Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy

Cyklistika je naozaj mnohoraká, no je to len dobre – každý si v nej nájde to svoje. Rôzne disciplíny vyžadujú rôznu výbavu, radosť z jazdy je rovnaká.

Ako darček od nás máš zľavu 22 € pri nákupe nad 220 € s kódom „VIANOCE22". Zľavu môžeš využiť do 18. 12. 2022. Zľava neplatí na darčekové poukazy.

SiS Rego Rapid Recovery - 14,90 €

Regeneračný prípravok Rego Rapid Recovery je najlepšie užiť po náročnom, či intenzívnom výkone. Obsahuje totiž ideálny pomer sacharidov, bielkovín, elektrolytov a vitamínov na zotavenie a podporu svalstva, či rýchle doplnenie stratenej energie. Dá sa zakúpiť v štyroch príchutiach, a to banán, čokoláda, vanilka a jahoda. Cena 500 g balenia, ktoré vystačí na desať dávok, je 14,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Wittkop Race Twin Medicus 4.0 Gel - 18,60 €

Športové sedlo Race Twin Medicus 4.0 je vďaka gélovej výplni určené najmä pre jazdcov, ktorí obľubujú dlhé cyklotúry a trávia v sedle hodiny. Okrem samotnej výplne napomáha pohodliu aj výrez v strede sedla, ktorý eliminuje tlak na citlivé partie. Za pomoci technológie 5 Step Design je anatomicky tvarované, aby sa čo najlepšie prispôsobilo sedacím partiám cyklistu. Jeho cena je 18,60 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Tričko Rock Machine - 19,90 €

My cyklisti sa radi svojím hobby pýšime, aj keď práve nemáme natiahnuté „elasťáky“ a netrávime čas v sedle. Našťastie sa mnoho výrobcov ujalo produkcie tričiek s rôznymi potlačami a medzi nich patrí aj český Rock Machine s mottom „In trail we trust“. Ten spolu so svojím dlhoročným logom premietli aj na toto kvalitné tričko, vyrobené zo 100 % bavlny s gramážou 145 g/m2. Cena tohto kúska je 19,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Super B TB-FD20 - 24,99 €

Šikovný multikľúč značky Super B ponúka až osemnásť funkcií, medzi inými klasické, ako sú inbusy v rôznych veľkostiach, no i „exotické“, ako napríklad centrovacie kľúče v rôznych veľkostiach. Príjemným detailom sú montpáky, umiestnené na jeho okrajoch. Ak ho cyklista práve nepoužíva, slúži na odloženie textilný pás, ktorý zabraňuje samovoľnému vysúvaniu jeho súčastí. Jeho cena je 24,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Roeckl Ilio - 27,99 €

Cyklistické rukavice z prémiových materiálov Ilio zaujmú najmä cyklistov, ktorí obľubujú dlhé výjazdy a očakávajú od cyklistických rukavíc maximálne pohodlie. To je zabezpečené niekoľkými gélovými výstelkami na dlani, ktoré sú potiahnuté syntetickou kožou Durasense. To znamená, že rukavice zafungujú či už za suchých alebo mokrých podmienok a zabránia prenosu nepríjemných vibrácií, či tlaku. Ich cena je 27,99 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Weldtite Grande Care Kit - 31,99 €

Za radosť z jazdy sa treba bicyklu odmeniť a najlepšie tak urobíme kvalitnou údržbou. Veľká súprava Weldtite Grande obsahuje všetku základnú cyklokozmetiku a nástroje – čistič na bicykle, odmasťovač, kefu, handričku, utierky na kotúče a ako bonus aj mazivo Ceramic Lube, ktoré po aplikácii zabezpečuje zvýšenú trvanlivosť pohonného ústrojenstva a nízke trenie. Cena tohto setu je 31,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Park Tool Cyclone PT-CM-5-3 - 37,99 €

Starostlivosť o pohon a zvlášť o reťaz vie byť veľakrát otrava, no našťastie tento úkon dokáže spríjemniť aj takáto práčka na reťaz značky Park Tool. Vďaka trom vymeniteľným kefám, čistiacej kvapaline a silnému magnetu na spodku jej tela bude čistenie ešte jednoduchšie a precíznejšie. Rukoväť práčky je odnímateľná a dá sa umiestniť aj z opačnej strany jej tela, aby bola použiteľná aj pre e-biky. Jej cena je 37,99 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Craft Mesh Superlight - 39,99 €

Funkčná prvá vrstva s nízkou gramážou výborne poslúži nielen pri cyklistike, ale aj iných športoch, ako je turistika, či beh. Vďaka šesťkanálikovému vláknu zaručuje rýchly odvod potu a vysychanie, zároveň v lete príjemne chladí a poteší aj svojou priedušnosťou. Keďže netreba zanedbávať ani komfort pri jazde, strih je ergonomický a ponúka slobodu pohybu, zatiaľ čo ploché švy takmer necítiť. Jeho cena je 39,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

