Pozvánka: Máj, cyklistiky čas

Máj je znamením, že cyklosezóna je už v plnom prúde a nezaobíde sa bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.

Pre všetkých, ktorí sa už nevedia dočkať pretekov alebo rôznych zaujímavých akcií, je tento mesiac veľmi atraktívny. Pripravte sa na množstvo maratónov, zaujímavých eventov či pestrú ponuku testovacích dní v našom MTBIKER Centre.

Detská Tour Petra Sagana – 1. 5., 8. 5., 26. 5. 2019

V mesiaci máj sa dostanú „k slovu” aj naše malé detské nádeje, pre ktoré sú pripravené až tri kolá obľúbeného športovo - kultúrneho podujatia pod hlavičkou Petra Sagana. Počas dvoch sviatočných dní sa vidíme netradične v strede týždňa v Šamoríne a v Žiline a koncom mesiaca sa tour presunie do Spišského Hrhova. Ako to dopadlo na tohtoročnej premiére, sa dočítate na tomto odkaze.

ŠKODA Vlko Hron MTB – 4. 5. 2019

V sobotu 4. mája sa bude konať v obci Hronsek druhé kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR s názvom Škoda Vlko Hron MTB. Podujatie organizuje CK Vlkanová Witzenmann spolu s obcami Hronsek a Vlkanová. Na výber je pestrá ponuka tratí (75 km, 47 km, 27 km), vrátane novinky pre rodinné družstvá (Škoda Family), s dĺžkou 8 resp. 2 km. Zaujímavosťou týchto pretekov je možnosť štartovať duatlon štafetu, ktorá je kombináciou 10 kilometrov behu a 27 kilometrov jazdy na bicykli. Všetky podrobnosti nájdete na tomto odkaze.

1. kolo – Slovenský pohár Enduro – 5. 5. 2019

Dočkali sme sa prvého kola enduro série, ktoré sa bude konať 5. mája na Veľkej Rači. Keďže bude v miernom predstihu pred SPDH, očakáva sa aj väčšia účasť DH-čkárov, a tak sa teda môžeme tešiť na naozaj slušnú konkurenciu. Viac informácií sa dočítate na tomto odkaze.

Erdinger kráľ Záhoria MTB maratón – 11. 5. 2019

Príďte si otestovať svoju tohtoročnú formu na už v poradí 11. ročník májového podujatia Erdinger Kráľ Záhoria, ktorý sa uskutoční 11. mája 2019 neďaleko Skalice. Vraví sa, že máj je lásky čas, pod čím si celkom určite možno predstaviť aj lásku k bicyklu. Ak sa k tomu pridá niekoľko sto rovnako zapálených jedincov, vznikne vydarená akcia s ešte lepšou atmosférou. A práve o takýto cieľ sa posnaží i podujatie Kráľ Záhoria, ktoré sa bude konať v okolí rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina. Viac informácií na tomto odkaze.

2. kolo – Slovenský Pohár MTB XCO – 11. - 12. 5. 2019

V SKI centre Drozdovo sa už po štvrtýkrát stretnú horskí cyklisti, tento rok na druhom kole Slovenského Pohára MTB XCO, UCI kategórie C1. C1 kategória pretekov zaručuje najlepším pretekárom možnosť získania vyššieho počtu bodov do UCI rebríčka, preto očakávame väčšiu účasť zahraničných pretekárov. Viac informácií nájdete na stránke podujatia.

1. kolo – Slovenský pohár SPDH – 12. 5. 2019

V nedeľu 12. mája sa bude konať v lyžiarskom stredisku Hnilčík – Mraznica prvé kolo SPDH. Príďte podporiť našich najlepších slovenských, ale i zahraničných jazdcov a vychutnať si napínavú atmosféru podujatia. Technická trať preverí jazdcov hneď na úvod sezóny a uvidí sa, kto poctivo trénoval v zime. Viac sa dočítate na tomto odkaze.

ŠKODA MTB maratón Levočské vrchy – 25. 5. 2019

Nádherné prostredie Levočských vrchov bude 25. mája opäť dejiskom MTB maratónu, ktorý by ste si nemali nechať ujsť. Šiesty ročník pretekov, ktorý organizuje Cyklo Spiš ponúka na výber tri verzie tratí, plus novinku Family. Viac informácií na tomto odkaze.

Testovacie dni v MTBIKER centre

V máji na vás čaká slušná „porcia” testovacích dní v našom MTBIKER centre v Hrádku. Ako prvé budú na programe už prvý víkend v mesiaci (4. - 5. 5.) kúsky od značiek Ghost a Lapierre. V termíne 11. - 12. mája budete mať možnosť pojazdiť bicykle značky Canyon, čo už samo o sebe je predzvesťou nabitého víkendu. Nemci totiž stavili na priamy predaj, takže kamenné predajne tejto značky by ste hľadali zbytočne.

18. mája vám budú k dispozícii modely od kultovej značky z Talianska – Bianchi, ktoré budú spestrené výberom z dielne Corratec. Séria testovacích dní bude pokračovať aj ďalší víkend, tentokrát sa sobota 25. mája bude niesť v znamení značky Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.

Aj takto môže vyzerať testovací deň v MTBIKER centre

Máj, lásky čas… pre cyklistov je to mesiac nabitý zaujímavými akciami, ktoré sú dôkazom ich lásky k bicyklu. Okrem spomenutých podujatí sú pre vás pripravené aj mnohé ďalšie, ktoré si môžete pozrieť v našom kalendári