Najnovšie články z kategórie Skok

Ako poriadne skákať na celo odpruženom bicykli

Na celo odpruženom bicykli sa skáče iným spôsobom ako na hardtaili alebo BMX-ke. Pozrite si celkom šikovný návod, resp. ukážku, ako zvládnuť s prehľadom základné, ale aj pokročilé skákanie a novú sezónu si môžete užívať jazdenie ešte viac.
Myslím, že môže byť

Ak hľadáte motiváciu pred novou sezónou pre zlepšenie techniky, tak tu dostanete jej riadnu dávku. Treba skúšať a po kúskoch sa dá časom zlepšiť aj o riadny kus. Preto budúcu sezónu zaraďujem už aj kolenačky... A ako ste na tom vy?
Takto má vyzerať namakané PR video

Hudba, kamera, strih, predvedené kúsky, príbeh a mohol by som menovať ďalej, ale toto video sa mi páči z každej strany. Možno je to aj preto, že mi pripomína môj milovaný domovský Považský Inovec, ale isto si v ňom spoznáte viacero slovenských lokalít :).
Malá lekcia ako zvládnuť Bunny-Hop

Už nebudete musieť zastavovať, keď vám cestu skríži spadnutý strom. Zdokonaľte si techniku jazdy a zvládajte podobné nástrahy bez väčších problémov. Komu nestačí nasledujúca názorná ukážka, viac informácii spolu so slovným opisom, ako previesť skok, si môže pozrieť náš dávnejší príspevok: Ako preskočiť väčšiu prekážku.
Mega Underground Bikepark 30 metrov pod zemou

Bikepark je vytvorený v opustenom vápencovom ložisku s rozlohou 30 000 m2. Vďaka svojej polohe má stálu teplota 15°C, takže vhodné podmienky poskytuje ako v lete, tak aj v zime.
Ako skákať vysoko a ďaleko v zjazde

Jonathan Allyn v klipe Welcome to the Darkside ukazuje, že pokiaľ to naozaj viete, je skákanie v zjazde úplne v pohode. Na začiatku síce spadne, ale potom už predvádza jednu parádičku za druhou.
Naučte sa od majstra ako sa skáče front-flip

Jazdiť na zadnom, preskočiť koreň alebo vyskočiť na obrubník dokáže takmer každý. Touto parádičku však zaručene zaujmete všade :). Pozrite si prvé pokusy o zvládnutie skoku až po jeho úspešné prevedenie. Ako na to vám ukáže ozajstný majster Danny MacAskill.
Najväčší pokus o front-flip v histórii horskej cyklistiky + riadna držka pri dopade

Nie každý má to šťastie, aby bol jeho pád na biku krásne zdokumentovaný, ako sa to prihodilo Tomovi Van Steenberge. Našťastie pri pokuse cez takmer 22 metrový kaňon na Red Bull Rampage 2014 bolo kamier viac ako dosť :) a tak sa na jeho veľmi tvrdý dopad môžete pozrieť aj vy. Našťastie sa Tomovi nič vážneho nestalo, aj keď sa to podľa jeho salta pri dopade, zdá nepravdepodobné.
Nie vždy sa každý skok podarí

Kelly McGarry pri štvrtkovom tréningu na RED BULL RAMPAGE 2014 nedopadol zrovna najlepšie. Pozrite sa, ako sa mu podarilo zničiť svoj bike... Pecka to bola veru riadna.
Užitočné tipy a triky ako zvládnuť základy skokov na biku

Zistite viac a posuňte svoju techniku skokov dopredu. Lepšia technika skokov sa zíde aj rekreačným jazdcom, pretože nečakané prekážky v lese bývajú rôznorodé a tak namiesto pádu môžete predviesť pekný skok.
Parádna jazda 4 ročných dvojičiek na BMX

Jake a Theo jazdia a zároveň aj padajú :) Vedia toho už naozaj veľa a o pár rokov z nich môžu byť výborní profesionáli. Pričom už teraz zahanbia značnú časť "veľkých" bikerov.
World Record for highest Trial Bike Jump

Aj takto sa dá zabávať. Roland Tölösi skákal z výšky 515cm, až sa mu to nakoniec aj podarilo...