Dresy do horúcich letných dní

Sezóna sa rozbieha, teploty stúpajú. Vhodný cyklistický dres chráni a hlavne pomáha pri ochladzovaní a odvádzaní vlhkosti. Vyberte si u nás.

Castelli Prologo 7 - 94,99 €

Castelli Prologo 7
Kvalitný rekreačný dres od výrobcu Castelli je šitý v pohodovom strihu, čo znamená, že nejde o aero dres pre pretekárov, no zároveň sa nebude „trepotať“ vo vetre. Určite oceníte ploché švy a hlavne plnú ochranu pred slnečným žiarením. Na zadnej strane sú k dispozícii tri vrecká a dres je doplnený reflexnými prvkami pre vašu bezpečnosť. Z deviatich rôznych farebných kombinácií si môže každý vybrať tak, aby ladil s bicyklom či doplnkami. Odporúčaná cena je 99,99 € a nájdete ho na našom MTBIKER eshope.

CTM Roak - 49,99 €

CTM Roak
Dres Roak je určený hlavne na cestnú cyklistiku, no nestratí sa ani na graveli a bikepackingu. Ako prešiel naším testom si môžete prečítať v teste od Henryho. Hlavnou črtou je obtiahnutý strih s krátkymi rukávmi a priedušné panely z jemnej látky po bokoch a chrbte. Tam sa nachádza aj trojdielne vrecko s reflexnými prvkami. MOC je 49,99 €. V troch rôznych farbách ho nájdete na MTBIKER shope.

ALÉ PR-S Logo- 74,99 €

ALÉ PR-S Logo
Ak to myslíte s cyklistikou vážne a pretekanie vám nie je cudzie, tak budete potrebovať dres, ktorý vám sadne ako „druhá koža“. Strih dopĺňajú moderné materiály. Na chrbtovej časti je napríklad použité uhlíkové vlákno pre jeho antibakteriálne vlastnosti. Vpredu nájdeme mikroperforovanú tkaninu pre čo najlepšie odvetrávanie, ktorú dopĺňa ľahká sieťovina na bokoch. Tri vrecká sú samozrejmosťou. Dres stvorený na letné maratóny nájdete za MOC 119 € na MTBIKER eshope.

Kellys Rival 2 - 63,99 €

Kellys Rival 2
Čoraz častejšie sa dokazuje, že aj na Slovensku máme šikovných ľudí, ktorí vedia navrhnúť napríklad najľahší elektrobicykel s plným výkon. Tak isto vedia dodať ľahké, odolné a dobre odvetrané cyklistické oblečenie vrátane dresov. Rival 2 je ľahký a priedušný dres, ktorý sa o vašu pohodu postará aj počas dlhých letných výjazdov. Dve farebné vyhotovenia v elegantnej grafike s dostupnou MOC 63,99 € nájdete v našom MTBIKER eshope.

Sportful Light Pro - 74,99 €

Sportful Light Pro
Sportful netreba ani predstavovať. Okrem mnohých profesionálnych cyklistov oblieka aj našu cyklistickú hviezdu - Petra Sagana. Dres Light Pro je vyrobený v aerodynamickom obtiahnutom strihu, ktorý je doplnený bezlemovými rukávmi. Materiál je pružný, a tak napriek priliehavému strihu neobmedzuje a neťahá. Gély alebo energetické tyčinky uložíte do jedného z troch zadných vreciek. V ponuke ho máme v niekoľkých farbách. MOC produktu je 99,99 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

Silvini Chiani - 34,99 €

Silvini Chiani
Univerzálny dres, ktorý využijete na ktoromkoľvek bicykli. Či pôjdete na cestný výjazd, trekingové dobrodružstvo, alebo maratón na horskom bicykli, spoľahnúť sa môžete na priedušný a rýchloschnúci materiál Light MESH. Predĺžený chrbát chráni driekovú časť v zjazdoch. Tri zadné vrecká dopĺňa ešte jedno extra vrecko so zipsom. Aby sa dres nevyťahoval pri šliapaní, je doplnený silikónovým pásikom. Na výber je päť farebných vyhotovení. Maloobchodná cena dresu je 67,99 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

Assos Equipe RS S9 Tagra- 176,28 €

Assos Equipe RS S9 Tagra
Assos je exkluzívny výrobca cyklistického oblečenia. Ich výrobky sú jedinečné, keďže majú vlastný vývoj tkanín aj technológií spracovania. Najlepšiu predstavu o ich produktoch získate zo skúseností našich kolegov, ktorí vyskúšali už niektoré kúsky, naposledy náš redaktor Cepo. Dres je šitý v aerodynamickom a hladkom strihu, aby žiaden šev ani záhyb neoberal cyklistu o výkon. Na výber je šesť farebných možností. MOC produktu je 176,28 €. Nájdete ho na MTBIKER eshope.

CRAFT ADV Endur Graphic - 76,99 €

CRAFT ADV Endur Graphic
Ak chcete svoje oblečenie zladiť s bicyklom, tento dres s výraznou potlačou je skvelý štart. Či to bude na graveli, alebo MTB-čku, spoľahnúť sa môžete na rýchloschnúci materiál s chladivým efektom, ergonomický strih a skvelý odvod potu. V zadnej časti sa nachádza trojdielne vrecko so skrytým vreckom na zips. Reflexné prvky či protišmykový pás na spodnom leme sú už iba „čerešničkou na torte“. MOC je 89,99 €. Nájdete ho v rôznych farbách na MTBIKER eshope.

Santini Tono Freccia - 88,99 €

Santini Tono Freccia
Ďalším adeptom do horúcich dní je dres od Santini, ktorý spolupracuje s tímom World Tour Trek-Segafredo, ale oblieka aj mnoho národných tímov. Ponúka aerodynamický slim fit dres so surovo rezanými rukávmi pre čo najlepšiu aerodynamiku. Vyrobený je z ľahkých a priedušných materiálov, ktoré na sebe nebudete cítiť. Pre ľahšie obliekanie je vybavený celorozopínacím zipsom a tromi vreckami. Maloobchodná cena je 99 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

Viac dresov s krátkym rukávom do horúcich letných dní nájdeš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Letné oblečenie na športovú jazdu PR článok

Letné oblečenie na športovú jazdu

Cyklistika je vo svojich disciplínach rôznorodá, no všetkých cyklistov spája jedno – potrebujú správne oblečenie. To totiž výrazne ovplyvňuje pocit z jazdy, od dresu až po ponožky.
Dámske oblečenie - funkčné, pohodlné a štýlové PR článok

Dámske oblečenie - funkčné, pohodlné a štýlové

Dámy, vybavte sa kvalitným, štýlovým oblečením z našej ponuky, alebo posuňte tento článok „vašej polovičke“, ako inšpiráciu k darčeku. Napríklad len tak, z lásky.