www.parktool.com

Články v kategórii 'Vylet' (25 - 36 z 105 článkov)

Na ebiku s manželkou - skúsenosti a postrehy

06.03.2020 8 293 38 38

Minule som sa tak zamýšľal a uvažoval nad tým, prečo sa v poslednej dobe množstvo ľudí tak negatívne vyjadruje na adresu elektrobicyklov. Ja som v ňom napríklad našiel super spôsob, ako si užiť jazdu aj s manželkou.
Tip na výlet: Hrebeňom chorvátskeho Jadranu

28.02.2020 4 895 3 70

Zima je pre mnohých vhodným obdobím na plánovanie výletov na nastávajúcu sezónu. Cez dlhé zimné večery sa nám naskytne čas, ktorý by sme inak v lete strávili vonku. Zrazu tak máme príležitosť na rôzne fantázie, ktoré cez leto môžeme zrealizovať.
Tip na výlet: Ako nám Zobor zaobstaral bahenný zábal zadarmo

21.02.2020 5 630 12 47

Verili by ste tomu, že cyklistika môže mať blahodarný vplyv aj na vašu pokožku? My sme sa o tom presvedčili na vlastnej koži a pritom sme strávili perfektný deň v sedle našich bikov.
Tip na výlet: Cestou necestou cez gruzínsky Kaukaz

24.01.2020 5 125 21 94

Spojiť tri veľké vášne - cestovanie, hory a MTB - to je pre mňa dovolenka ako vyšitá, a preto sa snažím raz za čas takú aj vymyslieť a zorganizovať. Táto stála za všetky drobné!
Tip na výlet: Veľká Javorina - výjazd pre každého cyklistu

17.01.2020 5 231 10 35

Vyskytlo sa nám zopár voľných dní navyše a jeden z nich sme si naplánovali na návštevu Veľkej Javoriny - najvyššieho vrchu pohoria Biele Karpaty. Piatok sľuboval rozprávkové počasie a ideálnu teplotu na bike.
Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 1. časť

06.12.2019 5 726 8 53

Ako sa prvý kalendárny letný mesiac začal nezadržateľne blížiť k svojmu koncu a slnko začalo zapadať opäť o niečo skôr, rozhodli sme sa navštíviť jedno z najkrajších pohorí sveta.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

09.08.2019 5 511 19 118

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
VŠETCI NA BAJK - s appkou bajkuješ, spoznávaš a vyhrávaš

08.08.2019 4 738 12 7

Väčšina z nás trávi voľný čas na bicykli a užíva si takýmto spôsobom leto. No niektorí potrebujú aj dodatočnú motiváciu. Preto si hľadajú partiu ľudí, s ktorou by sa mohli porovnať a ktorá ich núti sa zlepšovať. No dá sa to aj inak.
Video: Sella Ronda Hero - ako si užiť deň pretekov aj mimo trate

16.07.2019 3 741 8 58

Talianske Dolomity sú už sami o sebe zárukou skvelého dňa stráveného v dokonalej prírodnej scenérii. A ako si ich môžete vychutnať počas maratónu, ak ste sa zrovna nepostavili na jeho štart?
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

13.07.2019 3 483 1 52

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

12.07.2019 2 715 24

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

05.07.2019 3 923 36

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 274)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 537)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 348)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 319)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 071)