Najnovšie články z kategórie Kralovsky

Kráľovský maratón v lone prírody a histórie

Pred miliónmi rokov sa pôsobením minerálnych prameňov, tlaku a tepla, začali z hornádskej kotliny dvíhať vrstvy sedimentov, aby sa z nich postupom času vytvaroval jeden z najväčších travertínových vrchov na Slovensku- Dreveník. Okolo neho tými istými silami vyrástlo zopár menších skalných súrodencov a vytvorili tak neopakovateľnú prírodnú scenériu, nečudo, že už v dobe kamennej si jednu z týchto skál vybrali ľudia na osídlenie...
Kraľovský maratón, ako má byť

Rozhodnutie o absolvovaní pravého horského cyklomaratónu kvasilo v hlave zhruba od mája, kedy som začal znova trochu viac jazdiť a tráviť viac času doma. Košický maratón som sa hanebne rozhodol neabsolvovať kvôli nevalnej kondičke, nevhodnému počasiu a bicyklu len deň pred štartom. Cez Horal som bol mimo, takže som si nemusel vymýšlať výhovorky. No teraz sa inak nedalo... Fotografie od roota
Kráľovský MTB maratón

Pozývame všetkých bikerov a priaznivcov horskej cyklistiky na druhý ročník Kráľovského MTB maratónu. Maratón sa uskutoční v nádhernom regióne Spiša. Štart a cieľ pretekov je priamo pod Spišským hradom. Preteky sa jazdia na krátkej "25-ke", stredne náročnej polmaratónskej "50-ke" a na maratónskej "100-ke". Na svoje si prídu všetky vekové i výkonnostné kategórie. Zvýhodnené štartovné do 14.8

Dovoľujeme si Vám predstaviť športové podujatie, ktoré vzniklo zo spontánnej chuti troch nadšencov. Pri našich bikerských potulkách sme úplnou náhodou objavili nevyčerpateľné množstvo nádherných ciest v okolí Spišského hradu, Dreveníka a Sľubice, vhodných aj pre horskú cyklistiku. Chceme sa o ne podeliť a umožniť i ostatným spoznať nové cesty a nové možnosti, ktoré budú prístupné bikerom len počas trvania preteku.