v tom prípade aj tak platí č. 2 - prenes viac váhy na predné koleso
ono sa to samozrejme ľahšie povie ako urobí :lol:
05.07.2008 - 22:44:02
00
Presne tak lebo ak to prezenies tak ti zadne koleso zacne preklzovat a musis zosadnut :roll:
Ide o to vyuzit to ze mas odpruzenu vidlicu a tym usetrit co najviac energie sedenim v sedle a korigovanim taziska iba hornou polovicou tela.
05.07.2008 - 22:48:59
00
No takze ten lock-out pre man moc potrebny nie je, to som si ako-tak aj myslel... Ale ide mi hlavne o to, ze: Pri vidliciach, ktore maju lock-out, je vacsinou pritomne aj tlmenie olejom? Totiz ak je tam uz olejova patrona na LO, tak by tam malo byt uz aj tlmenie (aspon teda v niektorych pripadoch). Aka je vlastne vyhoda tlmenia a ako teda zistim ci dana vidlica tlmenie ma?
06.07.2008 - 11:55:01
00
chcel by som kúpiť novú vidlu, použitie XC, teraz mám rock shock dart2, nie je zlá, ale nezvláda tlmenie menších nerovností a pri celodenných jazdách, toho majú moje ruky fakt dosť. Chcle by som niečo, čo posunie moju jazdu dopredu a ked že sa v tom moc nevyznám, tak žiadam o radu. Cena tej novej by sa mala pohybovať tak do 10 000sk.inak vážim asi 85 kg.Za každú radu dakujem........
06.07.2008 - 13:06:47
00
RS Recon zehli celkom fajn, Reba je zas progresivnejsia - nechce sa jej do zdvihu

Recon s U-turnom
hlavna vyhoda je menitelny zdvih od 85 do 130 mm (ocenis hlavne v uphilloch - 85 a zjazdoch - 130)

http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice- ... _3148.html

Recon Solo Air
lepsi kvoli nizsej vahe a moznosti upravy citlivosti vidly (Solo Air) pomocou pumpicky urcenej na dofukovanie vidlic a tlmicov
azda jedina "nevyhoda" je, ze vidla bude mat stanoveny zdvih (bud 80 alebo 100 mm) a zmenit sa bude dat len po rozobrati!!

http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice- ... _3149.html

A keby si chcel totalnu zehlicku, zober od Milana vytuneneho Axona z http://tuning-test.cz/ , pripadne Epicona
06.07.2008 - 13:53:04
00
Martinuxko progresívna = najprv sa jej chce, ku koncu zdvihu už veľmi nie (80 % zdvihu dám hocikedy, ale drba o korunku nebola nikdy). V prvej polke zdvihu je to tiež žehlička.
Reconík (vzduchový - som trošku gramár a hlavne ladenie pumpičkou je veľmi príjemná feature) je zlatá vidla za tú cenu.
Chlapci ale uvedomte si že ak vezmete tie "totálne žehličky" tak potreba zamykať na asfalte, v stojkách a pod. sa práve znásobí, inak sa uštvete. Ja som si sa remote lockout už tak zvykol, že je pre mňa ďalšou radiacou páčkou.
06.07.2008 - 17:19:26
00
Zdravim, viem ze otazka trochu mimo vlakno, ale nechcel som zakladat nove. Nema niekto skusenosti s magura vidlicami? mam moznost kupit jednu za cca 8000kc (netusim ci odur alebo menja) a chlapik v obchode vravel, ze povodne stala 12000 ... niekto ju mal na novom biku a kupoval nieco ine... este nejazdena...

No a k otazke, oplati sa to? teraz mam staru Judy tt, takze by som chcel vymenit... jazdim skor XC, sem tam lahsi free, trocha trial... vazim 75-80 (podla rocneho obdobia :) ) a vysku mam asi 180... ram 19, Giant rainer...

este, ked uz otravujem... vyhody vzduchu/pruziny a ci sa oplati nasetrit na packy na radenie sram 9 miesto 7

diky vopred 8)


Naposledy upravil jokob dňa 06.07.2008 - 18:56:12, celkovo upravené 1 krát.

06.07.2008 - 18:38:41
00
U-turn slúži na zmenu zdvihu vidlice??Tá nová vidla nemusí byť úplná žehlička, ale očakávam od nej viac ako od tejto dart2, hlavne väčší komfort jazdy a menšie otrasy......
06.07.2008 - 18:49:52
00
ano, s U-turnom mozes plynule menit zdvih
to tulenik: presne tak som to myslel, len nemam taky "vysvetlovaci talent" ako ty :wink:
ani totalne zehlicky by nemali klepat o korunku, no na druhej strane vyuzivat co najviac zo zdvihu, nemyslis? ...nie to este Reba :lol:
06.07.2008 - 19:45:33
00
Martinuxko progresívna = najprv sa jej chce, ku koncu zdvihu už veľmi nie (80 % zdvihu dám hocikedy, ale drba o korunku nebola nikdy). V prvej polke zdvihu je to tiež žehlička.
Reconík (vzduchový - som trošku gramár a hlavne ladenie pumpičkou je veľmi príjemná feature) je zlatá vidla za tú cenu.
Chlapci ale uvedomte si že ak vezmete tie "totálne žehličky" tak potreba zamykať na asfalte, v stojkách a pod. sa práve znásobí, inak sa uštvete. Ja som si sa remote lockout už tak zvykol, že je pre mňa ďalšou radiacou páčkou.


