Články v kategórii 'Sneh' (13 - 24 z 38 článkov)

Video: Než sa pustíte do zasneženého žlabu

15.12.2017 3 681 2 1

Možno ste už videli video o prvom zjazde Corbet's Couloir na biku, dnes sa pozrite, čo všetko to obnáša...
Video: Základné pravidlo pri jazde na snehu

14.12.2017 5 848 9 13

Technika jazdy na snehu je veľmi široká téma, no úplne základné pravidlo je pomerne jednoduché.
Video: Prvý zjazd legendárneho Corbet's Couloir na bicykli

01.12.2017 5 217 2 49

Tento legendárny zjazd dá celkom zabrať aj na lyžiach, ale v sedle biku sa o to ešte nikto nepokúsil. Až teraz..
Video: Ideálny spôsob, ako sa rozlúčiť s posledným snehom

25.04.2017 4 457 2 9

Snow derby v Bikepark Jasenská boli unikátne preteky, ktoré sa zaobišli bez väčšieho úrazu, aj keď podľa týchto záberov k nemu až tak ďaleko nebolo. Ale sranda to musela byť riadna.
Bachledka a Filip Polc pozývajú na Snowparade 2017

14.02.2017 4 192 1 6

Väčšina bikerov zimu veľmi neobľubuje a netrpezlivo vyčkáva na príchod jari, aby vytiahla bike z pivnice a vyrazila na traily. Tí, ktorí v zime menia bike za snowscoot, nečakajú na leto a valcujú prašan na horách. Či už patríte k jedným alebo druhým, sobota 25. februára 2017 bude v Bachledke patriť vám. V tento deň sa lyžiari budú deliť o svah s bikermi, snowscootmi a skki trikke.
Zima zrejme tak rýchlo neskončí, čo treba v prvom rade využiť

20.01.2017 4 910 5 35

Snehu nám pripadlo v poslednej dobe celkom dosť, zima sa drží a nevyzerá, že by sa chystala tak rýchlo odísť. Takže najlepšie bude toho využiť a vyskúšať nejaký obľúbený trail pre zábavu a nemusí mať ani toľko skokov ako ten vo videu - aj keď zrejme väčší problém bude, ak máte u vás snehu až po náboje...
Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

16.01.2017 10 536 24 76

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...
Základné tipy na zimné jazdenie – plášte a tlak

20.12.2016 12 094 17 34

Vyzerá to tak, že zima už definitívne udrela v plnej sile, čo ale neznamená, aby sme odložili bike do kúta. Pomocou zopár jednoduchých úprav je možné si užiť zábavu na zasnežených cestičkách a trailoch aj v tomto období.
Tip na výlet: Zimný sólo prejazd centrálnej časti Muránskej planiny

23.03.2016 3 939 13 33

19. marca, deň pred začiatkom kalendárnej jari, som si spravil výlet na Muránsku planinu. Aj keď tohtoročná zima opäť za veľa nestála, hore na planine je stále sneh. Predpoveď na dnes je priaznivá, a tak o pol deviatej ráno štartujem.
Snežný výjazd za novou rozhľadňou na najvyššom kopci v Považskom Inovci

26.01.2016 5 675 25 74

Obloha bez mrakov, -11°C a snehu tak akurát na poriadnu zábavu na bikoch. Miestni určite poznajú zjazd peknými chodníkmi z rozhľadne na Inovci až dole k motorestu Radar, ale cez zimu je to úplne iný level pilotáže biku. Len pár kilometrov od Inovca momentálne budujeme MTBIKER centrum, kde pre vás budeme robiť aj množstvo vecí v offline svete. Viac o tejto novej aktivite prezradíme už čoskoro.
Aj na snehu sa dobre jazdí

12.01.2016 4 467 17 -3

Ako to vyzerá, keď zoberiete na zimný výjazd kameru a ide sa trošku vyvetrať? Výsledkom je celkom podarené video s príznačným názvom - Lesmír. Lokalitou je Bankov pri Košiciach.
The White Trail

22.02.2015 6 517 2 30

Už sa začína otepľovať a príležitosti na podobný namakaný výjazd sa krátia. Komu sa nechce video pozerať celé, odporúčam určite aspoň pasáž od 1:50, ktorá za to naozaj stojí :).

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 121)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 913)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 744)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 314)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 620)
  8. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 480)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 216)