superiorbikes.eu

Články v kategórii 'Zabava' (112 článkov)

Video: Pozrite si jazdy víťazov Red Bull Rampage z minulých rokov

19.10.2019 1 366 3

Ďalší ročník tohto legendárneho podujatia sa blíži a už o týždeň spoznáme nového šampióna. Pozrite si, ako vyzerali víťazné jazdy v rokoch 2010 - 2018.
Naháňačka, kde aj prehra je výhrou

01.10.2019 4 857

Snívate o zvýšení výkonnosti bez nutnosti užívať športovú výživu, mučiť sa v posilke, či kupovať odľahčený bike? Snívať už netreba, objavil som recept! A nakoľko sa nejedná o PR článok, tak to ide aj na staré alebo opotrebované kolená!
Video: Fabio Wibmer nás opäť baví svojimi kúskami

18.09.2019 2 261 5

Tentokrát nás Fabio pozýva do rušných ulíc Rakúska, ktoré sa stávajú jeho ihriskom so všetkými svojimi každodennými situáciami. A tie, samozrejme, pre neho nepredstavujú žiadnu prekážku.
Video: Slow and Furious alebo ponáhľaj sa pomaly

16.08.2019 1 942 2

Ľudia sa neustále niekam ponáhľajú, občas je proste dobré spomaliť a užívať si prítomný okamih, prírodu, ktorá nás obklopuje a začať sa venovať tomu, čo nás skutočne napĺňa.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

09.08.2019 4 329 19

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
VŠETCI NA BAJK - s appkou bajkuješ, spoznávaš a vyhrávaš

08.08.2019 4 403 12

Väčšina z nás trávi voľný čas na bicykli a užíva si takýmto spôsobom leto. No niektorí potrebujú aj dodatočnú motiváciu. Preto si hľadajú partiu ľudí, s ktorou by sa mohli porovnať a ktorá ich núti sa zlepšovať. No dá sa to aj inak.
Cyklostopy Stará Ľubovňa - po stopách bikerov

06.08.2019 3 208 14

Trailové rezorty sa už aj po Slovensku konečne rozrastajú a mestečko Stará Ľubovňa na severovýchode Slovenska neostalo výnimkou.
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

12.07.2019 2 336

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Video: MTBIKER - cyklistika je len jedna, tak nerieš a jazdi

01.07.2019 3 568 10

Niekedy ľudia až moc riešia, kto jazdí aký štýl a pritom zabúdajú na jedno - cyklistika je tu pre všetkých a každý si v nej nájde to svoje. Tak si ju užívajte naplno...
Video: Niečo pre fanúšikov ženského MTB - na návšteve u Emily Batty

27.06.2019 1 712

Kvalita a konkurencia ženského XCO za posledné roky poriadne stúpla, rovnako ako atraktivita tejto disciplíny. Navyše Emily je dôkazom, že MTB a nežné pohavie idú rozhodne dokopy.
ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti

PR 10.06.2019 1 052

Novinkou tohtoročnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR je rodinná kategória ŠKODA Family, vďaka ktorej môžu malí cyklisti ochutnať atmosféru skutočných pretekov.
Video: Brandon Semenuk a Ryan Howard v dokonalej synchronizovanej jazde

05.06.2019 1 459

Raz za čas sa objaví niečo skutočne originálne a takým počinom je aj najnovšie video s názvom Parallel, kde sa to jazdeckým umením a dokonalým načasovaním len hemží.

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 157)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 419)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 064)
  4. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 857)
  5. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 762)
  6. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 426)
  7. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 347)
  8. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 319)
  9. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 121)
  10. Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku (3 943)