Čo poteší cyklistky, alebo darčeky pre nežné pohlavie

Vybrať darček pre ženu dá zabrať nejednému mužovi. Ak je to však vášnivá cyklistka, tak môžete „zabiť dve muchy jednou ranou“ a my vám s tým radi trochu pomôžeme.

Na výber sú drobnosti do výbavy, tretry, ale aj štýlové a funkčné oblečenie. Tieto tipy sú niekedy čisto praktické, niekedy viac štýlové, alebo oboje dokopy.

Ako darček od nás máš zľavu 22 € pri nákupe nad 220 € s kódom „VIANOCE22". Zľavu môžeš využiť do 18. 12. 2022. Zľava neplatí na darčekové poukazy.

Kellys KLS Vega USB - 12 €

Praktický darček poteší a môže to byť aj drobnosť. Slovenský Kellys ponúka sadu predného a zadného svetla KLS Vega, ktoré sú nabíjateľné pomocou micro USB kábla. Štýlovosť sady spočíva v peknom dizajne a až v šiestich farebných vyhotoveniach. Svetlá sa ľahko upínajú pomocou flexibilného silikónového ergo-remienka. Ten je dostatočne široký pre lepšiu stabilitu a odolnosť otrasom. Sadu Kellys nájdete za 11,96 € na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku svetiel.

Karpos čelenka - 16 €

Začiatkom zimy, keď ešte nie je potrebná čiapka, pomôže ochrániť čelo a uši čelenka. Túto od talianskeho Karpos-u využijete okrem bicykla aj pri turistike, behu, či iných outdoorových aktivitách. Zvnútra je tvorená jemne česaným flísom, čo zabezpečuje dostatočnú hrejivosť. Hrejivosti sekunduje dobrá priedušnosť. Povrch je ošetrený silikónovou potlačou, ktorá čiastočne ochráni pred prípadnou vlhkosťou. Za cenu 15,90 € ju nájdete na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku čiapok.

R2 Spike - 18 €

Kvalitné rukavice, v ktorých máte istý úchop, sú jedným zo základov bezpečnosti a zároveň aj pohodlia počas vašich výjazdov. Presne to je ukryté v modernom, dámskom dizajne, ktorý ponúkajú rukavice Spike od výrobcu R2. Ich gélové výstelky uľavia rukám počas dlhých výjazdov, ochránia pred otlakmi a pľuzgiermi. Prostredné prsty sú spojené sťahovacím pútkom, pre ľahšie vyzliekanie. Za cenu 18,20 € ich nájde v našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku krátkych rukavíc.

CamelBak Chute Mag - 42 €

Či už v zime radi chodíte na turistiku, alebo si nosíte do práce nápoj z domu, fľaša od Camelbak vám bude robiť radosť. Teplý čaj alebo káva v nej vydržia až šesť hodín. Využijete ju však aj v lete, kedy udrží tekutinu chladnú až 24 hodín, alebo aj dlhšie, ak pridáte ľad. Vyhotovenie z nerezovej ocele, použitie netoxických plastových súčastí a pútko pre ľahké prenášanie sú štandardom u výrobcu CamelBak. Dvojstennú fľašu nájdete za 41,99 € na našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku fliaš.

Craft CORE Endur - 60 €

Krátke cyklistické nohavice sú použiteľné samostatne, alebo ako spodné nohavice pod voľné kraťasy. Vložka C4 je strečová vo všetkých smeroch, bezšvová, s antibakteriálnou úpravou a anatomicky tvarovaná pre ženy. Je laserovo strihaná a má certifikát najvyššej kvality Oeko-Tex. Na nohaviciach nájdeme reflexné logá. Materiál je odolný voči mechanickému opotrebeniu. Nájdete ich za 59,99 € na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku nohavíc.

X-Bionic Energizer 4.0 - 65 €

Toto spodné tričko využijete nielen na cyklistiku, ale pri akejkoľvek športovej aktivite v lete, aj v zime. Keď sa prehrievate, chladí, keď vám je zima, hreje. To vďaka súhre rôznych technológií, ktoré toto tričko obsahuje. Vychutnajte si pohodlie modelu u X-BIONIC štvrtej generácie. Podstatou je presné rozmiestnenie funkčných zón a rovnako cielená kompresia pre podporu športového výkonu. Nájdete ho za cenu 65 € na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku funkčného prádla.

Garmin HRM Dual - 68 €

Ak už máte niektorý z cyklopočítačov od Garminu a radi by ste svoj tréning posunuli ešte ďalej, je hrudný pás nevyhnutnosť. Vďaka nemu budete môcť kontrolovať presne svoj tep, energetický výdaj a cez aplikáciu ďalšie údaje. Podporuje pripojenie cez ANT+ a BT pre spojenie so smartfónmi. Okrem toho je na pocit pohodlný a mäkký, takže vás nebude obmedzovať. Za cenu 67,99 € ho nájdete na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku cyklopočítačov.

