uz vyse dna mi svieti "Objednávka je prijatá a čaká na spracovanie" - mate toho vela? termin dodania mi tiez pise o par dni neskor ako dodacia doba tovaru. nenahanam, len ci nieco nezblblo.
30.05.2019 - 13:08:30
00
Preco mi svieti pri objednavkach 123445,ze som ju este neprevzal ked som ju uz dostal.
30.05.2019 - 18:17:19
00
Gusto0 ten status svieti ak este neboli vsetky polozky z objednavky objednane u dodavatela (resp. potvrdene). Tyka sa to tovaru kde mame dostupnost "do x dni", takze pokial to netrva ako zhruba x-2 dni, tak to nesposobi meskanie.

martinko76 na to sa pozrie Boo_boo, asi nebola odkliknuta na maratone.
30.05.2019 - 18:23:50
01
dnes dorazilo vsetko ako malo dokonca o 2 dni skor :y:
12.06.2019 - 21:20:38
00
co robim zle? zadam odber v parcel shope alebo zasielkovni zadam smerovacie cislo vyplnim platba kartou zakliknem ze som sa oboznamil s podmienkami a v dalsom kroku. "Prosím vyplň odberné miesto, na ktoré chceš objednávku doručiť." wat?

aha tak treba vyplnit "bratislava" a nie psc a vybrat s mnohych asi 5 moznosti dorucenia. pritom tie zasielkovne mam nejake aj blizsie ale budis ok
19.06.2019 - 22:07:21
00
Naozaj nerada, no musím povedať že ma veľmi sklamal pokles kvality služieb pri kúpe bajku. V minulosti (máj 2018, marec 2019) som tu kúpila dva horské, všetko v poriadku, bajk nastavený, všetko podoťahované, skontrolované, stačilo sadnúť a ísť. Presne tak, ako je to tu aj uvedené.
Teraz dva cesťáky akurát poskladali. Radenie ani brzdy nenastavené, lanká viseli ako cecky babky dôchodkyne. Pri jednom mi ani nefunguje prešmykač. Sedlá vytočené dohora, barany tak isto s tým, že rajdy neboli ani vycentrované. Pri poslednom dokonca ako som prišla (normálne po zaslaní SMS o tom, že moja objednávka je pripravená), bajk neposkladaný a ešte mi aj bolo prízvukované že mi neprišla správa a mala som na ňu čakať.
Ozaj som z toho sklamaná. Človek sa sem trepe aj napriek tomu, že má kopec iných obchodov po ruke a potom dostane bajk tak "poskladaný", že sa s ním môže potom doma trápiť a všetko si aj tak sám štelovať, doťahovať. :worried:
20.06.2019 - 08:21:47
02
Tak jedna vec je ze posed si aj tak nastavis podla seba, ale ok, malo-mohlo by to byt nastavene aspon tak, aby sa natom povedzme dalo odist z predajne-vycentrovane barany a pod... A ten zvysok no, zrejme zacala sezona brigadnikov :?:
20.06.2019 - 08:53:26
00
Ahoj DeniDu, vdaka za spatnu vazbu. Posuvam ju do servisu, aby dali na cestaky vacsi doraz, aj ked netusim ako visia lanka, tak ako ich opisujes :)

Predpokladam ale, ze kritika sa tyka najma toho posledneho a tam ja v systeme vidim, ze bol oznaceny ako nachystany par minut pred tym, ako si ho prevzala. Cize tam si myslim, ze Ti chalani neklamali a ten bike nebol nachystany a SMSka nebola poslana. Ak sa chystal narychlo a ponahlalo sa, tak je mozne, ze nebol dokonale nastaveny. Je to samozrejme nasa chyba, ze to neodislo od nas 100% nastavene a radi to bezplatne doladime na garancnej prehliadke. Ak by si kupovala dalsi bike, prosim neodidi od nas kym nie si spokojna s nastavenim :).

A prosim Ta, pozri tu SMSku - datum a cas a cislo objednavky v nej, aby som to overil.
20.06.2019 - 09:06:11
00
cervo číslo objednávky 130529, SMS mi prišla o 15:45, to mohlo byť tak 30 minút pred tým, ako sme prišli. Lanká tak úžasne viseli na oboch cesťákoch ktoré som kupovala (aj 3.5.). Na tom staršom to bolo horšie, lanko z prešmykača doslova plápolalo, preto to prirovnanie. Samozrejme teda nešlo vôbec preradiť. Skúsiť som si ho pre silný dážď nemohla a bohužiaľ som to prehliadla. Pri tomto poslednom to bola naša chyba, uznávam že sme si mali vypýtať pedále a skúsiť ho, no po predchádzajúcich nadmieru dobrých skúsenostiach s horskými som nečakala, že by sa 3.5. opakovalo.

