Letné dresy s krátkym rukávom - komfort na prvom mieste

Keď je vonku horúco, nie je nad kvalitný dres, ktorý pomôže odvádzať prebytočnú vlhkosť a udržiavať človeka pri výkone čo najviac v suchu.

Giant Race Day SS Jersey

Pohodlný dres je v letných horúčavách dôležitým prvkom výbavy cyklistu. Vyrobený je z komfortného, priedušného a rýchloschnúceho materiálu TransTextura. Priedušnosti prispievajú aj sieťové bočné panely. Pohodliu prispieva úzky strih, bezšvové rukávy a zips po celej dĺžke. Funkčnosť dodávajú 3 vrecká na zadnom paneli a ochrana proti slnečnému žiareniu UPF 30+. Cena je 87,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Silvini Stelvio

Letný dres od známeho českého výrobcu Silvini. Na výber je v rôznych farbách, takže budete ladiť. Rukávy sú mierne predĺžené a celorozopínateľný zips zabezpečí jednoduchšie obliekanie. Drobnosti si môžete odložiť do troch zadných vreciek. Opatrený je reflexnými prvkami a predĺženým zadným panelom ukončeným protišmykovou potlačou. Cena je 87,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Polaris Drift SS

Letné dresy nie sú určené iba pre XC alebo cestných cyklistov. Značka Polaris má v ponuke štýlový, vo voľnom strihu, ktorý je určený na trailové a enduro jazdenie. Napriek voľnému strihu je tvar prispôsobený tak, aby pri pohybe na bicykli nezavadzal a nezachytával sa, no napriek tomu ponúkal dostatočnú voľnosť. Materiál sa postará o pohodlie a reguláciu vlhkosti. Cena je 69,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Sportful Bomber

Dres určený pre pretekárov a náročných cyklistov. To je dres od značky Sportful, ktorý bol testovaný vo veternom tuneli, pre čo najlepšiu aerodynamiku. Neobsahuje nič, čo by vás mohlo pri výkone spomaľovať. Dokonca aj štartovacie číslo má svoje vlastné sieťové vrecko na zadnom paneli, aby bolo všetko pekne hladké. Priedušné materiály sú určené na jazdenie vo vysokej rýchlosti a zips rozopnete ľahko aj jednou rukou. Cena je 109,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Santini Colore Jersey

To, že Taliani vedia robiť cyklo oblečenie, už každý vie. Ani značka Santini nie je výnimkou. Dôkazom je aj dres Colore, ktorý bol vyrobený pre pohodlie pri pohybe. To zaručuje výroba z elastického, ľahkého a priedušného materiálu. Vďaka slim fit strihu obopne telo a ochrana UPF 50+ ochráni pred slnkom. Naviac z kolekcie Colore je na výber aj iné oblečenie, takže farebne budete zladení do detailov. Cena je 89 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

ALÉ PR-R Kenya Lady

Značka ALÉ má v ponuke veľmi pekné dresy, takže ak chcete vyzerať štýlovo, je tento dres práve pre vás. Používa technológiu strihu Body Mapping, ktorý počas jazdy prilieha na telo a zároveň kombinuje látky na jednotlivých častiach tela tak, aby bola zaistená priedušnosť. Predný diel používa mikroperforovanú látku, boky sú tvorené sieťovinou a v zadnom paneli je karbón. Cena je 98,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Kellys Rival 2

Dres od slovenského výrobcu, šitý v panelovom strihu. To znamená, že materiály sú nakombinované tak, aby zabezpečovali pohodlie pri nosení a pohybe na bicykli, no zároveň ponúkali odvetranie aj počas dlhých výjazdov. Komfort zvyšuje aj predĺžený zadný panel, zips po celej dĺžke, tri vrecká na zadnej strane a jedno skryté na zips. O bezpečnosť sa postarajú reflexné prvky. Cena je 63,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

X-BIONIC® Regulator 4.0

Už tradične ako všetky produkty od X-BIONIC®, aj tento cyklistický dres je nabitý technológiami. Na vysvetlovanie všetkých názvov tu priestor nie je. Perfektnú termoreguláciu zabezpečuje 3D Bionic SPHERE® system, ktorý chladí telo počas športového výkonu a zahrieva počas fázy odpočinku. Zvýšené pohodlie zaisťuje aj flexibilný strih, zips či ľahko dostupné zadné vrecko. Cena je 149 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Castelli Entrata VI

Dres z talianskeho materiálu s názvom ProSecco, ktorý ma hydrofilnú úpravu pre lepšie odvádzanie vlhkosti. Rukávy majú ploché ukončenie bez šitia a spodný lem je elastický so silikónovou úpravou pre pohodlnejšie nosenie. Tri zadné vrecká pojmú nutnú výbavu a na strednom vrecku sa nachádza reflexná potlač. Na výber je vo viacerých farbách. Cena je 79,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Force Best

Ak ste rekreačný cyklista alebo na svoje potulky nepotrebujete technológiami nabité oblečenie, značka Force ponúka cenovo dostupnú alternatívu. Stále si zachováva funkčnosť vďaka ventilačným otvorom na bokoch. O praktickosť sa postará zips po celej dĺžke predného panelu, tri vrecká na chrbte a reflexné prvky. Na výber sú tri rôzne grafiky potlače. Cena je 24,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Dresy do horúcich letných dní PR článok

Dresy do horúcich letných dní

Sezóna sa rozbieha, teploty stúpajú. Vhodný cyklistický dres chráni a hlavne pomáha pri ochladzovaní a odvádzaní vlhkosti. Vyberte si u nás.
Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Letné oblečenie na športovú jazdu PR článok

Letné oblečenie na športovú jazdu

Cyklistika je vo svojich disciplínach rôznorodá, no všetkých cyklistov spája jedno – potrebujú správne oblečenie. To totiž výrazne ovplyvňuje pocit z jazdy, od dresu až po ponožky.