Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Náradie a servis - tipy pre kutilov PR článok

Náradie a servis - tipy pre kutilov

Nič tak nezhorší náladu, ako keď sa vám niečo na bicykli pokazí a vy zistíte, že nemáte potrebné nástroje. Predchádzajte týmto nepríjemným stavom a zaobstarajte si kvalitné náradie nielen do dielne, ale aj na cesty.
500 km výlet, ktorý nič negarantuje

Keď sme ako partia študentov počas jedného jarného večera sedeli už pri treťom pive, jeden kamarát zahlásil: „Poďme cez prázdniny k Liptovskej Mare na babete.“ Ja som smelo odvetil: „Síce babetu nemám, ale pôjdem s vami na bicykli.“
Slovensko-americký cyklista z Wall Street – do Prahy za 10 hodín

Rád jazdím ultra dlhé vzdialenosti, ktoré ma testujú mentálne aj fyzicky. Takto som s cyklistikou začínal, tréning som si prispôsobil práci a toto bol posledný výlet Bratislava – Praha.
Best of 2020 - najlepšie videá našich YouTube kanálov

Bol to rok, kedy sme vám priniesli najviac videí v histórii, naše YouTube kanály prekonávali svoje rekordy a toto je prehľad toho najlepšieho za rok 2020.
Rok s WeLoveCycling PR článok

Rok s WeLoveCycling

WeLoveCycling v ničom nezaostáva za svojím názvom a neúnavne prináša zaujímavé články z oblasti cyklistiky. Pravidelná dávka noviniek zo sveta profesionálov, rozhovory na aktuálne témy či so zaujímavými ľuďmi.
Unboxing: Superior Race XP 929 2021 - dostupný pretekár

Jednoduchý dizajn v spojení s modernými technológiami a efektívnym prenosom energie - to všetko ponúka Superior XP 929, pripravený postaviť sa aj na štartovú čiaru.
Ako vydržať na trenažéri 3 hodiny

Koľko vydržíte na bicykli jazdiť vonku, približne toľko zvládnete aj doma na trenažéri. Stačí si nechať pomôcť týmito radami, vytvoriť si správne prostredie a trochu oklamať hlavu.
Všetko zlé je na niečo dobré

Podľa hesla, ktoré vidíte v nadpise, by sa dal rok 2020 asi celkom dobre charakterizovať. Navyše, neraz som ho omieľal vo videách a článkoch a keď máme sviatky pokoja, pozrieme sa trochu späť s chladnou hlavou a nadhľadom. Veď čo iné nám zostáva...
Unboxing: Giant Talon 2 GE - čistota dizajnu

Pri navrhovaní biku sa dá zvoliť cesta, že sa použijú osvedčené komponenty, moderná geometria a uhľadený dizajn. Potom si stačí ustrážiť kvalitu a výsledok môže vyzerať práve takto.
Test: Bunda Polaris Tor Insulate - spratná, ľahká a s využitím nielen na bicykel

Jeseň udrela v plnej sile a v niektorých lokalitách už panuje takmer zima. Prechodné podmienky a hlavne chlad s vlhkosťou robia z výbavy na túto časť sezóny trošku vedu.
Jazdenie v Kanade - čo mi „darovala“ korona

Tento rok sa mi podarilo dostať sa do kanadského Squamishu. Pôvodne kvôli štúdiu, no korona sa postarala o takmer dokonalé podmienky na nekonečné jazdenie.
Leto s Gerlachingom - naj fotky, zaujímavosti, tajné heslo a ceny

Výzva Gerlaching prekonala očakávania a stal sa z nej hit tohto leta. Pripravili sme výber vašich fotiek a zaujímavostí a nezabudli sme ani na odmeňovanie.