Kristina napísal:
pekného kostlivca

Myslíš tým, že oklepaný od detritu a vybielený?

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

13.02.2018 - 06:26:36
Kostlivcom som myslela starý príspevok. Odrazu si spomenul, že by naň mohol reagovať lebo sa niekde niečo nové dozvedel :)
13.02.2018 - 06:58:26
Ja uz nereagujem na to hladanie vlastnej pravdy za kazdu cenu

http://www.bajkomktajchom.sk/

13.02.2018 - 07:57:36
Ja rovnako.
13.02.2018 - 08:03:08
Kristina napísal:
To si pekného kostlivca vytiahol :) Kedy som ti to písala? Ja sa fakt teším keď budeš mať konečne vlastný wattmeter a potom sa ukáže, že tvoj priemerný a normalizovaný výkon budú takmer totožné :)


Wattmeter už mám a normalizovaný a priemerný výkon je niekedy takmer rovnaký a inokedy zas viac rozdielny, Keď je NP a P takmer rovnaký / rozdiel 2-7 W/, mám toho dosť. Ak bol rozdiel väčší, na druhý deň som bol relatívne fit. Pri kratšom /do jednej hodiny/ a menej intenzívnom /z percent svojho maxima/ sa ten rozdiel možno až tak neprejaví.

NP 195 W
https://www.strava.com/activities/1357191411

NP 186 W
https://www.strava.com/activities/1337986963


Naposledy upravil ivan dňa 13.02.2018 - 08:36:46, celkovo upravené 1 krát.

13.02.2018 - 08:13:15
Ledavi napísal:
Ja uz nereagujem na to hladanie vlastnej pravdy za kazdu cenu


Vyskúšaj to s wattmetrom /jednu hodinu a dlhšie/ pri relatívne vysokom zaťažení - veľa % zo svojho maxima aj so 66 petrom - s wattmetrami.
13.02.2018 - 08:17:17
Kristina napísal:
Kostlivcom som myslela starý príspevok. Odrazu si spomenul, že by naň mohol reagovať lebo sa niekde niečo nové dozvedel :)


Dozvedel som sa niečo nové - pri používaní wattmetra. To, že s NP za určitých okolností nie je všetko s kostolným poriadkom a že ho za týchto okolností treba brať s rezervou, na rozdiel od skutočne nameraného /nie vypočítaného/ výkonu. Tých ,,zaručene presných,, výpočtov tu už bolo - od výpočtu FTP z 20 minútového zaťaženia cez vzorec 220-vek až po NP. Ľudia toho navymýšľajú - keď sa im nechce šlapať 60 minút, na maximum, ...
13.02.2018 - 08:54:42
..

Prílohy:

depositphotos_71414343-stock-photo-please-stop-no-more.jpg
depositphotos_71414343-stock-photo-please-stop-no-more.jpg 119.67 KiB 654

http://www.bajkomktajchom.sk/

13.02.2018 - 10:44:02
Kúp si wattmeter.
13.02.2018 - 13:11:00
zbytocne. jeho systemom to jednoducho neprejde. z toho firewallu uz ani nie je zabavne si robit srandu...

It never gets easier, you just go faster.
W.E.A.K.
http://www.facebook.com/ExpendablesCT

13.02.2018 - 13:26:33
Vo vtipkarovi je tato story objasnena

http://www.bajkomktajchom.sk/

13.02.2018 - 14:39:04
Chlapi a žena - fakt sa mi ten NP nejak nepozdáva. Po 1:54 hodinovom rovnomernom tréningu s NP 186 a P 184 W som mal dosť /tak akurát - ako vždy/. Obdeň na to som šiel 33 minút - súvisle P 218 W pri +3°C. Pri rovnakom - dlhšom tréningu /vzdialenosť aj trasa - 1:56 hod./ s tým že už to nebolo také rovnomerné a o 2:30 min. pomalšie - wattmeter nameral P 175 W a vypočítaný bol NP 195 W. Teda takmer o 10 W vyššia hodnota NP - pri pomalšom výjazde /AVG 29,0 a 29,7 km/h/. Pritom skutočne nameraný /nie vypočítaný NP/ výkon týmto priemerkám odpovedal: 29,0 km/h - P 175 W, 29,7 km/h - P 184 W. Ale podstatné na tomto je porovnanie samotnej náročnosti zaťažení v oboch dlhších tréningoch. Už som spomínal, že po prvom súvislom tréningu s NP 186 W som toho mal ,,klasicky,, dosť. V druhom prípade - po menej rovnomernom výjazde s väčším NP /195 W/ no menším P /175 W/ som šiel na druhý deň pri -5°C /pri o 8 stupňov menšej teplote ako v prvom prípade - což je sakramenský rozdiel/ 33 minút P 231 W /zrejme tých ,,viac,, - NP 195 W až takých náročných nebolo/ oproti 218 wattom po ,,menej,, intenzívnom tréningu s NP 186 W.
Možno guláš, ale vychádza mi z neho to čo som písal vyššie - ,,väčšiu,, náročnosť tréningu s vyššou hodnotou NP beriem s rezervou. Skôr v tom vidím iné zameranie tréningu ako väčšiu intenzitu.

NP 186 W, P 184 W
https://www.strava.com/activities/1337986963
P 218 W
https://www.strava.com/activities/1339550226

NP 195 W, P 175 W
https://www.strava.com/activities/1357191411
P 231 W
https://www.strava.com/activities/1358532310
13.02.2018 - 17:30:10
Ivan mal by si do toho celeho zacat sledovat training stress score, chronic training load, acute training load atd. atd.... Ked uz to je zamotane tak nech je to zamotane poriadne.

I"m just like you but better

the best predictor of performance is performance itself

There are only three things that always tell the truth: drunk people, children, and Lycra.

13.02.2018 - 18:33:39
Možno by stačilo aj pozrieť priemerný pulz výjazdu - možno z neho, doby výjazdu a max. pulzu sa počíta TSS. TSS je aj na strave ? A vlastne možno aj z FTP sa TSS počíta - což je problém - FTP je dosť premenlivé - pri väčšom rozdiele teplôt. Takmer všetky ukazovatele - bpm, TSS, suffer score, FTP, ... sú moc premenlivé. Jedinými spoľahlivými údajmi sú čas a veľkosť zaťaženia /W/.
13.02.2018 - 18:52:06
V garmin connect mas tss aj if.

https://www.strava.com/athletes/20378036

13.02.2018 - 19:05:19

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: darebak, GZA, peto1303 a 3 hostí.

Moderátori

katko, Jezus, ReHMn