Fire napísal:
Per Jazdim Mescal vpredu cca rok. No neprefukuj ho moc lebo ťa v zakrute nepodrží. Inak pohoda rychli, bez odlamovania dezenu. Vzadu Panaracer Comet.

koľko teda max podľa teba ?
27.08.2019 - 19:07:19
00
X-king je na asfalt akurát :-) Raceking som kedysi dávno mal aj vpredu a fungovalo to. Len musíš počítať s tým, že keď dáš takému plášťu zabrať, tak ťa podrží kratšie než redší a hlbší dezén.
27.08.2019 - 22:25:35
00
X-king sa na asfalte dere podstatne rychlejsie ako raceking. Mal som oba na oboch kolesach.
27.08.2019 - 23:31:58
00
juju_pepe napísal:
koľko teda max podľa teba ?

bude zalezat na vahe
27.08.2019 - 23:51:49
00
race king dozadu, x king dopredu, funguje to skvele
28.08.2019 - 06:38:50
00
Race King ste mali aj performancie? Čo rotrhnutia bočnice na tomto plášti? Myslím že tensiu bočnicu budete ťažko hľadať..
28.08.2019 - 23:25:38
00
Mate niekto skusenosti s TLR plastami Vittoria?
Rozmyslam nad Vittoria barzo 29 x 2,25 alebo Vittoria peyote 29 x 2,25.
Paci sa mi ich bocnica, hneda, para....:-)
Klasika na mararony a zmiešaný povrch je asi lepsi barzo?
Dakujem.
31.08.2019 - 19:54:08
00
Barzo je výborný univerzál. Jazdil som ho dve sezóny ako bezdušák bez problémov.
31.08.2019 - 20:17:28
01
Tiez som jazdil Barzo na oboch a nemam co vytknut, z toho co som jazdil doteraz sa mi najviac pozdaval. (NN,RoRo,RaRa)
31.08.2019 - 20:21:35
00
caute pani. vyberam plaste na gravel. 90% bude asfalt zvysok nejaka sotolina a spevneny povrch,takze by mal dobre odvalovat po asfalte hlavne a cena okolo 20€. mam vo vyhliadke nieco z tohto. co by ste odporucali?pripadne nieco ine?rozmer max. 37c. dik

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste/schwalbe-plast-marathon-mondial-700x35c-drot-37-622-67tpi-580g-reflex.html


https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste/continental-travel-contact-trekingovy-plast-drot-37-622-120518.html

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste/continental-speed-king-cx-performance-28-700x35c-35-622-kevlar.html

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste/continental-double-fighter-iii-37-622-trekingovy-plast-drot-black.html
02.09.2019 - 18:11:52
00
Ja hladam nieco podobne ale chcel by som to bezdusove.
Kamos ma tieto a pochvaluje si ale myslim ze nie su bezdusove
https://www.cshop.sk/plast-continental-cyclocross-speed-700x35c-35-622/
02.09.2019 - 20:29:30
00
adamadelaide ja som kupovat nedavno tieto - https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste/continental-speed-ride-punctureprotection-28x1-6--42-622-kevlar-e-25.html
nemam ich dlho, ale zatial som teda spokojny.. dal som s nimi asi vsetky povrchy co existuju (aj zvaznice, korene..), su lahke, dobre odvaluju, zatial ziadny defekt.

pouzivam s https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse-ventilky/cestne-a-trekking/schwalbe-dusa-trekingova-extra-light-28-44-622-sv18-2197.html
02.09.2019 - 21:18:17
00
jejda, toto je nekonecna tema. je to moc komplikovane, tolko variant. moje Xkingy zacinaju byt zjazdene a tak zvazujem nahradu. po preluskani sa tymto forom su odporucane kombinacie
conti crossking vredu a raceking vzadu (nie performance, lebo nemaju blackchili)
schwalbe nobby nic vpredu a rocket ron vzadu
vittoria mezcal vpredu a barzo vzadu

dobre som to pochopil? len ma matie to mnozstvo variant toho isteho plasta - nobby nic evo, addix, performance. kto sa v tom ma vyznat. ja chci len nazout a jit :)
02.09.2019 - 21:22:32
00
Nie barzo dopredu a mezcal dozadu, eventuálne barzo aj aj. Napríklad NN má dobrý valivý odpor na to aký ma grip, takže pokojne aj dopredu aj dozadu. Je to skôr o prioritách, čo jazdíš...
02.09.2019 - 21:40:31
00
ja si skor len tak jazdim lesne cesty a cesticky, ziadne traily alebo enduro. s tymi xkingami som bol v podstate spokojny. len teda sa mi zdalo, ze sa dost odierali na asfalte, na to ako malo som ich jazdil. ale vzdy to chce nejaky presun po asfalte k tym lesnym cestickam a nakoniec je to pomer 1:1, tak som chcel skusit nieco nove.
02.09.2019 - 21:43:06
00
keyboard_arrow_up