shope.

Rock Machine Blizzard TRL 30 29

Orbea Occam H30 29 - 2 799 €

Hliníkový stroj Occam H30 zaujme najmä kvalitným tlmením v podobe tlmiča Fox Float DPS Performance s troma úrovňami tlmenia a vidlicou Marzocchi Bomber Z2. Tie, spolu s pneumatikami Maxxis Dissector a Rekon, zabezpečia, že bicykel poletí dole kopcom hladko, rýchlo a bezpečne. Trailovému určeniu napovedá aj geometria bicykla a teleskopická sedlovka priamo z dielne Orbea. Celok dopĺňa spoľahlivé radenie Shimano Deore. MOC bicykla je 2 799 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Orbea Occam H30 29

GHOST Riot Trail Essential 29 - 2 399 €

Riot sadne tebe aj trailu ako uliaty. Pomocou geometrie SuperFit® sa dá perfektne vybrať veľkosť a navyše má vďaka vysokému sedlovému aj hlavovému uhlu výborné jazdné vlastnosti. K tomu sa pridáva systém tlmenia Traction Link®, ktorý v spojení s tlmičom Fox Float DPS Performance a vidlicou Fox 34 Float Rhytm vyčarí pri jazde dole kopcom úsmev na tvári. Plášte Aggressor a Minion DHF a výrazným vzorom zas dodávajú jazde stabilitu. MOC bicykla je 3 299 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

GHOST Riot Trail Essential 29

Lapierre Zesty TR 3.9 29 - 1 949 €

Základom trailového modelu Zesty TR 3.9 je ľahký a pevný hliníkový rám z kvalitnej zliatiny Supreme 5. Bicykel samotný bol vyvíjaný v spolupráci s profesionálnymi jazdcami, čo sa odrazilo aj na jazdných vlastnostiach. I tak dokáže začiatočníkovi ponúknuť dobrú cenu. So zdvihmi 120/120 mm sa postaví čelom jednoduchším trailom, ku ktorým spoľahlivo dopraví 11-rýchlostné Shimano Deore. Cena tohto trailového modelu je 2 599 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lapierre Zesty TR 3.9 29
Ak ťa zaujíma viacero celoodpružených bicyklov s príjemnou cenovkou, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop a prezrieť si ich.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Enduro bicykle – skroť tie najťažšie traily PR článok

Enduro bicykle – skroť tie najťažšie traily

Skoky, technické pasáže a členitý terén sú pre teba rajom, ale vieš sa do toho aj oprieť, keď bojuješ o sekundy na rýchlostnej skúške? Tieto bicykle ťa budú zaujímať.
XC bicykle - stvorené na maratóny PR článok

XC bicykle - stvorené na maratóny

Ak máš na pretekoch tie najvyššie ambície, treba mať natrénované. Ruku k dielu dokáže priložiť aj poriadny bicykel.
Trailové a all-mountain biky do 2 000 € PR článok

Trailové a all-mountain biky do 2 000 €

Užiť si trail či ťažký terén naplno a „nevysoliť“ za to majland? Tieto modely ti dokážu, že to ide.