Najnovšie články z kategórie MTHIKER

Novoročný MTBIKER spravodaj

Stáva sa už pomaly pravidlom, že sa takto prihováram pri rôznych príležitostiach s novinkami z našej „kuchyne", ktoré by vás mohli zaujímať.
Priamo z kuchyne MTBIKER – výpredaj, novinky, nábor

V tejto dobe plnej negatívnych správ, ktoré sa valia zo všetkých strán, máme konečne viacero dobrých zvestí.
Predsezónny príhovor – čo je nové v MTBIKER shope?

Áno, vieme to. Sezóna nikdy nekončí. Predsa len sa ale blížime do časti roka, kedy máme za sebou prvé sústredenia v teple, trenažéry zbalené v krabici a na lyže už začína padať prach.
Mount Everest za jeden deň ale trochu inak

Na najvyššiu horu sveta nevedie len jedna cesta a rovnako bicykel nie je jediný spôsob, ako zdolať prevýšenie 8 848 metrov vlastnými silami. Opäť vás pozývam do krajiny, kde čísla naberajú nový rozmer...
Video: Výbava na skialp - časté chyby pri výbere

V dnešnej dobe máme na výber skutočne množstvo produktov pre všetky rôzne štýly.
Video: Rozdiely vo vrstvení – muž a žena

Každý vnímame chlad inak a tomu je potrebné prispôsobiť aj vrstvenie oblečenia. Pekným príkladom môže byť aj rozdiel medzi mužom a ženou.
Video: Dobrá kondícia - základ bezpečnosti pri pohybe v horách

Bezpečnosť by mala byť pri pohybe v prírode a horách na prvom mieste.
Video: Ako vrstviť oblečenie - aktívny pohyb na horách

Do kopca sa neuvariť, cítiť sa komfortne, hore „neklepať" kosu, prisposobiť sa zmenám podmienok a hlavne neprechladnúť a neochorieť.
Video: Paličky pri túrach – uľahčite si pohyb a zvýšte bezpečnosť

Možno už paličky dlhodobo používate a možno sa rozhodujete, či majú pre vás význam.
Výbava nielen pre cyklistu PR článok

Výbava nielen pre cyklistu

Ak robíte viacero športových aktivít, alebo si len radi od bicykla oddýchnete a z času na čas vyrazíte na turistiku či lyže, možno sa vám hodí niečo z nášho výberu.
Výbava aj pre outdoorové aktivity PR článok

Výbava aj pre outdoorové aktivity

Nezáleží či ste fanúšikom cyklistiky, skialpu, alebo klasickej turistiky. Tieto veci oceníte, hlavne ak máte radi kvalitné vybavenie, ktoré v sebe skrýva praktické prvky.
Výbava pre doplnkové aktivity PR článok

Výbava pre doplnkové aktivity

Nech už je vášeň pre cyklistiku akákoľvek silná, predsa len nie je dobré sa orientovať jednostranne. Turistika je skvelým doplnkom k horskej cyklistike a stále ostávate vo svojich milovaných horách.