novodubnickymaraton.mtbiker.sk

Články v kategórii 'Zabava' (109 článkov)

Video: Slow and Furious alebo ponáhľaj sa pomaly

16.08.2019 1 729 2

Ľudia sa neustále niekam ponáhľajú, občas je proste dobré spomaliť a užívať si prítomný okamih, prírodu, ktorá nás obklopuje a začať sa venovať tomu, čo nás skutočne napĺňa.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

09.08.2019 3 744 19

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
VŠETCI NA BAJK - s appkou bajkuješ, spoznávaš a vyhrávaš

08.08.2019 4 162 12

Väčšina z nás trávi voľný čas na bicykli a užíva si takýmto spôsobom leto. No niektorí potrebujú aj dodatočnú motiváciu. Preto si hľadajú partiu ľudí, s ktorou by sa mohli porovnať a ktorá ich núti sa zlepšovať. No dá sa to aj inak.
Cyklostopy Stará Ľubovňa - po stopách bikerov

06.08.2019 2 765 9

Trailové rezorty sa už aj po Slovensku konečne rozrastajú a mestečko Stará Ľubovňa na severovýchode Slovenska neostalo výnimkou.
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

12.07.2019 2 195

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Video: MTBIKER - cyklistika je len jedna, tak nerieš a jazdi

01.07.2019 3 308 10

Niekedy ľudia až moc riešia, kto jazdí aký štýl a pritom zabúdajú na jedno - cyklistika je tu pre všetkých a každý si v nej nájde to svoje. Tak si ju užívajte naplno...
Video: Niečo pre fanúšikov ženského MTB - na návšteve u Emily Batty

27.06.2019 1 658

Kvalita a konkurencia ženského XCO za posledné roky poriadne stúpla, rovnako ako atraktivita tejto disciplíny. Navyše Emily je dôkazom, že MTB a nežné pohavie idú rozhodne dokopy.
ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti

PR 10.06.2019 1 001

Novinkou tohtoročnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR je rodinná kategória ŠKODA Family, vďaka ktorej môžu malí cyklisti ochutnať atmosféru skutočných pretekov.
Video: Brandon Semenuk a Ryan Howard v dokonalej synchronizovanej jazde

05.06.2019 1 408

Raz za čas sa objaví niečo skutočne originálne a takým počinom je aj najnovšie video s názvom Parallel, kde sa to jazdeckým umením a dokonalým načasovaním len hemží.
Video: Baťove traily – príďte pojazdiť do okolia Partizánskeho

03.06.2019 2 541 5

Ak rozmýšľate, kam najbližšie vyraziť na trail, skúste zvážiť aj túto slovenskú lokalitu. Rozhodne má čo ponúknuť a možno vás presvedčí podarené video.
Nebuď ako... časť 3. UHNI!

02.06.2019 1 124 1

Prax ukázala, že len skutoční borci dokážu ebikom konkurovať v stúpaniach. My ostatní, klasickí a rekreační cyklisti musíme priznať porážku, často celkom potupujúcu naozaj takmer od kdekoho, kto vyskočí na bicykel s motorčekom.
Zaujímavosti z cyklistiky – sveťák, Disneyland pre cyklistov a iné

29.05.2019 1 417 1

Pomaly sa preklápame do letných mesiacov, i keď samotné počasie niekedy hovorí o opaku. Napriek tomu sme za uplynulý týždeň zaznamenali nejednu zaujímavú správu zo sveta cyklistiky.

1. 7+1 dôvodov, prečo mať cesťák (8 417)
  2. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 543)
  3. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 066)
  4. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (5 981)
  5. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 429)
  6. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 101)
  7. V CTM hľadajú posilu do produktového tímu a môžeš to byť práve ty (5 077)
  8. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (4 981)
  9. Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne (4 606)
  10. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 564)