Očisti aspoň dosadaciu plochu patky, ja to zošúcham palcom, v rukaviciach.
17.11.2022 - 11:43:57
00
Na toto som myslel a to jediné som urobil, aby si pätky potom správne sadli do ráfika.
17.11.2022 - 11:46:23
01
Ja som práve podobne z lenivosti do už zaschnutého Joes tmelu nalial bikeworks - tak uvidím, zatiaľ to drží tlak, tak hádam dobre bude :-D
17.11.2022 - 22:14:24
00
BW lepil dost mizerne...mal problem aj s malou dierkou
18.11.2022 - 07:01:54
00
JACUB napísal:
Uhlopriecne ciary tam su, kedze vcera to fakt fucalo a dofukoval som az ked ma moc vozilo do bokov. V podstate gro tych ciar vzniklo vcera. Ale plast pustal tlak od nova.
Ono siel som do nich znova, kedze sa mi na nich vozi dobre a vizualne sa mi pacia. Pri tom prvom som mal pocit ze som mal len smolu na zly kus. V predu mam tiez conti, ale iny model. Cez ten to preteka tiez, ale aspon drzi tlak. Ma vyznam to reklamovat ci to neriesit?


Ahojte, este sa k tomu vratim. Cistil som si stare foto z telefonu a nasiel som tam tuto. Aj som zabudol ze to az takto slzilo uz od nova, ked som ho nahodil. Uz aj na novom vidiet tie priecne ciary. a bodovy priesak. Je to OK, je to na reklamaciu, ci to neriesit, ...? Dakujem
Príloha:
20220507_095858.jpg
20220507_095858.jpg 189.77 KiB thumb_up0thumb_down


Príloha:
20220507_095907.jpg
20220507_095907.jpg 246.76 KiB thumb_up0thumb_down


Príloha:
20220507_095920.jpg
20220507_095920.jpg 259.51 KiB thumb_up0thumb_down

22.11.2022 - 16:44:57
00
kto má reálnu skúsenosť,ako dostať tmel,ktorý následkom seknutého plášťa kompletne v zjazde vyfŕkal na sedlovú trubku zozadu, bolo tam trochu viac ako deci (tmel Joes elite racers sealant) je tam dokonale nalepený aj z prachom-čím to pôjde dole ?
acetón alebo technický benzín mám trochu obavy,aby to nepoškodilo metalizovaný lak na karbónovom ráme :^)
28.11.2022 - 06:40:02
00
benzín o nepoškodí aceton už može rozleptať lak.... a čo tak cyklostar?
28.11.2022 - 06:41:16
00
iPA
28.11.2022 - 07:48:16
00
mne to islo cyklostarom,az som bol prekvapeny,tiez Joes
28.11.2022 - 08:13:13
00
ahojte, povodne som chcel prejst na bezduse az na jar, aby mlieko nestalo celu zimu v kolesach. Ale samozrejme som to nevydrzal a nahodil som aspon pasku, plaste sa chytili na patkach, mlieko zatial nenalievam, iba som nafukal plaste na 4bar a nechal cez noc ci dobre tesnia. Zadne koleso po 24h ukazovalo 1,1bar a predne 2,1bar. Da sa z toho usudit, ze su pasky na oboch kolesach dobre osadene? Alebo na zadnom to az tak dobre netesni a treba prepaskovat? Resp. to budu presaky len cez material plasta a nema to nic spolocne s ulozenim pasky? Uvazujem dobre, ze ak by bola paska zle, tak to vyfuci ovela skor? Vdaka za odpoved.
29.11.2022 - 20:36:40
00
To by ti mlieko mozno zalepilo ze by si ani netusil ze tam bola daka dierka...
29.11.2022 - 20:45:30
00
Uvazujes spravne, vlastne si si aj sam odpovedal. Dobre si to spravil, nalej mlieko a jazdi.
29.11.2022 - 20:49:09
03
caute, kedy je dobre dat dole plaste vycistit vsetko a naliat nove mlieko? resp. treba alebo staci len dolievat? na jar som dal 60ml a pocas sezony som 2x dolieval tiez po 60ml ... ma vyznam to otvorit, vyliat stare mlieko, vycistit a na jar naliat nove? alebo len dolejem? ide o to nech zbytocne nepridavam na vahe a nech sa to tam iba cele nezasiera, diky
17.12.2022 - 13:54:46
00
Pri prvom naliatí cez ventil odmeriam výšku hladiny. Potom už len takýmto spôsobom kontrolujem koľko ubudlo. Následne dolievam, ak treba.
Ak sa aj vytvoril film na vnútornom obvode plášťa, nestojí čistenie a pár gramov za tú drinu.
17.12.2022 - 14:27:31
00
tiež by som plášť kvôli tomu dole nedával.....ak už chceš silou mocou čerstvý tmel, tak by som cez ventil trubičkou odsal ten čo tam je a dolial nový....
17.12.2022 - 14:30:03
03
keyboard_arrow_up