www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Zabava' (102 článkov)

ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti

PR 10.06.2019 833

Novinkou tohtoročnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR je rodinná kategória ŠKODA Family, vďaka ktorej môžu malí cyklisti ochutnať atmosféru skutočných pretekov.
Video: Brandon Semenuk a Ryan Howard v dokonalej synchronizovanej jazde

05.06.2019 1 267

Raz za čas sa objaví niečo skutočne originálne a takým počinom je aj najnovšie video s názvom Parallel, kde sa to jazdeckým umením a dokonalým načasovaním len hemží.
Video: Baťove traily – príďte pojazdiť do okolia Partizánskeho

03.06.2019 2 116 5

Ak rozmýšľate, kam najbližšie vyraziť na trail, skúste zvážiť aj túto slovenskú lokalitu. Rozhodne má čo ponúknuť a možno vás presvedčí podarené video.
Nebuď ako... časť 3. UHNI!

02.06.2019 904 1

Prax ukázala, že len skutoční borci dokážu ebikom konkurovať v stúpaniach. My ostatní, klasickí a rekreační cyklisti musíme priznať porážku, často celkom potupujúcu naozaj takmer od kdekoho, kto vyskočí na bicykel s motorčekom.
Zaujímavosti z cyklistiky – sveťák, Disneyland pre cyklistov a iné

29.05.2019 1 315 1

Pomaly sa preklápame do letných mesiacov, i keď samotné počasie niekedy hovorí o opaku. Napriek tomu sme za uplynulý týždeň zaznamenali nejednu zaujímavú správu zo sveta cyklistiky.
Video: Kálnica Bikefest Enduro RS4 - keď sa nedarí

28.05.2019 6 194 30

Štvrtá rýchlostná skúška na pretekoch v endure dala jazdcom poriadne zabrať, no na druhej strane potešila divákov. O pády totiž nebola núdza...
Video: Danny Macaskill vs. detský vozík

20.05.2019 10 214 16

Ak hľadáte inšpiráciu pre jazdenie s deťmi, rozhodne si neberte príklad z tohto videa.
Zábava na dvoch kolesách

PR 20.05.2019 2 573

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Tip na výlet: Dve tatranské doliny

12.05.2019 248

V dnešnej časti sa aj prostredníctvom archívnych fotografií pozrieme do dvoch dolín, ktoré na ebikoch zvládne hravo naozaj každý.
Kúpu ebiku už druhý rok neľutujem

08.05.2019 496 1

Po dlhodobom zvažovaní som kúpil bike so stredovým náhonom 250W, krútiacim momentom 50Nm, výkonnou batériou 500Wh a so snímačom tlaku sily na pedále. Tu sú prvé skúsenosti nového majiteľa.
Video: Tak trochu iný ranný tréning

29.04.2019 3 220 5

Tréning väčšinou vyzerá podľa toho, na akú disciplínu sa daný jazdec špecializuje. No čo ak je tou hlavnou disciplínou vedieť v prvom rade baviť ľudí...
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

28.03.2019 1 309

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.
Amatér pred kúpou ebiku

24.03.2019 734 4

Rád by som sa s vami podelil o mojich začiatkoch prechodu z klasiky na elektrobicykel. V prvom rade musím konštatovať, že som dôchodca a mám za sebou operácie obidvoch kolien.
Ako sa nám ebike vkradol do rodiny

03.03.2019 709

Sme traja. Ja, manželka, ktorá rada bicykluje len po rovinkách a syn, toho roku už osemročák. Nikdy sme neboli zástancami bičovania detí k výkonom špičkových svetových jazdcov a podľa toho sme aj postupovali.
Enduro Trails Bielsko-Biala – výborné jazdenie u severných susedov

24.02.2019 4 179 9

Tento výlet som podnikol ešte na jeseň a myslím, že trochu inšpirácie môže prísť s blížiacou sa sezónou vhod. Ak totiž rozmýšľate, kam sa vydáte keď definitívne zlezie sneh, túto oblasť si určite poznačte do „to-do“ listu...
Video: Kirgizsko a hory bez komercie

20.02.2019 3 936 10

Láka vás vybehnúť občas za hranice Slovenska a vyskúšať nové a trochu „exotické“ miesta? Inšpiráciou vám môže byť toto video z Kirgizska.
Video: Zostrojiť si bicykel a vyskúšať, čo to dá

15.02.2019 4 300

Rýchlosť ľudí vždy fascinovala a nie je tomu inak ani u cyklistiky. Zostrojiť si bicykel, vyladiť všetky detaily a skúsiť ako rýchlo to pôjde.
Video: To najlepšie z cestnej cyklistiky - pamätné víťazstvá a momenty

01.01.2019 3 109

Rok 2018 bol skutočne plný výnimočných momentov a video zachytáva tie, na ktoré sa rozhodne oplatí spomenúť.
Video: Keď sa darí a všetko ide podľa plánu

30.12.2018 4 492 1

Niekedy ide práca doslova od ruky a výsledkom je najmä množstvo nepublikovateľného materiálu.
Keď sa sezóna vydarí nielen z pohľadu bikera

25.12.2018 5 029 3

Tento článok som začala písať po celodennej turistike do poznámky v mobile. Vážne. :) Je záver krásnej jesene a trávime ho v Tatrách. Zrejme príval pozitívnej energie z našich veľhôr spôsobil, že som jednoducho dostala chuť podeliť sa s vami o moje top momenty tejto sezóny.
Video: MTBIKER vám praje šťastné a veselé

23.12.2018 3 547 11

Ďakujeme za vašu priazeň a prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov.
Jarné sústredenia s nádychom dovolenky

PR 21.12.2018 3 500

Ak aj vy uvažujete nad jarným sústredením, ale okrem kvalitných kilometrov hľadáte aj príjemné miesto pre oddych, s výborným jedlom či wellness, cyklistické kempy Sporttour sa vám isto zapáčia.
Video: Via Ferrata na biku - pozrite ale neskúšajte

19.12.2018 5 204 18

Niektoré miesta sa pre jazdu na bicykli rozhodne nehodia, no na druhej strane to vyzerá skutočne zaujímavo, ak sa podobný projekt zrealizuje. Vychutnajte si scenériu Dolomitov a bláznivého jazdenia.
Video: Poskladaj si sám, alebo stavebnica pre dospelých

10.12.2018 4 711 10

Vyskladať si dokonalý dreambike je snom mnohých a inšpiráciou môže byť aj video nižšie.