www.force.cz

Články v kategórii 'Deti' (97 článkov)

Reportáž: Cyklistické nádeje prvýkrát hostila Nová Dubnica

18.06.2019 1 402 9

Detská Tour Petra Sagana už tradične dáva príležitosť usporiadať niektoré z jej kôl novým lokalitám po celom Slovensku. Šancu zasúťažiť si s osvedčenými borcami majú aj miestne deti a myšlienka „Bicyklovať sa je zábava“ sa tak šíri ďalej.
Detské modely do 600 € – zábavné a bezpečné

PR 13.06.2019 1 677

Asi sa zhodneme na tom, že ak v posledných rokoch vidíme deti vonku, na športoviskách či na bicykli, tak nám poskočí srdce od radosti. V dobe, keď sa mnoho času trávi na sociálnych sieťach a internete, je dobré ich podporovať v športe od začiatku.
ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti

PR 10.06.2019 862

Novinkou tohtoročnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR je rodinná kategória ŠKODA Family, vďaka ktorej môžu malí cyklisti ochutnať atmosféru skutočných pretekov.
Reportáž: Napínavé súboje na Detskej Tour Petra Sagana

29.05.2019 1 195

Tohtoročná Detská Tour začínala už koncom marca na teplejšom juhu, neskôr sa presťahovala aj na sever. Uplynulú nedeľu však Tour zavítala prvýkrát aj na východ Slovenska a to presnejšie po druhýkrát do Spišského Hrhova.
Video: Ako vybrať ebike pre dieťa a na čo si dať pozor?

26.05.2019 572

Elektrobicykel umožní aj dieťaťu zvládnuť náročnejšie trasy a spríjemniť tak pobyt v prírode. Je ale dôležité zamerať sa na pár detailov.
Video: Danny Macaskill vs. detský vozík

20.05.2019 10 330 16

Ak hľadáte inšpiráciu pre jazdenie s deťmi, rozhodne si neberte príklad z tohto videa.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana s vysokou účasťou

15.05.2019 2 422

Detská Tour Petra Sagana pokračovala „domácim“ kolom v Žiline. Cyklisti sa tu zišli po necelom týždni na 3. kole súťaže tohto seriálu.
Výber detského bicykla – na čo si dať pozor, aby sadol vášmu malému cyklistovi

PR 06.05.2019 1 358

Bicykel patrí k detstvu ako káva k pondelkovému ránu a každé dieťa by malo mať ten svoj, aby mohlo preskúmať svoje okolie a zažiť kúsok slobody a dobrodružstva.
Reportáž: Malí Saganovci súťažili v Šamoríne

04.05.2019 2 915

Areál X-Bionic Sphere si vybudoval skvelé meno po celom svete vďaka viacerým úspešným podujatiam.
Reportáž: Odštartoval už šiesty ročník Detskej Tour Petra Sagana

03.04.2019 1 652

S príchodom jari už tradične prichádzajú aj prvé súťažné kilometre pre cyklistov na cyklistickej Detskej Tour Petra Sagana.
Rozhovor: Janka Keseg Števková – šport a materstvo 3. časť

31.03.2019 3 771 15

Ak sa čo i len trochu motáte okolo bicyklov, Jankine meno ste už museli zachytiť. Je výrazná osobnosť slovenskej cyklistickej scény, mnohými obdivovaná, občas možno aj trochu prehliadaná.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

28.03.2019 1 318

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.
Unboxing: Superior Team 20 a 24 – pre mladých pretekárov

16.02.2019 3 775 8

Cyklistika určite nie je iba vecou dospelých. Čo-to o tom by vedel povedať asi každý z nás a tieto modely od Superior budú rozhodne výbornou motiváciou pre mladých bikerov.
Prekvapte rodinu a blízkych novým bicyklom

PR 19.12.2018 2 298

Blížia sa Vianoce, ktoré sú najmä z pohľadu detí obdobím dostávania darčekov. Hoci počasie vonkajším športom až tak nepraje, rodinu a blízkych môžete potešiť aj športovými pomôckami, ktoré využijú v inom ročnom období.
Balančné odrážadlá – prvý krok na ceste k bicyklu

PR 29.11.2018 1 650

Tak ako sa dnešné moderné bicykle vyvinuli z prastarého dreveného odrážadla – dreziny, tak aj samotná jazda na bicykli má podobný vývoj. Väčšina detí svoje prvé kroky na dvoch kolesách absolvuje práve na detských balančných odrážadlách, ktoré sú ideálnym medzistupňom medzi detskými odrážacími autíčkami a bicyklom.
Rozhovor: Ján Halik – nezmar v tom najlepšom zmysle slova

25.11.2018 8 937 54

Ak ide o výkon, tomuto borcovi sa vyrovná u nás len málokto. Ale trénovať takmer každé ráno o 5:00 bez ohľadu na ročné obdobie sa nedá z donútenia. Jednoducho treba chcieť...
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

PR 02.11.2018 1 948

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Ako som sa dostal k elektrobicyklom a aké sú moje skúsenosti s nimi?

28.10.2018 671

Pamätám si na to ako včera, šlapem si do kopca a myslím na to, ako rýchlo dnes idem a určite prekonám aj svoj osobný rekord, keď v tom ma predbehne starší pán na elektrobicykli.
Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

17.10.2018 4 020 1

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Detské odrážadlá alebo športovanie hrou

PR 15.10.2018 2 409

V dnešnej dobe plnej smartfónov, tabletov a sociálnych sietí je dobré viesť deti k pohybu a športu už od útleho veku. Veľmi k tomu môžu pomôcť tie správne “hračky”, ktoré z pohybu vonku urobia skvelú zábavu.
Reportáž: Finále Detskej Tour Petra Sagana v Topoľčiankach

25.09.2018 2 049

Na dostihovej dráhe v Topoľčiankach sa posledný krát tento rok zišli cyklisti na finálovom kole Detskej Tour Petra Sagana. Predpoveď počasia nebola priaznivá, okrem výrazného ochladenia bol predpovedaný aj výdatný dážď.
Trnavská premiéra Detskej tour Petra Sagana

21.09.2018 1 182

Po prázdninovej prestávke sa roztočili kolesá bicyklov a odrážadiel pod nohami našich detských pretekárov v Bernolákovom sade v Trnave.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – spoznaj krásy Kysuckej vrchoviny

25.08.2018 2 757 1

V sobotu 8. septembra sa vidíme na piatom ročníku cyklistických pretekov, na ktorých si bikeri užijú krásnu scenériu Kysuckej vrchoviny s čerešničkou v podobe skutočne hravej trate.
Výbava pre najmenších – bezpečnosť, komfort a ochrana

PR 14.08.2018 1 742

Už dávno je preč doba, kedy sa výbava pre deti dala zrátať na prstoch jednej ruky. Dnes je výber naozaj široký a prinášame niekoľko rôznorodých tipov.