Články v kategórii 'Kralovsky' (28 článkov)

Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB

23.08.2020 6 204 12 80

Je to jasné...poriadne trate prinášajú aj poriadnu porciu zážitkov. Dôkazom bol opäť Kráľovský maratón, ktorý pripravil množstvo prekvapení a o ďalšie sa postaralo samotné počasie.
Pozvánka: Kráľovský MTB Maratón sa stane dejiskom Majstrovstiev Slovenska

27.07.2020 2 624 4 9

Počas tretej augustovej soboty sa v okolí Spišského hradu bude opäť bojovať o cenné kovy – tentoraz aj s príchuťou „trikolóry“, keďže dlhá trať maratónu bude pre rok 2020 aj oficiálnymi Majstrovstvami Slovenska v MTB maratóne.
Reportáž: Kráľovský MTB Maratón – náročné preteky v peknom prostredí

22.08.2019 4 332 9 24

V sobotu 17. augusta sa konal už 12. ročník tohto “kráľovského” podujatia, ktoré je tento rok súčasťou MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR a taktiež aj Východ MTB Ligy.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón – vstupujeme do druhej polovice MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

26.07.2019 2 536 1 5

Kráľovský maratón napíše tohto roku už svoju dvanástu kapitolu. Tentoraz je súčasťou série Mountain Bike Spirit Tour.
Pozvánka: Kráľovský maratón  – jubilejný 10. ročník

Pozvánka: Kráľovský maratón – jubilejný 10. ročník

12.08.2017 4 284 3 -6

V sobotu 19. augusta sa uskutoční jubilejný 10.ročník Kráľovského maratónu, kde nebudú chýbať výživné kopce a samozrejme prejazd popod hradby Spišského hradu.
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

31.08.2016 9 088 7 61

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku

25.08.2016 7 374 17 35

Tento pretek išiel vždy tak trochu proti prúdu. Len málokto sa snaží každoročne preverovať technické schopnosti bikerov a posúvať hranice práve tak ako partia okolo Kráľovského maratónu. Najmä z toho dôvodu sa vždy teším, čo nového opäť vymysleli...
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón a Kráľovské enduro 2016

21.07.2016 3 433 1 6

Až dva kráľovské tituly možno získať počas víkendového bicyklového podujatia 20. – 21. augusta v obci Granč Petrovce na východe Slovenska.
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2015 alebo aj single po východniarsky

28.08.2015 5 527 11 25

Kráľovský maratón nepatrí medzi najstaršie podujatie, ale medzi bikermi už má svoje meno. Zásluhu na tom má najmä snaha miestnych „trailbuilderov“ vytvoriť skutočné MTB, kde sa z kopca zapotíte rovnako ako smerom nahor. A niekedy treba len pustiť brzdy a dúfať, že to vydá...
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

28.08.2014 5 434 3 10

Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón 2014

18.08.2014 3 065 3 2

Prijmite našu Kráľovskú výzvu – výzvu Stať sa Kráľom, práve týmto jediným dňom – 23. augustom 2014. V tento Kráľovský deň Vás po roku opäť radi uvidíme na Spiši, v Granč-Petrovciach. Opäť Vás radi pozveme do nášho Kráľovstva horskej cyklistiky. Pripravili sme 3 klasické maratónske trate, enduro trať, ktorá je navyše súčasťou Česko-slovenskej série SCOTT enduroXrace a detské preteky prichádzajú v novom šate ako Detská Tour Petra Sagana.
Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

19.06.2014 2 378 3

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 920)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 742)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 643)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 187)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 457)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 112)