Oblečenie do dažďa aj vetra - v pohodlí aj v nepohodlí

Jar sa veľakrát nesie nielen v znamení otepľovania, no i nepríjemných prehánok a studeného vetra. A do týchto podmienok treba správne oblečenie.

Kellys RIVAL 2 - 125 €

bunda Kellys RIVAL 2
Bunda RIVAL 2 je výborným spoločníkom do sychravých dní. Je odolná voči vetru aj vode, navyše je vyrobená z príjemného materiálu. Na vnútornej strane je jemne česaný a príjemne hreje. Okrem membrány odvetranie zlepšujú aj otvory v chrbtovej časti. Do troch vreciek sa zmestí množstvo drobností, ktoré sa zídu aj na dlhšom výjazde. Samozrejmosťou sú reflexné prvky vpredu i vzadu, ktoré zaručujú vyššiu bezpečnosť. MOC bundy je 125 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Castelli PURO 3 - 84,90 €

dres Castelli PURO 3
PURO 3 je obľúbeným kúskom na jarné výjazdy práve vďaka svojej schopnosti udržať teplo. Je vyhotovený z česanej tkaniny Warmer, ktorá je hrejivá a výborne odvádza pot. Oproti predchádzajúcim generáciám bola inovovaná aj bezpečnosť. Na hrudník aj chrbát boli pridané panely, ktoré zlepšujú viditeľnosť za dňa aj v noci. Tri zadné vrecká a protišmykový elastický lem na spodnej hrane dresu sú už len čerešničkou na torte. Jeho MOC je 119 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

FORCE CHARM - 42,99 €

dámsky dres FORCE CHARM
Dámsky dres CHARM ocenia predovšetkým športovo orientované cestné cyklistky. Vyznačuje sa totiž priliehavým strihom. Ten plní nielen aerodynamickú, ale aj termoregulačnú funkciu – priliehavosťou je docielený lepší odvod potu. Zároveň je materiál jemný a elastický, takže sa hodí na akúkoľvek postavu. Po bokoch sú pridané ďalšie panely za účelom lepšej ventilácie. Na zadnej strane sa zas nachádzajú tradičné tri vrecká. MOC tohto dresu je 56,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

SILVINI Garibal - 182 €

bunda SILVINI Garibal
Garibal sa už na prvý pohľad hodí predovšetkým do zlého počasia a dažďa. Vodný stĺpec 20 000 mm je docielený zapracovaním trojvrstvovej membrány spolu s lepenými švami. Jej strih je prispôsobený potrebám cyklistov – je užší, aby bunda priliehala k telu. Okrem toho, kapucňu je možné nasadiť na väčšinu klasických prilieb. Po bokoch sa nachádzajú zipsy, ktorými je možné zlepšiť ventiláciu pri intenzívnejšom výkone. MOC tohto kúsku je 260 € a bundu nájdeš na našom MTBIKER shope.

Leatt MTB AllMtn 4.0 - 161 €

nohavice Leatt MTB AllMtn 4.0
Nohavice MTB AllMtn 4.0 ocenia predovšetkým gravity orientovaní jazdci. Hoci sú bez vložky, ponúkajú vyvážený pomer pohodlia a odolnosti. Na tú bol kladený dôraz špeciálne. Za účelom dlhšej životnosti sú nohavice vyrobené zo 4-smerne strečového materiálu, podporeného zosilnenými panelmi Rockstrike. Za zmienku stojí aj bohatý úložný priestor, ktorý pojme dokonca aj bundu či chránič brady z prilby. MOC nohavíc je 189 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

VAUDE Moab Rain - 109 €

nohavice VAUDE Moab Rain
Nohavice Moab Rain sú určené ako vrchná vrstva. Majú 2,5-vrstvovú membránu Ceplex Active v sedacej časti vystuženú na 3 vrstvy, ktorá si hravo poradí so striekajúcou vodou. Okrem membrány sa o vodoodolnosť stará aj povrchová úprava Eco Finish. Nohavice sa dajú prispôsobiť potrebám napríklad ventilačnými otvormi či stiahnutím v páse. Nakoľko sa dajú zbaliť do malého vrecka, poslúžia ako ideálna záloha do zhoršených podmienok. Ich MOC je 137 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

CRAFT CORE Wool Merino - 78,99 €

termoprádlo CRAFT CORE Wool Merino
Set termoprádla z dielne CRAFT sa vyznačuje najmä svojou hrejivosťou. Je totiž sčasti vyrobené z ovčej merino vlny, ktorá má na starosti termoreguláciu za sucha aj za mokra a najmä nezapácha. Vlna je skombinovaná s umelými materiálmi, čím dostávame set, ktorý urobí jazdu v chlade o niečo príjemnejšou a vďaka voľnému strihu aj komfortnejšou. Široké manžety na koncoch rukávov i spodného dielu držia celé termoprádlo na mieste. MOC setu je 129 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

ASSOS MILLE GTS 2/3 C2 - 169 €

vesta ASSOS MILLE GTS 2/3 C2
Vesta patrí v jarnej výbave cyklistu medzi najpraktickejšie kúsky, keďže chráni telesné jadro, no zbytočne nezadržiava teplo na rukách. MILLE GTS je navyše membránová vesta, čo značí ešte vyšší tepelný komfort. Najexponovanejšie miesta chráni membrána AIRBLOCK 888, pričom po bokoch je suplovaná sieťovinou VENTAMESH. Tá napomáha termoregulácii a odvádza prebytočné teplo od tela. Vesta má Regular Fit strih, takže nebude zbytočne škrtiť. Jej MOC je 170 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Sportful Fiandre Light NoRain - 135 €

bunda Sportful Fiandre Light NoRain
Fiandre Light NoRain je bunda overená aj krutým počasím jarných flámskych klasík. Aj pri svojej nízkej hmotnosti dokáže ochrániť pred vetrom a jemným mrholením. Lycra, z ktorej je bunda vyrobená, je totiž ošetrená vodoodpudivou úpravou. Zadná časť bundy je mierne predĺžená tak, aby boli chránené aj kríže. Nachádzajú sa tu aj tri vrecká, ktoré sú však natoľko pevné, že pri naplnení neovísajú. MOC bundy je 149,90 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Ešte viac funkčného oblečenia na prechodné obdobie si môžeš prezrieť na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Bundy do premenlivých podmienok PR článok

Bundy do premenlivých podmienok

Raz zaprší, potom fúka, zaraz je teplo. Do kopca sa zahrejeme, no z kopca či v tieni lesa stále cítiť chlad. Vyberte si z našich ľahkých búnd a neriešte počasie…
Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.