Presne tak, ak plánuješ jazdiť po cestách kde hrozí väčšie riziko defektu tak by som si galusky dobre rozmyslel.
24.02.2020 - 12:40:36
00
Cize vsade okrem velodromu :-D.
24.02.2020 - 12:42:27
00
Skôr všade okrem normálnych asfaltiek.
24.02.2020 - 12:53:53
00
16k km na galuskach a ani raz som nemusel volat odvoz. Da sa ist aj na prazdnej, sice pomaly ale da :D
24.02.2020 - 12:55:16
03
tak ale kadial jazdis, ja kolko krat aj sotolinu, uz som siel aj cez pole, cez les
asfaltky v MK ktore nie su opravene su derave ako reseto
cyklotrasy v AT a CZ ktore asfalt ani nepoznaju :)
24.02.2020 - 13:04:14
00
Mňa by nikto ku galuskám nedonútil. Ja som spokojný s plástami a dušami.
Ľahko sa vymieňajú, sú relatívne lacné, a ľahko sa opraví prípadný defekt a nejaké gramy navyše neriešim.

Pre hobíka (mimo pretekov so servisom a zberným vozom) v podstate galusky nemajú žiadny význam a sú iba potenciálny prúser.

V časoch keď ešte cyklisti nemohli prijať cudziu pomoc, tak nosili na pretekoch galusku omotanú okolo ramien a lepidlo vo vačku,( ako to je na starých fotkách TDF) a týmto štýlom sa mi veru jazdiť nechce.
24.02.2020 - 13:20:53
03
Všetko je to pravda, ale ten pocit ako idú galuskové karbony po dobrom asfalte je tiež na zváženie.
24.02.2020 - 13:26:26
02
scarinko napísal:
cize ak jazdis obcas aj nejaku horsiu cestu tak by si galusky neodporucal?
mne vadi na galuskach toto
nizsia vydrz, ovela
vyssia cena
zlozitejsi servis, nahadzovanie
ak je kusok vacsia dierka tak kaput, tmel to nezalepi a ak nemas so sebou druhu tak daleko nedojdes

mam aj plusy
lahsie kolesa, o dost
dobre ceny za kolesa, lepsie ako za plastove ale to je dane vahou
asi lepsie odvalovanie

nikdy som to nejazdil, len kamosi a obcas si museli volat odvoz kedze nahradnu galusku nevozia a tmel nepomohol
na GP4000SII co som jazdil tak tie boli skoro neznicitelne, zadna mala okolo 10k a aj ked som ju rezol na boku tak sa dala podlepit a jazdit dalej, nakoniec som ju dal radsej prec, aj tak bola prebrzdena, predna fici dalej doteraz


Na jednu podstatnu vyhodu si zabudol, ze je PRILEPENA a ked dostanes defekt v zjazde, je vysoka pravdepodobnost, ze neskoncis na zemi. Tento faktor u mna pri vybere zohral najvacsiu ulohu, aj ked nevyhody su zrejme. Jazdim Conti Competition, raz som zadnu prerazil z boku o kamen (makadamovy zasyp prekopanej cesty, ostre kamene (co ale nebolo vidno) a vysoka rychlost prejazdu - dierka v dusi asi 2 x 2 mm), Tufo Extreme pomohol na plnohodnotny odjazd celej trasy, ale bola nafukana menej, ako bezne. Pri plnom nafukani vsak zacala spustat, tak som ju vymenil za novu s tym, ze ju vyhodim. Najazdene mala len 3100 km a vyzerala dobre. Prisli vsak dlhe zimne vecery, tak som si povedal, ze ci to je az taky velky problem opravit. Rozparal som ju v mieste defektu, zalepil dusu, a pre istotu podlepil zvnutra prerazeny bok. Musim povedat, ze tmel uz tak drzal, ze som musel prerezat skalpelom knot tmelu, ktorym bola dusa prilepena o kord, aby som ju mohol vytiahnut. Pokial sa clovek nesnazi dodrzat rovnaky (strojovy) steh pri zasivani, ako je originalny, tak oprava nie je az tak zlozita. Originalny steh som po 2 - 3 pokusoch vzdal a spravil jednoduchy cik-cak krizeny s 2 ihlami a ziaden problem. Jedna neplanovana galuska v rezerve a usetrenych 65e.
24.02.2020 - 13:43:13
03
uz som dostal defekt v zjazde a nepadol som, klasika snakebike ale uz je to davno, zjazd z BK ked este nebol opraveny asfalt, dole na kruhaci som zadriftoval zadnym inak by som o tom ani nevedel :) ale tak nas pravdu, vsetko ma svoje + a -
uz si asi len zvazit co komu viac vyhovuje a ktore plusy a minusy su podstatne pre neho
24.02.2020 - 13:48:19
00
Musim este povedat, ze jazdim(e) po vsetkych asfaltoch vratane tych velmi rozbitych a specialne si trasy nevyberame, ze len dobry asfalt. Na zahr. forach som nasiel odporucanie vozit zo sebou na extra dlhe vyjazdy nahradku trackovu galusku (Tufo), vraj prekvapujuco je aj odolna voci defektom a na dojazd staci, pricom vazi len 160g (su aj 130g), co je hmotnost tazkej duse.
24.02.2020 - 13:56:18
00
Zdravím potreboval by poradiť aký plast na cestný bicykel s kevlarovou patkou alebo drotenou? Jazdím väčšinou po asfaltke aj keď niektoré naše cesty sú katastrofálne diky
24.02.2020 - 16:57:21
00
Zdar,

idem kupovat nove 28mm plaste , nechcem glady ani bezduse. Zaklad dobra odolnost a tiez ochrana pred defektom.
Ktore zobrat z tychto (pripadne ake mate skusenosti, postrehy) ? :
1) Vittoria Corsa Control
resp.
2) Velofelx Master SPS

Dik moc.
01.03.2020 - 15:11:40
00
Za mňa veloflex master SPS, je ľahšia a zdá sa mi že aj lepšia ochrana proti pichnutiu.
01.03.2020 - 16:26:19
00
Nekto skusenosti s plastami tufo calibra plus? Zaujimalo by ma porovnanie s top plastami inych znaciek pretoze cena je o dost nizsia. Zaujima ma hlavne Valivy odpor/pohodlie.
11.03.2020 - 11:04:40
00
Mam kolesa fulcrum quattro 2013, maju vonkajsu sirku 20,5 (622x15C), vnutornu som nikde nenasiel. Teraz tam mam Michelin lithion II 23mm, trsoku vycnievaju z rafika (maju cca sirku). Aku mam vybrat najvhodnejsiu sirku novych plastov aby bolo vsetko OK? Nasiel som teraz velmi dobru cenu na Vittoria rubino pro Speed ale iba v 23 sirke. Neviem ci zobrat to ale predsa len volit sirku 25.
11.03.2020 - 21:04:33
00
keyboard_arrow_up