niektoré trenažéry dokážu merať výkon, preto ak doma máš na trenažéri
bicykel bez powermetra, tak máš určitú výhodu...akurát ten
výkon meraný samotným trenažérom sa môže líšiť od výkonu meraného powermetrom, ktorý máš na
bicykli a jazdíš ho vonku...ak na na trenažéri máš bicykel aj s powermetrom, čo je aj môj prípad, tak je lepšie brať výkon z tohto powermetra a nie z trenažéra...a čo sa týka pocitu jazdiť vnútri a vonku, tak mne vždy príde ťažšie jazdiť určitú hodnotu výkonu vnútri, keďže to chladenie a vzduch je neporovnateľné s vonkajšími podmienkami
Aha. Takže dva wattmetre počas jednej jazdy. A každý nameria inú hodnotu. Pre objektívnejšie sledovanie zmien výkonnosti je potom potrebné brať stále len výkon z jedného wattmetra. Bud toho na bicykli alebo na trenažéri /ak sa na ňom jazdí aj vonku - je ukotvený na korbe nákladného auta, dodávky, .../
To je asi najlepšia alternatíva. Vyjde najväčší výkon - nie sú mikrooddychy, je dobré chladenie a ešte vyjde aj dobrá priemerka.
Neviem si predstaviť, že by som šiel minulú nedeľu na trenažéri dnu 8 a pol hodiny v Z 4 pri 88 % z bpm. max. - s jednou 3 minútovou zastávkou pre nabratie litra vody. Spotreba necelých 0,8 l/100 km - environmentálne jazdenie. Klesania boli bez ,,mikrooddychov,, v Z 3, roviny a kopce Z 4 a 5.