Číst grafy ale není žádná věda ...


mam otazku ohladne tlmicov. Maju Fox tlmice high speed rebound alebo nie? napr moj DHX 5 air...?
01.09.2009 - 21:00:34
00
mam otazku ohladne tlmicov. Maju Fox tlmice high speed rebound alebo nie? napr moj DHX 5 air...?


nie nemaju.
myslim ze zatial to umzonuje len Cane Creek Double Barrell
04.09.2009 - 10:11:20
00
Rock Shox Vivid ma nejaku formu H/L speed reboud - Beginning And Ending Stroke Rebound

Dual Flow Adjust
The effectiveness of Dual Flow’s independent damping circuits with the added control of externally adjustable beginning and ending-stroke rebound. Tuning suspension to actively respond to successive small bumps as perfectly as it absorbs big drops has never been easier.
04.09.2009 - 11:11:57
00
Kedze vozim HT a uvazujem nad prechodom na celopruziak chcem sa zainteresovanych opytat aku maju skusenost so stupavostou resp klesavostou tychto bikov.

1. Stupanie
Konkretne sa mi jedna o to ze mam modelovy kopec s urcitym kostantnym sklonom ktory teraz jazdim na pevnom zadku a 80mm vidle tak tak ze ho vyjdem, staci male nesustredenie, nepozornost alebo chyba v technike dvihne mi predok a som jasny.

Uvazujem o fulle ktory ma 120-140mm zdvihu vpredu aj vzadu, Je mi jasne ze geometria je tomu prisposobena ale stale mi to nejako nestimuje a mam pocit ze vyslapat ten kopec bude asi nerealne ked do toho este pripocitam ze si zadna stavba sadne do vacsieho sagu je to pri jazde do kopca z fyzikalneho hladiska dalsie minus.

2. Klesanie
Zoberme si teraz opacny pripad prudke klesanie bez nejakych kamenov a podobnych zalezitosti, niekto zvykne davat nizsie sedlo, niekto stoji za zadkom za sedlom... pri mojej predpotopnej vidlici s realnym zdvihom max 50mm sa mi predok nejako vyrazne neponara... co vsak 140mm linearneho zdvihu chodiaceho skoro na doraz + zadna stavba ktora ma tendenciu "vyjst zo sagu?" Neviem ci som to popisal pochopitelne.

Zaujimali by ma vase skusenosti, je mi jasne ze to zas nebude tak horuce inak by sa tie fully nevozili stale viac a viac ale myslim ze debata na tuto temu tu este nebola. (alebo hej?) :)


1. zanaranie zadnej stavby a vplyv tohoto na stupanie nemusis vobec riesit ... v praxi nezaujimave, prakticky zanedbatelne, najdolezitejsie je geometria, niektore bajky to maju horsie, niektore lepsie, jedina podstatna vec je vidla, s vysokou vidlou je problem stupat, aj napriek zmene posedu, takze ak chces na takom bajku slapat stojky, je potrebne mat znizovanie zdvihu.
2. ak chces skutocne vyuzit potencial zdvihu v tazkom zjazde pri takejto vidlici, tak ci tak musis za sedlo, alebo sedlo znizit.
04.09.2009 - 12:49:09
00
Áno, ale aj tak najväčší podiel na stúpavosti má v konečnom dôsledku kondícia jedinca a najmä jeho technika šliapania do pedálov :roll:


Znacny ano, ale nie najvacsi.
04.09.2009 - 12:57:48
00
keyboard_arrow_up