Najnovšie články z kategórie Pp

Vianočné darčeky pre ženy PR článok

Vianočné darčeky pre ženy

Farebné zladenie, strih a celkový dojem sú ústrednými faktormi pri výbere doplnkov pre dámy. Ale pritom netreba zabúdať na funkčnosť.
Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania PR článok

Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania

Možno aj vy doma máte človeka, ktorý sa počas zimy premáha v teple domova a plánuje dobrodružstvá na ďalší rok. Spríjemnite mu tento čas a darujte mu na Vianoce niečo, čo naplno využije pri svojich pobytoch v prírode.
Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov s cenovkou aj cez 10 000 € PR článok

Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov s cenovkou aj cez 10 000 €

Blížia sa nám Vianoce a pri pohľade na tieto bicykle by sme si možno priali, aby Ježiško vypočul naše želania...
Vianočné darčeky pre športového cyklistu - niečo pre tých, ktorí majú radi cestu a XC PR článok

Vianoce sú časom, kedy chceme svojich blízkych obdarovať a urobiť im radosť. A čím by ste potešili športového cyklistu?
AM/Trail modely 2020 do 4 000 € – výzva k zdolávaniu limitov PR článok

AM/Trail modely 2020 do 4 000 € – výzva k zdolávaniu limitov

Pre zdolávanie náročných trailov je špecificky navrhnutý bicykel jasná výhoda. Práve takú ponúkajú trailové a enduro modely so zdvihom v rozmedzí 130 až 170 mm, robustnými plášťami a jednoprevodníkovými sadami.
Darčeky pod stromček pre horského cyklistu PR článok

Darčeky pod stromček pre horského cyklistu

Vianoce sú, ako ste si už iste všimli, pomaly predo dvermi. K tomu samozrejme patrí aj výber správnych a aspoň trošku užitočných a hodnotných darčekov. V prípade cyklistu to máte ale o niečo jednoduchšie, prinášame niekoľko tipov...
Čo je nové pri cestných modeloch na rok 2020 v kategórii do 3000 €

Moderné trendy, materiály alebo farebné kombinácie - poďte sa pozrieť, čo sa nachádza v segmente cestných bicyklov, kde už pomaly miznú kompromisy.
Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami PR článok

Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami

Ak sa vám zima doslova derie pod kožu, častokrát zabalíme naplánovaný výjazd už v úvode. Nepodceňujte preto zimné jazdenie a vybavte sa pre rôzne podmienky.
Cross-country modely do 2000 € pre rok 2020 - výborný pomer ceny a kvality PR článok

Cross-country modely do 2000 € pre rok 2020 - výborný pomer ceny a kvality

Kto by nechcel mať niečo spoločné s jazdcami na úrovni svetového pohára?
Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy PR článok

Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy

Ak sa rozhodnete, že tento rok svoj bicykel nezazimujete, ale budete ho aktívne využívať, veľkou výzvou pre vás bude udržať ho v chode. Pozrime sa na produkty, ktoré vám túto prácu uľahčia a zjednodušia.
Celoodpružené modely do 3 000 € pre rok 2020 – od XC po enduro

Rok 2019 sa nám pomaly blíži ku koncu, no výrobcovia bicyklov nezaháľali a predstavujú nám svoje novinky, na ktorých môžeme jazdiť v nasledujúcom roku.
Výbava pre jazdenie v zime - keď vás nezastavia ani mínusové teploty PR článok

Výbava pre jazdenie v zime - keď vás nezastavia ani mínusové teploty

Zima pre mnohých znamená, že zostávajú doma a smutne sa s čajom v ruke pozerajú von oknom. Výberom vhodných produktov však môžeme dosiahnuť tepelný komfort aj v sedle bicykla.