AMEN, počuli sme slovo pánovo...

Len si dovolím nesuhlasiť stým že žehličky treba zatvárať... ked sa človektrocha znalý do fachu pohrá s nastavením tlaku jednej druhej treteje stvrtej piatej X-tej komory nastuduje si posolstvo systemu motion control tak ani žehliacu REBU nebude musieť nijak zamykať... ja som sa sňou hral vyše 500 km kým som si ju vyšperkoval.
06.07.2008 - 20:00:32
00
no to bude srandy kopeec, nastavovannie tých komôr....
Tá rock shock recon bude asi dobrá voľba, no ved pokukám nejakú dobrú cenu.....
máte niekto nejaké skúsenosti s tou recon??
06.07.2008 - 20:10:54
00
Sory za OT, al tyka sa to vidlicky :
Rozmyslam nad kupov SR Suntour AXON E-RL
precital som si nejake prispevky ohladne tejto vidle, a mam strach z toho dofukovania, menenia oleja ...
takze sa pitam =
zvladne udrzbu hentej vidlice SKUSENY STROJAR = moj otec ??
bude treba nejaky zasah hned po jej kupe ??
myslite ze tato vidlicka je vhodna na vymenu za SR-ku XCR-RL ??
a su ochotny v Kubica sport-e v ZA vymenit hned pri kupe vidlicu iba za rozdiel v cene ??
treba specialnu pumpu na tu vidlu, alebo staci normalna pumpa...?
06.07.2008 - 20:49:00
00
po kúpe netreba zásah do vidlice až po 100 hod jazdy- výmena oleja ,aspoň myslím, že to tak udáva výrobca ,a treba ju nafúknuť na svoju váhu, na to treba špecialnu pumpu na vidlice a tlmiče cena cca 900sk a v každom pomerne lepšom šope by ti ju mali vymeniť pri kúpe a zaplatiš iba rozdiel cien vidlíc
06.07.2008 - 21:05:54
00
Sory za OT, al tyka sa to vidlicky :
Rozmyslam nad kupov SR Suntour AXON E-RL
precital som si nejake prispevky ohladne tejto vidle, a mam strach z toho dofukovania, menenia oleja ...
takze sa pitam =
zvladne udrzbu hentej vidlice SKUSENY STROJAR = moj otec ??
bude treba nejaky zasah hned po jej kupe ??
myslite ze tato vidlicka je vhodna na vymenu za SR-ku XCR-RL ??
a su ochotny v Kubica sport-e v ZA vymenit hned pri kupe vidlicu iba za rozdiel v cene ??
treba specialnu pumpu na tu vidlu, alebo staci normalna pumpa...?


nerob to ... AXON E-RL je model 2006 a tlmič bez úpravy nerobil poriadnú robotu, takže si skús ešte niečo o vidlách preštudovať .....
Aby si pocítil zmenu a ked už niečo meniť tak [url=http://www.tuning-test.cz/index.php?inputType=article&articleID=0&adresaInclude=nabidka/nabidka08.htm&viewDiscussion=1] upravený Raidon prípadne Epicon
[/url]
07.07.2008 - 10:54:46
00
mno, ale kde maju CTM DELTA DISC 2008 za 15.5 (+/-) a EPICONA za dobru cenu s moznostou vymeny za rozdiel ceny ?? :?: :lol:
a co takto DURO DJ 07 (o DURO D som pocul dost, ale toto je DJ, tak poradte...)
NENASIEL SOM ani obchod kde predavaju samostatne epicona resp. raidona
a nie to este spolu s CTM DELTA DISC 2008 pod 16K ... :cry:
ale ten raidon vyzera zajimavo = kedze vytuneny stoji +/- 5000 Sk tak new z obchodu by mohol ist okolo 4K, ale tak myslim ze ten AXON bude dostatocny, pripadne aj ten XCR RL...
da sa to tlmenie v AXON-e vytunit aj doma ??
nepocitim zmenu aj pri prechode z XCR na AXON ?? lebo vzduch vs. struna sa mi zda rozdiel...
skus dat nejake alternativi, LINKY ...
DAKUJEM za ochotu :wink:
07.07.2008 - 11:19:15
00
keyboard_arrow_up