Kráľovský maratón 2013

„Je to ozajstný maratón v horách, je to Impreza, výzva a nie turistická prechádzka po šotolinách. Zbierajte sily, pretože Kráľ vo svojom šiestom vydaní Vám ostane ešte nadlho v pamäti ako nová úroveň bicyklovania.“

Čas sa neuveriteľne kráti - ešte pár týždňov a zapráši sa za kolesami po štarte šiesteho vydania Kráľovského MTB maratónu 2013. Každá duša pretekára sa ženie ďalej, rýchlejšie, vyššie a hlavne vpred. Aj v nás drieme pretekárska duša a tá nás ženie dopredu v organizovaní Kráľovského MTB maratónu. Ako sme sľúbili, aj tento rok sa chceme posunúť o pár schodíkov vyššie.

Trať prešla kozmetickými úpravami. Asfalt a šotolinu vystriedali lesné cestičky a obľúbené „single“. Z dolín a zvážnic sme sa posunuli bližšie ku hrebeňom Smrekovice Branickej. V cieli si povedať „SOM KRÁĽ“ - je výzva a nie turistická prechádzka po šotolinách. Aj tento rok Vás po pretekoch budú na srdci hriať TRIČKÁ s fotospomienkou od nášho partnera FAXCOPY.

No najodvážnejšou novinkou je:

Voľnosť, adrenalín a návrat k prírode to je MTB ENDURO. MTB ENDURO KRÁĽ 2013

Drsné hory, náročné výjazdy, rýchlostné skúšky, preteky s časom, technika, stratégia a rozvaha pretekárov - to všetko je MTB ENDURO !

Pre milovníkov vysokozdvihových bike-ov pripravujeme novú kategóriu - MTB ENDURO na strednej trati maratónu. Je určená tým čo uprednostnia umenie ovládať bicykel pred hrubou silou a rýchlosťou dostihového koňa. Preteky budú pozostávať zo štyroch meraných úsekov (RS) a limitu na celkový prejazd trate. Poradie bude odzrkadľovať súčet časov RSiet, no podmienkou je absolvovať celú trať v stanovenom limite, ktorý tiež nebude na „vyložené nohy“, ale bude v pohode zvládnuteľný priemerným pretekárom. RS budú v prevažnej miere najkrajšie zjazdové úseky strednej trate okorenené drobnými výšľapmi, či rovinatými pasážami, kde bude potrebné riadne šľiapnuť do pedálov a vyhnať tepy k maximám. Iba jeden z Vás môže byť prvý ENDURO KRÁĽ 2013...

O všetkých novinách sa dozviete viac na našej stránke http://www.kralovskymaraton.sk

Kráľovský MTB maratón

calendar_today 24.08.2013
place Granč- Petrovce (Slovensko)