Hmm, to som fakt nevedel, je mozne ze vozim ne-TLR NN ako bezdusak ? Ako to rozoznam ?
12.04.2021 - 13:59:05
00
davidsvkba napísal:
Ahojte. Ako asi viete, Schwalbe Nobby Nic sa vyrába v rade performance aj vo verzii na použitie iba s dušou, aj v TLR verzii. Ak chcem jazdiť s dušou a prežijem vyššiu váhu, bude mať TLR ešte nejakú nevýhodu? Rozumiem správne, že tým, že je TLR verzia ťažšia, je odolnejšia, a preto aj menej nachylna na defekt aj pri použití s dušou? Vopred vďaka za info


TLR v kombinacii s dusou bude mat vacsi valivy odpor ako bez nej a bude citlivejsi na defekty ako ked bude bez duse (TL). Na druhej strane TLR plast s dusou bude odolnejsi ako ne TLR plast rovnakej konstrukcie s dusou. Ak chces ale max odolnost voci defektu pozeraj na to urcene plaste cize take co maju zvysenu ochranu proti defektu. Super trail, DD. Kazdopadne si myslim, ze lepsie akykolvek funkcny bezdusovy system, ako akakolvek kombiancia duse a niecoho.

ivast https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/nobby-nic
ked si rozkliknes tu malu sipku dolu pri tovjom plasti tak najdes policko Seal: kde je bud TLE alebo Tube.
12.04.2021 - 14:32:02
00
Kenai taky Maxxis napr ma prevaznu vacsinu TR plastov co som pozeral na stranke. cize ak chces kombinaciu Maxxis + dusa tak inu moznost ako TR plast prakticky nemas... btw uz nejaky ten rok mam tu kombinaciu dusa + TR plast a nemam ziadny problem, doteraz 1 defekt. Aj ked by prechod na bezduse nebol u mna velky problem (plaste + rafiky na to mam) nemam dovod na bezduse prejst (tym netvrdim, ze som odporca bezdusi)
12.04.2021 - 15:46:26
00
Jasne to je marna debata, jazdil som 5 rokov obycajne plaste s dusou a mal som defekt raz za rok cca. Teraz jazdim bezduse a mam defekt tiez 1x za rok len sa sam zalepi. Rozdiel je to hlavne v jazdnych vlastnostiach a valivom odpore. V tlaku ktory mozes jazdit... Teraz idem dokonca do insertu v zadu, nie kvoli defektom, ale zase kvoli jazdnym vlastnostiam.
12.04.2021 - 17:07:23
02
Ked vymenim plaste 29×2,25 za 29×2.0 tak to bude znacny rozdiel v rychlosti na ceste, ci ani velmi nie? Keby som dal gravel plaste 700×40-50 tak uz asi ano ale, to budu asi dost uzke na HT?
12.04.2021 - 22:08:56
00
Tam rozhoduje skor konstrukcia a vzor. Nieco makke a hladke nevadi ze sirsie. Conti speed king napr.
12.04.2021 - 23:29:53
01
Ma tu niekto realnu skusenost s jazdenim maxxisu dhf vzadu? Ako sa to sprava ked to porovna s niecim inym od maxxisu? Dhf vzadu - nic som tu o tom nenasiel.
12.04.2021 - 23:52:55
00
Na zimu som zvykol nahadzovať DHF dozadu, lebo cez leto jazdím Minion SS. Jazda v pohode, ale je to kotva. Skôr odporúčam DHR2, mám pocit, že aj na brzdách je trochu lepší.
13.04.2021 - 09:14:39
00
Kenai napísal:
Tam rozhoduje skor konstrukcia a vzor. Nieco makke a hladke nevadi ze sirsie. Conti speed king napr.

A continental double fighter 29×2.0 by nebol lepsi na cestu a tvrdy povrch ked je uzsi? Teraz mam schwalbe rapid rob 29×2,25 a rozmyslam nad trochu uzsimi.
13.04.2021 - 11:05:26
00
Ten Double Fighter ma nieco cez 800g,to by som nebral.Radsej Conti Race king,tu v shope ma uvedenu hmotnost cca 600g.Ma jemny vzor,na ceste je rychly a mozes aj veselo do terenu.
A ked ho zoderies,tak bude vyzerat ako Speed king :-)
13.04.2021 - 11:32:00
01
A nebude nachylnejsi na defekty, ked je lahsi? Chcem to jazdit s klasickymi dusami.
13.04.2021 - 12:49:01
00
Sobi_20 napísal:
A nebude nachylnejsi na defekty, ked je lahsi? Chcem to jazdit s klasickymi dusami.


Conti RaceKing RaceSport 29x2,2 jazdim vzadu s dusami a zatial ziaden problem... A od zajtra vpredu Conti CrossKing RaceSport tiez v rovnakom rozmere, uz sa tesim. Na asfalt a menej az stredne narocny teren vpohode, aspon pre mna.
13.04.2021 - 15:16:47
02
Defekt je velmi individualna zalezitost.Ja som mal na dusiach minuly rok 1 defekt na cca 3000km,ziadne plaste s ochranou to neboli.Kdesi na ceste sa mi do kolesa zapichol drotik a pomaly fucalo.
13.04.2021 - 15:23:08
00
Wolfpack Speed 2,4 59mm na 25mm rafe 1,3 bar
Wolfpack Speed 2,25 54,5mm na 25mm rafe 1,6bar
13.04.2021 - 16:01:59
04
To su vsetko protichodne poziadavky, co ma maximalnu odolnost ma aj velky valivy odpor. Cim viac nepruzneho odolneho materialu mas v plasti tym vacsi valivy odpor.
https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/continental-speed-king-ii-racesport-2015
13.04.2021 - 18:05:18
00
keyboard_arrow_up