Darčeky pre e-bikerov, ktoré však potešia aj tých bez motora

Cyklistika má ľudí spájať a nie rozdeľovať. Každý máme iné priority či povinnosti, jedno však máme spoločné - pozitívny vzťah k pohybu a k prírode.

S rozmachom elektromobility a elektrobicyklov pribúda aj viac možností nájsť špecifické produkty, služby, alebo naopak tie najuniverzálnejšie. Môžu sa hodiť do garáže nejednému cyklistovi a rovnako môžu potešiť, ak si ich nájde pod stromčekom.

Ako darček od nás máš zľavu 22 € pri nákupe nad 220 € s kódom „VIANOCE22". Zľavu môžeš využiť do 18. 12. 2022. Zľava neplatí na darčekové poukazy.

Weldtite eCare - 5 €

Po výjazde v ťažkom teréne sme často prekvapení, ako sa špina dostane do tých najmenej dostupných miest. V takejto situácii pomôže jedine vysoký tlak a v najlepšom prípade spojený s chrániacim účinkom. To poskytuje eCare čistič, ktorý je nehorľavý, nevodivý a nezanecháva stopu po aplikácii. Vhodný je na čistenie batérií, elektroniky aj konektorov. Nájdete ho za 5,29 € na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku cyklokozmetiky.

Muc-Off eBike Dry Lube - 9 €

Okrem bežných údržbových činností musíme pri elektrobicykloch vziať do úvahy aj to, že tu navyše máme elektroniku a batérie. V tomto prípade sa jedná o olej, určený na mazanie reťaze. Pri elektrobicykloch je potrebné mazanie prispôsobiť vyššiemu točivému momentu. Muc-Off olej obsahuje keramické častice, aby sa znížilo trenie a vynikne v suchých prašných podmienkach pre svoju nízku lepivosť. Nájdete ho za 8,99 € na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku mazacích olejov na reťaze.

Lezyne Ebike Fender - 20 €

Zadné svetlo Ebike Fender je určené pre montáž na zadný blatník. Napája sa pomocou kábla priamo na pohon elektrobicykla. Je kompatibilný so všetkými, bežne používanými systémami, ako Bosch, Shimano či Yamaha. Jeho svietivosť 11 lúmenov vychádza z dvoch LED diód. Vzhľadom na použitie na zadnom blatníku je svetlo vodotesné a odolné nečistotám. Nájdete ho za cenu 19,99 € na našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku zadných svetiel.

SKS Airkompressor 12.0 - 31 €

Chcete nahodiť nový plášť na vašom ebiku, ktorý je poriadny „balón“, no vy máte po ruke iba malú núdzovú pumpu? Zrejme sa poriadne narobíte. My doporučujeme zabezpečiť si poriadnu servisnú pumpu, ako je napríklad táto od SKS. Má oceľové telo, robustný podstavec a veľmi presný manometer. Hlavica je „multiventilová,“ takže vás neprekvapí žiadny typ ventilu. Nafúkať sa ňou dá tlak až 12 barov. Za cenu 30,90 € ju nájdete na našom MTBIKER eshope. Viac púmp nájdete na tomto odkaze.

Maxxis High Roller II Ebike Silkshield - 38 €

Pomoc elektrobicykla umožní vyjsť na tie najvyššie kopce, či prejsť tým najťažším terénom. Avšak to je len jedna časť úspechu, pretože správne obutie je to, čo silu motora spája s povrchom terénu. High Roller II je vhodný na predné aj zadné koleso. Bude správnym parťákom vo voľnom a mäkkom teréne. Má zvýšenú ochranu proti prepichnutiu a stále slušnú hmotnosť. Za 46,99 € ho nájdete na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku mtb plášťov.

Knog Scout - 50 €

Nič nie je horšie, ako keď prídete do pivnice, či k stojanu a váš bicykel nikde. Tomu môže zabrániť alarm s lokalizátorom od výrobcu Knog. Ľahké a malé zariadenie schováte pod košík na fľašu, pritom dokáže narobiť dostatok hluku v prípade manipulácie. Ak by zlodeja nezastavilo ani to, dokážete ho vystopovať vďaka vstavanému lokalizátoru cez váš smartfón. Určený iba pre iOS, teda zariadenia Apple.Za 49,99 € ho nájdete na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku zámkov.

Force Adventure 5L - 53 €

Ideálny parťák na dobrodružstvá s objemom až 5 litrov unesie všetko potrebné na vaše cesty - necesty. Kapsička je vyrobená z odolného materiálu, ktorý sa ľahko umýva. Uchytáva sa pod sedlo pomocou popruhov s prackami a suchým zipsom. Je možné na ňu uchytiť aj zadné svetlo. Patrí k sade „bikepacking“ tašiek, ktoré tiež nájdete v našej ponuke na tomto odkaze. Samotnú brašnu Adventure 5L nájdete za cenu 52,99 € na našom MTBIKER eshope. Viac podsedlových tašiek nájdete v tomto odkaze.

Osprey Savu 2 - 57 €

Vrecká dresu nepojmú všetko, čo si chcete vziať, batoh vám prekáža? Riešením môže byť cyklistická ľadvinka. Táto od výrobcu Osprey ponúka 2 litre objemu pre odnesenie všetkého potrebného. Je rozdelená na jedno hlavné vrecko a dve vedľajšie. Zadnú časť ľadvinky tvorí systém AirSpace, ktorý zaisťuje skvelú priedušnosť a má polstrovaný bedrový pás, ktorý netlačí. Za cenu 56,90 € ju nájdete na našom MTBIKER eshope. Viac ľadviniek a batohov nájdete v tomto odkaze.

