Články v kategórii 'Zeny' (61 - 72 z 106 článkov)

Bianchi Grizzly 29.3 – dostupný taliansky krásavec

13.05.2018 6 639 13 34

Budem sa už opakovať, ale stále tvrdím, že my ženy sa v mnohých veciach orientujeme podľa farebnosti. Odkedy u nás doma svietil Maťov „celeste“ model Bianchi, do tej farby som sa doslova zamilovala...
Špecifické ženské modely pre rôzne kategórie

PR 27.04.2018 3 467

Máte športové ambície, chuť spoznávať okolie alebo vás láka náročný terén? Dnes už naozaj nie je problém vybrať si špecificky ladený model presne podľa vašich potrieb.
Predstavenie: Castelli 2018 – zaujímavé dámske kúsky, ktoré spestria šatník

PR 14.04.2018 2 470

Neviem, ako vy dámy, ale v mojom prípade oči doslova jedia, takže, ak sa jedná o športové oblečenie, je práve farba prvým impulzom, či ma daný kúsok zaujme. Lenže pritom netreba zabúdať na to podstatné.
Dámsky špeciál – ženy chcú byť štýlové za každých okolností

PR 20.03.2018 5 029

Prinášame niekoľko tipov na oblečenie a doplnky, ktoré ženy využijú najmä v premenlivom počasí nadchádzajúceho ročného obdobia v úvode sezóny.
Úvod sveťáku ako sa patrí - Schurter konečne našiel premožiteľa

12.03.2018 5 259 3 33

Len málokto očakával taký priebeh, aký ponúklo prvé kolo svetového pohára v XCO. Nečakaný víťaz a najmä súboj, ktorý musel potešiť srdce každého fanúšika.
Canyon predstavil špecifickú MTB kolekciu, a to výhradne pre ženy

PR 07.03.2018 5 692

Ideálny bike pre dámy netvorí len farba, či sedlo. To si uvedomuje aj Canyon a prezentuje 2 nové MTB modely s jasným zameraním a prepracovaným vývojom.
Video: Pozrite si to najlepšie z nedávnych bahenných kúpeľov -  MS v cyklokrose

Video: Pozrite si to najlepšie z nedávnych bahenných kúpeľov - MS v cyklokrose

07.02.2018 3 533 2 15

Aj keď tomuto športu toľko neholdujete, majstrovstvá sveta sú vždy lákadlo a záruka dobrého divadla, čomu tento rok pomohli aj extrémne podmienky.
Test: Bunda GORE POWER LADY - všestrannosť, elegancia a jemnosť

27.01.2018 3 719 4 19

Bunda, ktorá si zaslúži miesto v šatníku vášnivých cyklistiek bez ohľadu na to, či majú rady pohodovejšie výjazdy, alebo preferujú skôr tie športovejšie ladené.
Život s bikerom alebo, tu nuda nehrozí

24.12.2017 13 161 52 174

Mať doma zanieteného cyklistu, ktorého hobby sa stalo aj jeho prácou znamená, že okolo tohto dvojkolesového zázraku sa točí nielen jeho deň, ale veľmi často aj ten môj. Čo ma spoločná domácnosť s bikerom naučila?
Vianočné darčeky pre aktívne nežné pohlavie

PR 13.12.2017 3 741

Ak máte doma aktívnu polovičku, určite nič nepokazíte praktickým darčekom, ktorý poteší a doplní jej športovú výbavu. Prinášame pár tipov...
Ženská kolekcia od SMS Santini – svieži dizajn a maximálna funkčnosť

PR 10.08.2017 2 183

Oblečenie na bicykel by malo klásť dôraz v prvom rade na celkovú funkčnosť. No v prípade ženskej kolekcie sa nesmie zabudnúť ani na dizajn a práve tieto prvky kombinuje SMS Santini.
Test: Liv Pique 3 – vydarený 27,5-palcový full pre náročné dámy

23.07.2017 5 080 3 7

Celoodpružených bicyklov určených na technickejšie jazdenie, ktoré sú od piky navrhnuté výsostne pre ženy, je na našom trhu žalostne málo.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 911)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 640)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 181)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 111)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)