Jaiub jedna vec je výška sedla, samozrejme servisman nemá ako vedieť, aký človek im tam príde, ale keď je sklon nastavený tak že špička sedla ti ide maximálne dohora ako sa dá, to nepoteší keď na to prvý krát sadneš. Len masochista by sa v takej polohe dokázal chytiť baranov :rofl:

Ako ja mám všeobecne MTBIKER rada, aj s personálom... neviem či toho máte teraz moc, alebo servisáci v záučbe, ale pri kúpe piatich bajkov v priebehu niečo vyše roka mám s čím porovnať, inak by som to tu ani nepísala. A možno ste si pri tých horských sami nastavili príliš vysokú latku a ste si nás rozmaznali ;)
20.06.2019 - 12:57:37
02
ja myslím, že vedia, že so servisom je trocha problém. Tiež nemôžu mi utahovat karbonové rajdy bez momentaku a podobne. Chápem,že udržať kvalitných ľudí je problém, no môj názor je snažiť sa držať aj za cenu vyšších nákladov. Niekedy to zamrzí zase, že človeka zaučíš, zaplatíš školenia a on ti potom zdrhne preč. Chýba mi priamo v predajni servis tlmičov a vidlíc.
20.06.2019 - 13:11:04
02
double ja mám aj na hliníkovom horskom všade písané na koľko momentov dotiahnuť.
Tiež nemám problém si za kvalitu priplatiť a oni minimálne jedného dobrého servismana majú, toho bez prstov, neviem ako sa volá, ale za mňa sto bodov, to je PÁN servisák. Ale s ľuďmi je problém všade, no keď si chceš udržať úroveň, treba aj trochu zariskovať.
20.06.2019 - 13:23:56
00
karbón je viac náchylný na tie momenty. Hliník vydrží vela. Momenty napr na radení predstavci či brzdách máš hlavne preto že, ked padneš aby sa ti otočili a nezlomili či neskrivili. Hej ten servisák je v pohode...
20.06.2019 - 14:04:21
00
double napísal:
....Chýba mi priamo v predajni servis tlmičov a vidlíc.

priamo v predajni myslis na pockanie ?
lebo vidlica a tlmic sa servisovat da : https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/servis.html
20.06.2019 - 15:27:09
00
DeniDu chalani mi odprisahavaju, ze ten bike nebol oznaceny ako nachystany, ked si prisla. Z logov vidim ze SMS odisla 16:45 a bike bol zaplateny a prevzaty 17:06, takze to by mi sedelo na to, ze ho zacali chystat az po Tvojom prichode a dali ho dokopy na pockanie. Nicmenej to neospravedlnuje to, ze nebol 100% nastaveny, takze za to sa ospravedlnujeme a servisaci dostali spatnu vazbu.

Je pravda, ze expedujeme vyrazne viac bicyklov ako pred rokom takze je hlavne okolo peknych vikendov servis velmi vytazeny v tejto casti sezony. Skuseni servisaci nerastu na stromoch a je ich malo, preto si musime zaskolovat a vychovavat mechanikov sami. Kvalitnych ludi si drzime aj za cenu vyssich nakladov a kvalitnych ludi najimame aj za cenu vyssich nakladov, tam nie je o com.

Servis vidlic a tlmicov sa robi u nas len zakladny, tie komplexnejsie veci sa posielaju servisnemu partnerovi, ktory sa na to specializuje.
20.06.2019 - 15:38:53
00
KinDo napísal:
priamo v predajni myslis na pockanie ?
lebo vidlica a tlmic sa servisovat da : https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/servis.html

tak o tom pochybujem,že ti niekto na Slovensku na mieste zoservisuje vidlicu na pockanie:) Hej dá sa, ale treba dopredu radsej zavolat akú máš značku a spýtat sa kolko to bude trvat. Aby si tam neprišiel s foxom ktorý je velmi špecificky a povedal že do zajtra to chceš mať.
20.06.2019 - 15:50:42
00
keyboard_arrow_up