Najväčšie rozdiely vznikajú, ak sa ide po zvážnici kde je GPS signál nepresný a skáče kolmo cez vrstevnice. A čím je zvážnica v strmšom svahu, tak výškové nastúpajú rýchlejšie... A každá aplikácia má svoje podklady a niekedy aj svoje zaokrúhľovanie ako cykloserver.cz, ktorý nedá viac ako 750 bodov (teda môže eliminovať nejaké nepresnosti GPS signálu)
02.07.2018 - 22:04:18
02
Takže ten subor čo som tu daval už musi byť pošahaný tým ako pisal kava že som zapol "Elevation" nadmorsku výšku. Tym pádom bol aj export do gpx chybne. Skušal som to hodiť tu na Mt biker a ukazal tak isto ako na Strave cez 1200vm. Dobre už asi viem kde som urobil chybu.
02.07.2018 - 22:23:54
00
mireq1 napísal:
Kazdy mapovy server obsahuje aj relief a prave na presnosti toho reliefu zavisi vypocet nastupanych metrov, preto su tam rozdiely lebo kazdy ma iny zdroj..., ...

milos21 napísal:
Najväčšie rozdiely vznikajú, ak sa ide po zvážnici kde je GPS signál nepresný a skáče kolmo cez vrstevnice. A čím je zvážnica v strmšom svahu, tak výškové nastúpajú rýchlejšie...

Pochybujem, ze pri vypocte stupania/klesania z GPX, ktore obsahuje vysku sa na mapovych serveroch berie ohlad na 3D model terenu (na cmaps urcite nie , tym som si isty :) )


fofo050 napísal:
Takže ten subor čo som tu daval už musi byť pošahaný tým ako pisal kava že som zapol "Elevation" nadmorsku výšku.

Asi to tak bude, ten zaznam je naozaj divny, napr. velky skok na rovnej ceste pri otocke na Majdane. To barometer nespravi.
Ak mas barometricky vyskomer tak v cmaps by mala byt hodnota co ukazuje velmi blizka tej hodnote najviac vpravo (pokrocily filter).

Prílohy:

Majdan.jpg
Majdan.jpg 120.98 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2018 - 07:11:59
00
fofo050 ty si gpx stahol skadial? Ak zo stravy, tak si urobil chybu. Treba si stiahnut gpx zo zariadenia, popripade z garmin connect. Ja mam rox11 a ked stiahnem gpx zo stravy tak uz zaznam z barometra tam nejako asi nieje, lebo po naslednom uploade na nejaky server uz ukazuje vyskove bludy.
03.07.2018 - 07:34:26
00
PaľoTT ten rozdiel je tam preto lebo sme sa boli najesť a Garmin som hral zo sebou. No a keď to tam poznáš tak vieš že musíš vystúpiť hore do reštiky.
mireq1 gps som stiahol so Stravy.. Už ako som písal asi viem kde je chyba. Ak prídem do roboty skúsim to prerobiť. Dám vedieť.
03.07.2018 - 08:02:03
01
Palo TT bavím sa o výpočte stúpania podľa záznamu, ktoré v sebe neobsahuje nadmorskú výšku bodov zo vstavaného barometra, ale počíta ju na základe mapových podkladov, niektoré stránky pri inporte záznamu dokonca nadmorskú výšku zo zariadenia ignorujú a podľa súradníc si vypočítajú svoju (napr. cykloserver.cz, hiking.sk, mapy.cz).
03.07.2018 - 10:02:30
00
Tie rozdiely vo vyske byvaju aj 20% v prospech mobilov/zariadeni bez barometra. Staci si pozriet "fly by" z nejakeho maratonu a porovnat si vyskove na rovnakej trase.
03.07.2018 - 10:07:59
00
No nahral som gpx. súbor už z Garminu ešte raz. Pri kontrole na mapách tie výsledky trochu zmenilo , niekde viac niekde menej. Viď obrázky. Pridal som aj výsledok z výjazd MTBiker. Je pravda že som na Garmine mal zapnutú korekciu stúpania. Teraz som chcel ešte raz nahrať jazdu z Garminu tak som všetko vymazal aj zo STRAVY. Ha, a to som nemal. Jednoducho to nejde. . Ak sa prvý krát po jazde napojím automaticky mi to hodí jak do GARMINU tak aj do STRAVY. Už som bol aj priamo v Garmine neviem tam najisť ten súbor. Keď mu dam synchronizovať nič nenahrá. Viete ako na to ?