Vortex Pivot momentový kľúč - 60 €

Momentový kľúč pri servise ocení každý. Vortex Pivot disponuje rozsahom momentov 2 – 14 Nm, ktoré sú nastaviteľné pomocou otočnej koncovky s poistkou a vystačia na veľkú väčšinu skrutiek na bicykli. V balení sa okrem samotného kalibrovaného kľúča nachádza aj niekoľko torx a imbusových nadstavcov, či predlžovací nadstavec. Cena je 59,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER eshope. Viac „momenťákov“ nájdete na tomto odkaze.

Abus Iven Chain 8210 - 75 €

Nočná mora všetkých cyklistov je ukradnutý bicykel. ABUS, známy svojimi bezpečnostnými produktami nielen v cyklistickom svete, ponúka Iven Chain 8210. Jedná sa o 8 milimetrov hrubú, štvorhrannú reťaz, vyrobenú z tvrdenej ocele. Ukrytá je v odolnom, flexibilnom obale, ktorý chráni takto lak bicykla pred poškriabaním. Súčasťou je kvalitný, obojstranný zámok s dvoma kľúčmi. Za cenu 74,99 € ho nájdete v našom MTBIKER eshope. Viac reťazových zámkov nájdete na tomto odkaze.

R2 Trail 2.0 - 88 €

Či ste skúsený jazdec, ktorý má rád výzvy alebo začiatočník, ktorý sa učí jazdiť v teréne, chrániť si hlavu je tým najdôležitejším bezpečnostným prvkom. Prilba R2 je vyrobená technológiou In-Mold, má predĺžený zátylok a vďaka technológii X-Protect je tuhšia, no stále dosť pohodlná. K pohodliu prispieva aj sieťka proti hmyzu alebo 14 ventilačných otvorov. Vaša môže byť za 87,90 € a nájdete ju v MTBIKER eshope. Viac prilieb nájdete na tomto odkaze.

Knog Cobber Mid - 105 €

Vidieť a byť videný. Z každej strany a za každej situácie. Tohto hesla sa držal výrobca Knog pri navrhovaní svetiel Cobber. Unikátna konštrukcia zabezpečí, že budete dobre viditeľný z každej strany, až 330°. Okrem toho sú tieto svetlá v ponuke v troch veľkostiach - Small, Mid, Big. Funkcie a vyhotovenie sú na vysokej úrovni, ako môžeme byť u značky Knog zvyknutí. Prevedenie Mid nájdete za cenu 105 € na MTBIKER eshope. Ostatné varianty a ďalšie svetlá nájdete na tomto odkaze.

Shimano LG600 11- 50z - 111 €

Vyššia odolnosť komponentov je pri elektrobicykloch samozrejmosťou. Konštrukcia musí odolať oveľa vyššiemu zaťaženiu a napätiu reťaze, ako pri štandardných bicykloch. Jedenásťrýchlostná kazeta LG600 je kompatibilná iba s prehadzovačkou a radením Linkglide. To zabezpečuje hladké, obojsmerné radenie a vyššiu odolnosť voči opotrebeniu. Shimano doporučuje použitie týchto kompatibilných reťazí. Kazeta LG600 je za cenu 111 € a nájdete ju na MTBIKER eshope, alebo si pozrite celú ponuku kaziet.

Lezyne Shock Digital Drive - 125 €

Takto si predstavujeme profesionálnu pumpu na hustenie vidlíc a tlmičov. Oceľová a hliníková konštrukcia, spracovaná pomocou CNC, k tomu tvarovaná drevená rúčka, extra dlhá, nylonom vystužená hadica, zakončená hliníkovou ventilovou hlavicou. Celý tento skvost podčiarkuje presný, digitálny manometer. Pumpa dokáže tlakovať až na hodnotu 24,1 bar. Nájdete ju za cenu 125 € na našom MTBIKER eshope. Viac servisných púmp nájdete na tomto odkaze.

Thule VELOSPACE XT 939 - 880 €

Časom overený nosič zo Švédska je určený na ťažné zariadenie a dokáže odviezť tri bicykle. Pevná a robustná konštrukcia je vhodná aj pre elektrobicykle. Prepravná hmotnosť je 60 kilogramov. Samozrejme je tu možnosť dokúpenia rôzneho príslušenstva, pre rozšírenie kapacity, alebo ochrany. V balení nájdeme aj zámky pre uzamknutie bicyklov a samotného nosiča ku ťažnému zariadeniu. Cena nosiča je 879,95 € a nájdete ho v MTBIKER eshope, alebo si pozrite celú ponuku zadných nosičov.

Viac vybavenia a darčekov pod stromček pre cyklistov nájdete na našom MTBIKER eshope.

Máme pre teba pripravené aj ďalšie darčeky:

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.
Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy PR článok

Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy

Cyklistika je naozaj mnohoraká, no je to len dobre – každý si v nej nájde to svoje. Rôzne disciplíny vyžadujú rôznu výbavu, radosť z jazdy je rovnaká.
Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie PR článok

Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie

Sezóna sa „prehupla“ do záverečnej časti. Potrebuje váš bicykel servis? Chýbajú vám prípravky na čistenie? Prípadne by to chcelo zmenu komponentu? U nás nájdete všetko.