No, je to vtipne .. s tym barometrom je to divne, ale odkedy som mal vyjazd so silnou hmlou a mrholenim, co Lezyne prestal v pohode /Bryton prestal ukazovat prevysenie ten vyjazd, kym doma neuschol/, tak dalsi vyjazd to zacalo:
- nabijanie .. najprv , ze nabite,
baterka 4.2V .. potom som cosik preklikaval, dal som nabijat .. to mal dobit behom par minut a nabijal to zas polhodiny, napatie vystupilo na 4.23V .. potom akoze koniec a nakoniec sa vratil na 4.2V
- najprv mi zacal ukazovat o 40 stupnov menej
a do toho uplne odveci prevysenie, nez som presiel po hradzi s prevysenim 2m, uz naratal asi 300 a pokracoval dalej ..
- doma, ked som vypol , znovu zapol, teplomer normalne .. potom znovu ukazoval cca -15 a nie 23 a tak to uz zostalo
- updatol som na dalsi najnovsi fw a dal dalsi vyjazd .. tentokrat som si dal na obrazvku aj nadmorsku vysku , aby som na to videl .. zapol som nahravanie, naskocil predefinovany udaj , po chvili nabral 100m, potom nadmorska vyska vypadla na 0 .. potom znovu nabehla a sup dalsich 100m
.. po zbytok vyjazdu este nabral dalsich 100. Teplomer si myslel stale, ze je na Sibiri. Ale zmeny ukazoval konzistentne, len to cislo bolo uletene.
- okrem toho som este si nahodil "grade" .. ale to bolo total mimo, ukazoval uplne somariny , hore, dole, 20% tam kde bolo 3%, ale videl som, ze aj barometer dost kolisal 1-2m furt
- doma som kontroloval , ci mam nastavenu nadmorsku dobre .. a bola vypnuta na auto .. sam si to prepol. Tak reku, idem to nastavit .. a tam, ze rozptyl nastavenia od 10300 do 21000m
- hodil som ho na balkon a zapol ..po chvili sa chytil, nakalibroval vysku a uz sa dala nastavit normalna
- tak reku, nez ho zabalim a poslem na reklamacku, este skusim factory reset. Ten nieco spravil , vsetko vymazal, nieco aj preflashoval, ale najnovsi fw tusim zostal(?)... neviem
- kukol som teplomer, ze dobre vypada a potom pozeram lepsie, ze Fahrenhaity. Tak som ho prepol na Celziusa a uz to bolo tam .. -15 st
.. tak som to vypol a kaslal nan
- potom som ho neskor zase zapol a teplomer zrazu voala 23 st
- dnes som teda poparoval cidla a sup na vyjazd .. teplomer stabilne ako predtym (sice ukazuje o 1-2stupne viac , musim napisat do lezyne, ze by sa hodilo mat vlastnu kalibracnu kosntatnu) .. prevysenie ako vzdy na zaciatku nabral 100tku ale potom uz bol ok. Doma som zase kontroloval automaticke nastavenie vysky a zase si ho prestavil na auto
- od nabitia som mal jeden vyjazd asi 1.5hod a z 4.2V spadol na 4.03 , neskor sa dvihol na 4.05V, dnes dalsi, kratsi a padol na 4.0V iba a to bola vacsia zima. Sa mi zda, ze drzi lepsie.
- mal som podozrenie predtym (ale netestoval som), ze ho nieco vybija, aj ked s nim nejazdim. Rovnaky problem som nasiel kdesi na fore. Po tyzdni - ci dvoch bol skoro vybity. Teraz sa mi zda /ale to je len pocit/ .. ze je to lepsie /musim dokoncit cyklus/. Jediny rozdiel okrem factory reset je, ze mam len 1 bikovy profil, predtym 2, nemam ziadnu mapu a len 2ks vyjazdov (fit subory)
- mozno sa zlakol, ze pojde na reklamacku
- inak na ovladanie som si zvykol a celkovo som s tym dost spokojny /az na par veci/, aj klikanie v menu a pod.Je lepsi v tomto, nez Bryton co mam /az na par veci, kde nie/. Ten ale sfina, funguje, netreba tam nic riesit. Okrem problemu so zapchatou dierkou z hmly mi prevysenie naratal blbo len raz z asi vyse 20 vyjazdov a oproti klasickemu tachacu je vzdy rozdiel len par metrov. Akurat, tepomer ukazuje asi o 1st menej :/