Články v kategórii 'Vybava' (181 - 192 z 215 článkov)

Video: Pumpa na bezdušové plášte

12.03.2017 7 241 14 16

Pumpa na bezdušové plášte Lezyne je prenosná alternatíva ku kompresorom, ktorá môže ušetriť kopec nervov pri ich nahadzovaní. Pozrime sa bližšie na to, ako sa s ňou pracuje.
Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

09.02.2017 4 392 9 2

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Test: Roeckl Vreden - rukavice do našej pravej zimy

16.12.2016 6 041 17 8

Teploty čoraz častejšie padajú pod bod mrazu a mnohí práve teraz zháňajú teplé rukavice na pravé zimné jazdenie. Zaujímavou alternatívou môže byť model Vreden od Roeckl, ktorý som mal možnosť dlhšiu dobu testovať a ktorý má naozaj čo ponúknuť.
Bikovanie v zime - malé zhrnutie

08.12.2016 10 422 11 25

Tí ktorí sledujú pozorne tieto stránky si všimli, že na tému zimného jazdenia už som niečo „vypotil“. Lenže zima je tu opäť a tak mi napadlo, kým nebude hotová ďalšia časť, spraviť taký menší sumár. Možno príde vhod niekomu novému, kto práve uvažuje nad tým, či sa oplatí jazdiť aj teraz, alebo bicykel na 3 mesiace mumifikovať.
CO2 bombičky a ich použitie

09.10.2016 16 629 22 22

Pravdepodobne mi dáte za pravdu, že defekt je vážne otrava. Na tom sa nikdy nič nezmení, ale vďaka bombičkám si môžeme jeho opravu celkom dobre urýchliť. „Pretekárom“ teda vyhovuje ich rýchlosť a niekomu ide skôr o minimálne rozmery. Každopádne pri ich použití je dobré myslieť na zopár základných pravidiel a obmedzení...
Test: Chrániče Dainese Trails Skins Knee Guard - výborne odvetrané, ľahké a hlavne účinné

06.10.2016 6 436 15 9

O tom aká je samozrejmosť nosiť prilbu pri jazde na bicykli, tu už článok bol. Väčšina bajkerov, ktorí jazdia downhill, alebo traily v bikeparku, kde nie sú nútení sa dostať na kopec vlastnými silami, si dôkladne chránia aj svoje kolená poriadnými chráničmi, ktorých je na trhu neúrekom. No dnes sa pozrieme na jednu z možností, ako si môžeme uchovať v bezpečí svoje kolená aj my, ktorí sa na kopec radi dostaneme vlastnými silami, alebo obľubujeme celodenné trailové jazdenie.
Chromag – doplnky z kolísky freeridu, Kanady

PR 03.09.2016 4 999

Ak sa povie „garážovka“, tak práve táto kanadská spoločnosť je jej ideálny predstaviteľ. To ale nijako neznižuje kvalitu ich výrobkov, práve naopak. Kvalita sa prejaví veľmi rýchlo, veď tieto produkty jazdia a testujú borci ako sú Brandom Semenuk, Kyle Jameson, Graham Agassiz, Mat Hunter a ďalší...
Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy

PR 20.08.2016 7 379

V množstve rôznych modelov je výber vhodného plášťa taká malá veda. V dnešnom predstavení produktov sa stručne pozrieme na niektoré zaujímavé cestné plášte určené hlavne na každodenný tréning a hltanie kilometrov.
Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM

PR 19.08.2016 6 590

Značka Dainese zásobuje bikerov a motocyklistov svojimi chráničmi už desaťročia. V posledných rokoch sa Dainese zameriaval najmä na motoristov, ale kľúčovým bol rok 2014, kedy sa vrátil do sveta cyklistiky širokou škálou nových chráničov.
Chrániče kolien vhodné pre enduro a AM

PR 06.08.2016 7 317

Chrániče patria medzi základnú výbavu každého enduro jazdca. Vlastnosti, ktoré by takéto chrániče mali mať, sú samozrejme dostatočná ochrana, nízka hmotnosť a ergonomický tvar pre ľahší pohyb. Bonusom je použitie špeciálnych inteligentných materiálov, ktoré pri náraze stvrdnú, ale bežne sú mäkké a pohodlné, príkladom je materiál D3O. Pozrite si vybrané modely chráničov kolien známych značiek, prevažne vhodné na enduro jazdenie alebo AM.
Test: Letné dlhoprsté rukavice Roeckl Maldon - pohodlné, bezpečné a hlavne z látky, cez ktorú sa opálite

02.08.2016 5 729 9 2

Letné mesiace prinášajú na výjazdoch rôzne úskalia a nájsť vhodné rukavice, tiež nemusí byť najjednoduchšia vec. Do redakcie sa nám dostali preto na jazdenie a následné opísanie pocitov z jazdy letné rukavice, ktoré podľa predpokladov prinášajú zopár zaujímavých vychytávok. Ako však fungovali na výjazdoch, prezradím už o pár riadkov.
Fotochromatické okuliare - už netreba riešiť, či je práve šero alebo svieti slnko

PR 31.07.2016 16 148

Pri výjazde je fajn, ak sa človek nemusí sústrediť na nič iné ako na samotnú jazdu. Tomu sa prispôsobili dokonca aj výrobcovia okuliarov so svojou ponukou fotochromatických modelov, vďaka ktorým už netreba riešiť, či je práve šero alebo bude svietiť slnko a ktoré sklá si vziať. V dnešnom prehľade produktov si niektoré modely stručne predstavíme.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 947)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 765)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 653)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 197)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 495)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 128)