Kliknutím prejdeš na
www.craft.sk
Reklama
A to ako dokaze sauna? Ja ze posobi detoxikacne a prekrvuje telo a zbavuje tela odpadove latky. A nema sa davat den pred tazkym treningom. Na srdce je to dost zataz. Apropo obcas sa divim aki blbci chodia do sauny. Poniektori tam robia strecing. Jeden tam dokonca klikoval..

http://www.bajkomktajchom.sk/

22.01.2018 - 22:32:47
Effect of post-exercise sauna bathing on the endurance performance of competitive male runners.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16877041

A podobne aj pre cyklistov
23.01.2018 - 07:27:46
Silová vytrvalosť sa ma trénovať tak ze výkon ma byť nad ANP ale pulz pod... A mne sa to nedarí.. Výkon mam na 90% a pulz už ide nad ANP Kadencia je 65
23.01.2018 - 17:49:31
Prečo nad ANP?
No to robíš niekde chybu :-) včera ~FTP, 8min na konci tep cca 10pod prah.

https://www.strava.com/athletes/10195730

23.01.2018 - 18:05:21
Silová sa ma ísť na 90 až 120% ftp anp je na 260w ftp 240w takže výkon ma byť 216 až 288w nie?
23.01.2018 - 18:13:55
Dnes 1:05, z toho 59min Z1, NP 305w.

https://www.strava.com/athletes/10195730

23.01.2018 - 18:42:05
Takže FTP máš približne 8,6 W/kg
23.01.2018 - 19:06:51
GZA: uved zdroj svojho tvrdenia ohladne silovej vytrvalosti. Ja suhlasim s Whitemamutom, osobne jazdím SV zvačša v dolnej polovine tepového "threshold intervalu" (cca. 5-7 tep pod ANP prahom, 179ANP - takže okolo 172-174 na konci intervalu)
23.01.2018 - 19:11:05
ivan napísal:
Takže FTP máš približne 8,6 W/kg


Hmmmm, nemám :-)

https://www.strava.com/athletes/10195730

23.01.2018 - 19:14:29
Podľa toho tréningu - 305 W v Z1 by si mal mať
23.01.2018 - 19:27:53
petersa napísal:
GZA: uved zdroj svojho tvrdenia ohladne silovej vytrvalosti. Ja suhlasim s Whitemamutom, osobne jazdím SV zvačša v dolnej polovine tepového "threshold intervalu" (cca. 5-7 tep pod ANP prahom, 179ANP - takže okolo 172-174 na konci intervalu)

Prílohy:

IMG_20180123_193712.jpg
IMG_20180123_193712.jpg 300.54 KiB 585

23.01.2018 - 19:38:36
whitemamut napísal:
Dnes 1:05, z toho 59min Z1, NP 305w.


Takže ak podľa tohto tréningu nemáš FTP 8,6 W/kg - sú ešte dve alternatívy.
1. Tých zvyšných 6 minút okrem Z1 si šiel 1500 W
2. Vážiš 117 kg


Naposledy upravil ivan dňa 23.01.2018 - 20:17:09, celkovo upravené 1 krát.

23.01.2018 - 19:51:45
GZA: vdaka, ale lepšie by bol autor knihy a prípadne "originálny zdroj". Az potom možem posudit relevantnost.
23.01.2018 - 19:58:39
Ondrej Vojtechovsky
23.01.2018 - 19:59:29
Lenze ako komu. Trening sily pri nizkych otackach nemoze byt nad ANP. To uz trenujes interval ktory by mal zvysit vykon,ale zas kedy a ako casto ,ako dlho a kolko krat opakovat zalezi indivindi. Takto len tak bez testu laktatu a stanovenia hodnot,alebo precitanim clanku a aplikovanim na seba si mozes akurat rozbit vykonnostny postup

http://www.bajkomktajchom.sk/

23.01.2018 - 20:19:05

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a nápoje)