Díky Laco,
Už to maká. Ono mě to totiž dnes přestalo stahovat, takže to bralo jen to, co bylo nacachováno od včera.
Problém byl hlavně v tom Addon. V tom dnešním je trochu jiná definice mapsource.
12.10.2011 - 22:12:27
00
Laco vďaka za info. Neviem však vyrobiť ani toto:

"Pod multilayer map sa myslí mapa vytvorená z viacerých VSTUPNÝCH vrstiev, napr. Google Sat plus Lesné cesty plus Reliéf."

Zachytil som, že v predošlých verziách sa to robilo vo viacerých krokoch, v aktuálnej verzii by to malo ísť naraz (v jednom kroku), neviem však ako.
12.10.2011 - 23:12:03
00
Multi-layer maps with more than two layers are now possible

Neviete, co sa tymto presne mysli ?


Zabudol som napísať, že toto je informácia pre toho, kto si vie vytvoriť vlastný mapový zdroj. Najprv sa musí vytvoriť multilayer mapový zdroj a až potom sa dá s jeho využitím z viacerých vrstiev vyrobiť obrázok mapy. Onedlho tu hodím nejaký balík custom mapových zdrojov s lesnými cestami NLC, možno si niečo vyberieš.

Ako vyzerajú také mapové zdroje je popísané v závere tohoto súboru: http://mobac.sourceforge.net/MOBAC/README.HTM
13.10.2011 - 00:06:21
00
EDIT 13. 10. 2011: Do prvého príspevku pridaný odkaz na súbor mapových zdrojov.

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 146.55 KiB thumb_up0thumb_down

13.10.2011 - 22:46:23
00
Laco vďaka, trochu si ma nakopol, tak som si okopčením vytvoril toto :

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<customMultiLayerMapSource>
<name>OpenCycle LC+TZT+Relief</name>
<tileType>PNG</tileType>
<layers>
<!--
Place as many custom map sources in here as you want.
The order you define here is the order the maps will be painted.
Therefore make sure all maps after the first use PNG and contain
transparent regions. Otherwise the map sources before will not be visible.
-->
<mapSource>
<name>_Open Cycle Map</name>
</mapSource>
<mapSource>
<name>Lesne cesty.SK - vrstva</name>
</mapSource>
<mapSource>
<name>TZT SK - vrstva</name>
</mapSource>
<mapSource>
<name>Relief.SK - vrstva</name>
</mapSource>
</layers>
</customMultiLayerMapSource>

Avsak je to tak, ako by som chcel (teda podklad opencyclemap) iba pre velkost 14, 15. Pre nizsie sa mi podklad Opencycyclemap prepise inou (niektorou nasledovnou) vrtvou - lebo Lesne cesty su transparent iba pre 15,14, pre 13 a nizsie uz nie su transparent.

Alebo ma teraz napadla druha moznost, to co vidim pri 13 je iba nahlad, realne mi to vygeneruje to co by som chcel - teda podlad Opencyclemap aj pre 13,12..? Idem to testnut.
14.10.2011 - 21:16:35
00
Vidím, že sa ti chce hrať. Ináč, aj ja sa len hrajem. Tie zložitejšie veci sú dielom iných, naozajstných odborníkov.


To čo si urobil je multilayer zdroj, ktorý spája 4 singlelayer zdroje do jedného. Do prílohy ti dávam 2 singlelayer BSH zdroje: "TZT-vrstva" a "Lesne cesty-vrstva". Obe sú transparentné v celej škále zoomov. Môžeš ich použiť do svojho 4-vrstvového zdroja.


Dvojvrstvový mapový zdroj môže vyzerať aj takto. V ňom je už všetko definované, nemusia byť osobitne definované sólo zdroje pre vrstvy. Je to taký jednoduchý zdroj.

img24.imageshack.us

Prílohy:

sources.rar [1.59 KiB]

14.10.2011 - 22:11:19
00
Laco, velka vdaka za tie nove zdroje. SAS Planet uz mozem spokojne vymazat :)
15.10.2011 - 18:24:06
00
vytvoril som si google maps cez MOBAC a rad by som ich pouzil offline v sports-tracker na android, zial neviem, co a kam do telefonu vlozit, aby ich program nacital...
15.10.2011 - 18:45:30
00
Odpoveď som dal do vhodnejšej témy: post527458.html#p527458
Toto je o MOBACu a SAS Planet.
15.10.2011 - 21:21:55
00
Zdravim mam problem s MOBACom pri nacitani akehokolvek zdroja nezobrazuje ziadnu mapu (cervene kriziky vo stvorcoch mapy) a to aj ked som nad uzemim Slovenska. Ma s tym niekto nejake skusenosti?
04.11.2011 - 12:33:58
00
Ak ti nejde žiaden zdroj, teda ani OSM (Open Street Map) a internetové pripojenie máš v poriadku, potom treba MOBAC preinštalovať. Nič bližšie ohľadom tvojho MOBACU a mapových zdrojov si nenapísal, takže moja rada bude radikálna. Starý priečinok s MOBACOM si kompletne vymaž. Prečítaj si prvých 10 riadkov prvého príspevku tejto témy. Je tam odkaz na domovskú stránku MOBACu, z ktorej si stiahneš jeho najnovšiu verziu (dole na stránke v odseku DOWNLOAD - momentálne je to v1.9.2) a doplníš si ju mapovými zdrojmi tak, ako si si prečítal v tých spomínaných desiatich riadkoch textu.
06.11.2011 - 11:13:55
00
Ahoj,
neměl byste někdo nápad jak upravit soubor ".Czechoslovakia Topo.bsh" v Mobacu aby místo cyklomapy stahoval turistickou mapu? Zkoušel jsem nazdařbůh měnit některé věci a tipoval si, čím by to mohlo být, ale neúspěšně :-)
Jde mi o to, že mapa Prahy má vrstvu 16, která má v turistické verzi místo cyklostezek trasy MHD!
Dík.
08.11.2011 - 20:31:30
00
Je to v prílohe, vyskúšaj.

Prílohy:

CStopo16.rar [3.29 KiB]

08.11.2011 - 22:06:34
00
SUPER, díky moc! :-)
08.11.2011 - 22:51:11
00
Hezky den, predem musim pochvalit super popis jak si do Oruxu udelat mapy. Udelal jsem si prostrednictvim MOBACu turistickou mapu Ceske republiky v zoom levelu 8-15. Mapa se udelala, oba vytvorene soubory jsem si nahral do svojeho Wildfiru S do adresare mapfiles. Pustim si Orux, otevru si mapu a normalne s ni muzu pracovat. Ale narazil jsem na nasledujici problem. Mapu si normalne muzu zvetsovat a zmensovat, ale jak si chci priblizit nejake misto na level 14 a 15, tak mi najednou mapa skoci na uplne jine misto v mape. Chci si konkretne priblizit Brno, vse funguje do priblizeni 13, jak dam jeste vic, cili 14, tak mi najednou mapa skoci nekam k Tachovu:-( Pokud si tedy chci priblizit na 14 a 15 Tachov, tak mi zase mapa skoci nekam jinam. Nevite kde je problem? Diky jarda
23.11.2011 - 12:36:27
00
keyboard_arrow_up