Lokalizácia
Formulár sa odosiela
no ja osobne jazdím v traction móde tak 75 % celého výjazdu, full lock jedine asfalt a asfaltové stúpania, ale už som jazdíl v Alpách aj šotolinu do kopca, ktorá bola tak krásne hladká, že aj tam to v pohode išlo...ak Spark tak podľa mňa ten s DT Nude tlmičom...ale tam už je cena momentálne niekde inde... :tmi:
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 10:50:51
00
Ja zas plny suhlas s katkom. ;)

Mikee, konecne si to pochopil - ano, HTckari su tvrdo spomaleni. :P Ale spät k veci - pisal som o stupaniach v terene, nie stupaniach po hladkom povrchu. Asi som mal napisat ze terenom myslim rozbity povrch, lebo niektori za teren povazuju asi aj lesnu cestu...

Jazdim tie iste trasy aj na HT aj na FS a teda dobre viem kolko energie ma stoja niektore rozbite vyslapy na HT a kolko na fulle. Garantujem Ti, ze na HT je to väcsia makacka ak chcem udrzat rovnaku rychlost ako na fulle. Netvrdim, ze HT je celkovo pomalsie, ale ze je pomalsie v rozbitych stupaniach. Inde zas samozrejme na full ziskava. V sucte je full lepsia volba.
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 10:56:21
00
Keďže traction mode nemám, tak jazdím s lockom aj tam, kde by som inak využil traction.
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 11:06:16
00
kupujete si fuly a potom si ich lockujete fasa :D a čim vaic bovdenov na ovladanie hovadin tým viac adidas :P mňa z vas asi rad drbne
lagondino v nedelu sa povoziš a zistiš že žiaden lock nepotrebuješ ak rám splňa to čo má a niečo pre teba vyskladame nebudeš predsa ***** a kupovať mrindu za 3000 litre :fubar:
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 12:16:59
00
Si robte zo mna prdel ... uz vobec neviem co si kupit ...
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 12:23:30
00
Aby som prilial oleja do ohna diskusie :P .. tak dodam jednu vec. Ano, obvykle pri rozbitom povrchu v stupani mava full lepsiu trakciu, ale od urciteho zdvihu tato trakcia je brutalne vykupena stratou energie a preto je HT rychlejsie. Dovod straty energie je zrejmy .. a nie len pri stupani. A aby som navnadil na dalsiu flame si este dovolim dodat, ze kto ma v nohach (a tym padom vie aj jazdit), nepotrebuje full-kovu barlicku na trakciu ani v zjazde ani vo vyjazde (az na extremne vynimky) :lol: (pre uplnost dodavat, ze nemam ani kondicku,ani techniku a HT nemam a ani nemienim mat :D)
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 12:24:52
00
Si robte zo mna prdel ... uz vobec neviem co si kupit ...

Od toho sme predsa na fore 8) .. Jezus si mozno prave vyrezava dalsi zarez do pazby :^) :lol:
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 12:26:20
00
kupujete si fuly a potom si ich lockujete fasa :D a čim vaic bovdenov na ovladanie hovadin tým viac adidas :P mňa z vas asi rad drbne
lagondino v nedelu sa povoziš a zistiš že žiaden lock nepotrebuješ ak rám splňa to čo má a niečo pre teba vyskladame nebudeš predsa **** a kupovať mrindu za 3000 litre :fubar:

:lol: dobre povedané
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 12:45:21
00
ano... presne TAK, ja by som zakazal všetky fully a BASTA
:clap:
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 13:02:58
00
ako ta babka co by najradsej zakazala vstky internety!
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 13:04:38
00
A stále tvrdím - zober 29" HT. Krásny medzistupeň medzi klasickým HT a XC fullom. :P

PS: Už zober od Turbiho tú ninety...
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 13:26:21
00
ano... presne TAK, ja by som zakazal všetky fully a BASTA :clap:

:D :D :D :y:
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 13:40:11
00
Jezus si mozno prave vyrezava dalsi zarez do pazby :^) :lol:

Nerozhodnym forum nepomoze pretoze sa samozrejme vyskytne X nazorov a ti ostatni vedia co chcu a neriesia pichoviny. :D A tomu zarezu nerozumiem...
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 13:50:08
00
Snazil som sa byt vtipny a podrypoval som :tmi:

edit: suhlasim s Turbim,Rastom,Jezusom a s dalsimi, ktori budu suhlasit so mnou :P


Naposledy upravil lto dňa 10.06.2011 - 15:05:37, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 10.06.2011 - 13:52:54
00
Súhlas s Rasťom a Jezusom. Radšej kvalitný XC full ako húpačku s Lockom. Lockout momentálne v zadku nemám a keď som na predchádzajúcich bajkoch mal tak som ho nevyužíval.
Zobraziť komentár 10.06.2011 - 15:01:48
00
keyboard_arrow_up