Najnovšie články z kategórie Deti

Balančné odrážadlá – prvý krok na ceste k bicyklu PR článok

Balančné odrážadlá – prvý krok na ceste k bicyklu

Tak ako sa dnešné moderné bicykle vyvinuli z prastarého dreveného odrážadla – dreziny, tak aj samotná jazda na bicykli má podobný vývoj. Väčšina detí svoje prvé kroky na dvoch kolesách absolvuje práve na detských balančných odrážadlách, ktoré sú ideálnym medzistupňom medzi detskými odrážacími autíčkami a bicyklom.
Vianočné darčeky pre najmenších cyklistov PR článok

Vianočné darčeky pre najmenších cyklistov

Začínajúcich cyklistov môže v ich nadšení podporiť aj vhodný darček a na to sú Vianoce ideálne. Prinášame niekoľko tipov pod stromček.
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti PR článok

Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Detské odrážadlá alebo športovanie hrou PR článok

Detské odrážadlá alebo športovanie hrou

V dnešnej dobe plnej smartfónov, tabletov a sociálnych sietí je dobré viesť deti k pohybu a športu už od útleho veku. Veľmi k tomu môžu pomôcť tie správne “hračky”, ktoré z pohybu vonku urobia skvelú zábavu.
Reportáž: Finále Detskej Tour Petra Sagana v Topoľčiankach

Na dostihovej dráhe v Topoľčiankach sa posledný krát tento rok zišli cyklisti na finálovom kole Detskej Tour Petra Sagana. Predpoveď počasia nebola priaznivá, okrem výrazného ochladenia bol predpovedaný aj výdatný dážď.
Trnavská premiéra Detskej tour Petra Sagana

Po prázdninovej prestávke sa roztočili kolesá bicyklov a odrážadiel pod nohami našich detských pretekárov v Bernolákovom sade v Trnave.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – spoznaj krásy Kysuckej vrchoviny

V sobotu 8. septembra sa vidíme na piatom ročníku cyklistických pretekov, na ktorých si bikeri užijú krásnu scenériu Kysuckej vrchoviny s čerešničkou v podobe skutočne hravej trate.
Výbava pre najmenších – bezpečnosť, komfort a ochrana PR článok

Výbava pre najmenších – bezpečnosť, komfort a ochrana

Už dávno je preč doba, kedy sa výbava pre deti dala zrátať na prstoch jednej ruky. Dnes je výber naozaj široký a prinášame niekoľko rôznorodých tipov.
Jazdíme s cyklovozíkom - tipy na výlety

Máte, alebo by ste chceli cyklovozík? Poďte sa pozrieť, kde všade sa s ním a vašou ratolesťou dá dostať.
Detská tour Petra Sagana 7.kolo – posledné preteky pred prázdninami

Krásne námestie v centre mesta Považská Bystrica síce ešte v piatok nepôsobilo cyklisticky, to sa však veľmi rýchlo zmenilo a vznikol na ňom dynamický, 1,5 km dlhý okruh, ktorý si mohli vyskúšať všetky súťažné kategórie.
Tip na výlet: Letná dovolenka s rodinou - namiesto mora do Álp

Tento rok to bude už bude po 6-krát, kedy letnú dovolenku s rodinou strávim v Alpách. Možno pre niektorých netradičná destinácia, ale jednoducho som si ju ako milovník hôr a cyklistiky zamiloval a taktiež si ju obľúbila aj moja rodina.
Detská tour Petra Sagana 6. kolo – cyklisti na hrade

V krásnom prostredí Kežmarského hradu pokračovala uplynulý víkend 6. kolom Detská Tour Petra Sagana 2018.