Prílohy:

Komentár súboru: MTBiker
MTBiker.JPG
MTBiker.JPG 68.2 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Hiking2
Hiking2.JPG
Hiking2.JPG 100.6 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: cykloserver2
cykloserver2.JPG
cykloserver2.JPG 283.48 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: CMAPS2
CMAPS2.JPG
CMAPS2.JPG 161.22 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Snimka
Snímka.JPG
Snímka.JPG 32.82 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2018 - 11:39:37
00
Vcera si pisal, ze Garmin mal vyskove 780m ale na Garmin obrazku mas 943.
(tych 943 je dost blizko cmapsovym 944)
03.07.2018 - 12:08:08
00
Skús Garmin napojiť cez kábel a potom importuj FIT súbor, nie aktivitu exportovanú do GPX...
03.07.2018 - 12:14:10
00
Palo TT napísal:
Vcera si pisal, ze Garmin mal vyskove 780m ale na Garmin obrazku mas 943.
(tych 943 je dost blizko cmapsovym 944)

Palo ten obrázok je len informačný a dával som ho zo stránky Connect čo ti signalizuje že s čím meriaš. Tie údaje sú tam stále rovnaké. Dával som ho len kvôli tomu že je tam korekcia stupania Zapnute. vtedy ukazuje 767m. Ak ho vypnem ukazuje cca 670m.
Loser Garmin je napojený cez kábel a v súbore FIT nie je nič. Žiadný súbor. Ani v súbore Activies nie je nič.
No budem musieť zase niečo podobne nabehať a pomaly skúšať iné ťahy ktoré som chcel aj teraz len ho nemôžem stiahnuť na novo. Jedno je isté že GPX so Stravy sú hausnumerá.
Obrázky čo som sem dával ako druhú verziu sú gpx stiahnuté s Garminu / lebo som stahoval aj aj / Ale ak ho natiahnem do Connect tak bez výškových a bez toho obrázku GARMINU.
No nič už sa netrápte. Len som chcel vedieť čo je pravdivé keď všade to ukazuje uplne inak.
03.07.2018 - 13:55:41
00
No mne Garmin Connect a aj Strava stale ukazuju rovnake hodnoty vyskovych metrov. Jasne pokial neurobim korekciu. Rozdiel sa sem tam objavi len v case vyjazdu cca v desiatkach sekund a tym padom aj v priemernej rychlosti. Mam Garmin 820, pred casom som mal aj 800-vku a ta sa spravala rovnako, rozdiely neboli. Data z Garmina idu na Garnim Connect (wifi/BT/kablom) a ten ich automaticky cez Tapiriiik preposiela na Stravu. Pre porovnanie moj vcerajsi vyjazd z GC a Stravy

Prílohy:

Garmin.JPG
Garmin.JPG 22.69 KiB thumb_up0thumb_down

Strava.JPG
Strava.JPG 30.94 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2018 - 15:00:20
00
preco cez tapiriik? v garmine mas moznost to automaticky posielat priamo na stravu aj endomondo

Prílohy:

strava.PNG
strava.PNG 30.01 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2018 - 15:16:49
00
scarinko Jedna z volieb tapiriiku je synchronizaciua az ked zmenis nazov aktivity. Takze na GC najskor pridas popis, zmenis nazov aktivity a az potom sa aktivita zosynchronizuje s milion sluzbami a nepotrebujes kazdu upravovat ako deges :)
03.07.2018 - 21:50:36
01
Hmm to som nevedel, sikovne, mal som tapiriik ale po case sa to nejak skurwilo a zacalo to blbnut tak som to zrusil
V garmine to uz neupravujem, len bajk menim, riesim len stravu ako socialnu apku
03.07.2018 - 21:51:39
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Cyklopočítače a GPS)
keyboard_arrow_up