Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - kráľ sa blíži

Historicky najstarší maratón je už za dverami a tu je malé pripomenutie toho, čo nás čaká.

Toto podujatie za svojich 28 ročníkov toho zažilo už veľa a naďalej píše svoj príbeh. Kvalitnú zábavu na tratiach a dobré zázemie si spolu užijeme 19. augusta v Novej Dubnici. Poďme si spoločne pozrieť, čo nás čaká a pár dôležitých informácií k pretekom.

MTBIKER Novodubnický maratón, registrácia účastníkov

Registrácia a štartovné

Registráciu môžeme vykonať priamo na MTBIKER stránke v sekcii kalendár. V rámci štartovného sa môžeme do 26. júla prihlásiť za sumu 23 €, čo nám stále ponúka možnosť využiť lacnejšie štartovné. Neskôr je cena 26 € do 15. augusta a v deň akcie je to 30 €. Trať FAMILY má cenu štartovného 8 € do 15. augusta a neskôr je to suma 10 €.

MTBIKER Novodubnický maratón, mapa areálu

Zázemie

Zázemie pretekov už mnohí pretekári poznajú, prezentácia prebieha v telocvični, no štart a cieľ sú situované na námestí. Po dojazde vás čaká dobré jedlo v cieli a tešiť sa môžete na bohaté bufety na trati. Okrem toho na poslednom stanovišti bude čakať aj mechanik z tímu MTBIKER pre prípadné opravy škôd spôsobených počas pretekov. Samozrejmosťou je umývanie bicyklov a program v cieli s následnou bohatou tombolou.

občerstvenie, MTBIKER Novodubnický maratónMTBIKER Novodubnický maratón, umývanie bicykla

Trate

Na výber sú 3 rôzne trate. Prvá HARD ponúka 84 kilometrov s prevýšením 3 000 výškových metrov. Táto trasa je naozaj dosť náročná a žiada si mať už niečo natrénované a najazdené. Väčšina trasy vedie po známej trati KING z predošlých ročníkov, kde máte menšiu porciu kilometrov so zachovaním všetkých známych a obľúbených úsekov.

pretelár na lúke
Ak máte v pláne vyskúšať si preteky alebo sa len necítite na HARD trasu, KLASIK môže byť ideálnou voľbou na pohodový výjazd v tempe alebo kvalitný náklad. Trasa ponúka 43 kilometrov a 1 300 výškových metrov a užijete si posledné stúpanie na lúke ako aj dlhú trať.

pretekárka na štrkovej ceste
FAMILY trať už podľa názvu predstavuje zameranie cieľovej skupiny. Je to nesúťažná trať pre rodiny s deťmi a začínajúcich cyklistov s dĺžkou 13 kilometrov a prevýšením 400 metrov.

Na záver

Nám zostáva už len veriť v dobré počasie 19. augusta. Ak by aj nevyšlo úplne podľa predstáv, tak minuloročná reportáž svedčí o tom, že počasie nie je prekážkou a aj tak si to vieme užiť. Viac informácií si môžete prečítať na stránke organizátora a my sa už na vás tešíme v auguste v Novej Dubnici.
Zdroj fotografií: archív redakcie MTBIKER

MTBIKER Novodubnický maratón 28. ročník

calendar_today 19.08.2023
place Nová Dubnica (Slovensko)