Force Storm - 69 €

Dámske krátke, voľné nohavice pre odvážne trail a enduro jazdkyne. Sú ušité z materiálu odolnému voči trhaniu. V páse nájdete nastaviteľné pásiky so suchým zipsom pre lepšie prispôsobenie. Vnútorné kraťasy sa dajú ľahko vybrať a vy tak získate odolné voľné kraťasy, vhodné aj na iné outdoorové aktivity. Použitá anatomická vložka zaručuje odvádzanie potu a pohodlný posed počas vašich výjazdov. Kraťasy nájdete na našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku krátkych nohavíc.

Castelli SQUADRA Stretch - 70 €

Takáto bunda by mala byť v povinnej výbave každej cyklistiky. Ochráni, keď sa náhle zníži teplota, alebo sa váš výjazd pretiahne do neskorého chladného večera, či je pred vami dlhý zjazd a prefúknutie je nežiadúce. Squadra Strech má priliehavý strih, anatomicky prispôsobený jazdeckej pozícii, vďaka čomu sa udržuje viac tepla pri tele. Bundu, ktorá sa dá ľahko zbaliť do vrecka dresu, nájdete za cenu 69,99 € na našom MTBIKER shope, alebo pozrite celú ponuku búnd.

Craft ADV Warm Intensity - 75 €

Spodná vrstva od výrobcu Craft je určená najmä na aktivity s nižšou intenzitou. Jedná sa o inovatívnu základnú vrstvu, ktorá je šitá z materiálov s až tromi rôznymi hustotami. Bezšvový trup, ploché švy, či ergonomický úplet zaručujú dostatočné pohodlie bez odierania a otláčania. Oblečenie z tohto modelového radu je vhodné napríklad na zjazdové lyžovanie. Cena je 74,99 € a nájdete ho na našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku spodného prádla.

Force Grip - 78 €

Ochrana očí je hneď po prilbe tým najdôležitejším bezpečnostným prvkom pre cyklistu. Český výrobca Force prináša ochranu očí v podobe polykarbonátových skiel s filtrom UV 400 a hydrofobickou úpravou skiel, ktorá zvyšuje odolnosť voči vode, nečistotám a poškriabaniu. Pevná a pružná grilamidová konštrukcia okuliarového rámu je doplnená štýlovým dámskym dizajnom. Okuliare Grip nájdete za 77,99 € na našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku okuliarov.

Alé Solid Color Block - 82 €

Dres na pohodové jazdenie a výlety od talianskeho výrobcu Alé je vyrobený z látok, ktoré chladia a sú príjemné na dotyk. Je vybavený reflexnými prvkami, pre lepšiu viditeľnosť na cestách, silikónovým lemom na vnútornom spodnom leme, aby zabránil nechcenému vyťahovaniu a kvalitným zipsom YKK. Letný dres Solid Color Block je určený na letné mesiace, alebo od 18 °C. Nájdete ho za cenu 81,99 € na našom MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku dresov.

Silvini Vetta - 88 €

Univerzálny a všestranný kúsok, ktorý si obľúbite. V chladnejšom období poslúži ako „windbreaker" bunda. Keď teploty trochu vystúpia, stačí odzipsovať rukávy a máte vestu. Pritom je veľmi jednoducho zbaliteľná a zaberie len minimum miesta. Kapucňa sa dá skryť do goliera. Či ju vezmete do vrecka dresu na bicykel, alebo ako zálohu do batoha počas turistiky, vždy sa uplatní jej všestrannosť. Za 87,99 € ju nájdete na MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku ľahkých búnd.

POC Axion - 139 €

Už dávno sú preč tie časy, kedy ste sa s prilbou cítili ako s „deklom" na hlave. V ponuke sú už také, ktoré skvele sedia a zároveň sú aj pekné svojím dizajnom. Taká je aj Poc Axion určená pre trail a enduro bikerky. Vďaka 360° nastaviteľnému systému si viete veľkosť dopasovať presne na svoj hlavu. Naviac má rozšírené pokrytie okolo spánkov a zadnej časti hlavy. Patentovaný odtrhávací štít na zníženie poranenia krku. Jej cena je 139 € a nájdete ju v našom MTBIKER shope, alebo pozrite celú ponuku prilieb.

GIRO Rincon - 160 €

Pohodlné tretry s nízkou hmotnosťou sú určené pre cyklistky, ktoré sa neboja trailov, vedia si zasúťažiť na maratóne, ale rovnako si vyjdú na výlet s rodinou. Sú vyrobené z priedušného materiálu „Synchwire“, ktorý vyvinul samotný výrobca. Podrážka je tuhá, nylonová, aby sa čo najviac energie prenieslo z vašich nôh do pedálov, no je doplnená gumeným dezénom, aby podržali v teréne, ak je nutné zosadnúť. Giro Rincon nájdete za cenu 159,95 € v MTBIKER eshope, alebo pozrite celú ponuku MTB tretier.

Máme pre teba pripravené aj ďalšie darčeky:

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.
Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.