Tak teda super vykon slapat s takou tazkou rarohou na bk a este aj predbiehat inych cyklistov. Vsak ty ani ten motor nepotrebujes, kup si 10 kilove HT a budes vysmiaty.
No, tí cyklisti mali tak o 10-15 rokov viac ako ja, mladších či výkonnejších by som samozrejme nepredbehol
Ja tento bicykel používam hlavne na cestu do práce, nákupy, prevoz manželky/dcéry/oboch naraz (ak nejdú na svojom bicykli). A ten motor tam mám práve na tieto prípady s nákladom, resp. keď sa ponáhľam z roboty domov (bývam na kopci). Na ľahký vybeh preferujem
cesťák pred HT
pripajam sa k iron.hide-mu no jeho rada asi tebe moc nepomoze kedze pises o 40-45kg a naklade tak je to special urceny nie na rekreacne ci sportove vyzitie ale o sluzobny alebo pracovny stroj.
Samotný bike váži podľa papierov 22-23 kg (čo na oceľ a robustnú konštrukciu nie je veľa). Len keď sa k tomu pridá stojan, predný nosič, prepravka, taška, doska na sedenie, doska na nohy, náradie, motor,
batériu a kopu veci, ktoré tam mám, tak sa to šplhá na tú 40-ku
Nie je to typický rekreačný stroj, ale ja ho využívam aj tak. Viac by mi už pri bicyklovaní vadil batoh na chrbte, ako ťažší bicykel, kde mám všetko, čo potrebujem. A na preteky sa s tým tiež dá ísť (resp. v neelektrifikovanej verzii dalo)
Do rozoberania sa radšej púšťať nebudem. S ním by som problém nemal, ťažko však povedať, ako by to šlo späť so skladaním. Špecializácia je super vec a nemusím robiť aj to, čo spraví
servis rýchlejšie, lepšie (a keď zarátam aj čas tak aj lacnejšie)