No Tubes Road - 45,99 €

Horší asfalt, či krátky úsek po „šotke“? Žiadny problém, stačí nahodiť „bezdušáky“ a jazda je hneď pohodlnejšia a bezpečnejšia. Na konverziu postačí jednoduchý kit, pričom ten od No Tubes zahŕňa tmel do pneumatiky, dva 55 mm ventilky, kľúč na vyskrutkovanie ich jadra a 21 mm širokú bezdušovú pásku na utesnenie ráfika. Takto upravené koleso znesie defekty do veľkosti až 6,5 mm. Cena setu je 45,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

KMC e10 EPT - 54,99 €

Reťaz je síce „spotrebák“, no ak vlastníš e-bike, alebo skrátka hľadáš dlhú životnosť, bude 10-rýchlostná reťaz od KMC dobrou voľbou. Bola totiž navrhnutá tak, aby odolala sile elektromotoru a vďaka zvýšenej pevnosti jednotlivých pinov bola navýšená aj jej pevnosť v ťahu. Ponúka kompatibilitu so systémami SRAM aj Shimano a vďaka inovatívnej technológii EPT bola navýšená aj jej odolnosť voči korózii. Jej cena je 54,99 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

CTM Specta - 54,99 €

Cestná prilba CTM Specta sa vyznačuje najmä ľahkosťou a dobrou aerodynamikou. Nielen o tú sa stará 14 ventilačných otvorov, ktoré sú doplnené vnútornými kanálmi pre lepšie prúdenie vzduchu a chladenie. V prednej časti sa nachádza sieťka proti hmyzu, ktorá je spojená s pohodlnými a ľahko vyberateľnými výstelkami. Nezabudlo sa ani na bezpečnosť, keďže sa na uťahovacom koliesku aj popruhoch nachádzajú reflexné pásy. Jej cena je 54,99 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Briko Fresh Packable - 55 €

Mať v zadnom vrecku ľahučkú bundu nie je nikdy na škodu – koniec koncov, každého z nás aspoň raz chytila nejaká prehánka, prípadne sa vracal z výjazdu večer vo vetre. Briko Fresh chráni práve proti vrtochom počasia, nakoľko je vyrobená z vetru a vode odolných materiálov. Je poľahky zbaliteľná do vrecka a nezaberie veľa miesta. Okrem toho je vyrábaná v jasne viditeľnej oranžovej farbe, spolu s reflexnými detailami. Cena je 55 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Tatze Contact - 78,99 €

Pedále Tatze Contact ponúkajú skvelú priľnavosť a stabilitu topánky za výbornú cenu. Zároveň sú ľahké, nakoľko sú vyrobené z kompozitového plastu vystuženého sklenými vláknami, no to im nič neuberá na odolnosti. O „priklincovanie“ tretry k pedálu sa stará desať pinov na každej strane. Vďaka tomu sa s ich použitím stane bicykel ľahučko a pohodlne ovládateľným v skokoch i zákrutách. Ich cena je 78,99 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Sigma iD.FREE - 176 €

Športové GPS hodinky predstavujú šikovného spoločníka vhodného pre široké spektrum športov – keďže sú vodotesné do 5 atmosfér, počíta sa aj plávanie. Za pomoci ANT+, či Bluetooth je k nim možné pripojiť množstvo snímačov, no už samotné disponujú meraním tepu a zobrazením údajov o ňom. Okrem toho ponúkajú sedem profilov pre rôzne typy cvičení, sledovanie spánku, či inteligentné upozornenia. Ich cena je 176 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Alpina S-Way VLM+ - 180 €

Zrkadlové okuliare značky Alpina nájdu svoje uplatnenie ako v cyklistike, tak aj pri turistike, či skialpe vďaka tomu, že dokážu fotochromaticky stmavnúť až na úroveň filtra S4. Ich veľkou prednosťou sú práve ich sklá, ktoré sa vyznačujú odolnosťou, vynikajúcou viditeľnosťou aj v náročných podmienkach a disponujú aj úpravou proti zahmlievaniu. Vďaka nastaviteľným nosníkom sa prispôsobia každej tvári. Ich cena je 180 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Kellys Kiru Race - 189 €

Odrážadlo Kiru sa môže popýšiť solídne nízkou hmotnosťou 4,1 kg, za čo vďačí magnéziovej zliatine, z ktorej je odliate a úplne tu absentujú zvary. Odvážny a futuristický dizajn dopĺňajú praktické doplnky, ako sú stúpačky na nohy, či zadná brzda. Čo sa rozsahu sedlovky týka, dá sa spustiť až na hranicu 320 mm od zeme, takže naň môžu vysadnúť aj úplní drobci. Jeho cena je 189 € a v rôznych farebných vyhotoveniach ho nájdeš na našom MTBIKER shope.

Frog Tadpole Mini - 294 €

Detské odrážadlo Frog Tadpole Mini je určené pre deti už od jedného roka, veď kedy začať s cyklistikou, ak nie čím skôr? Pomáha vybudovať si základný zmysel pre rovnováhu, pričom sa samozrejme nezabúda ani na veľmi dôležité prvky bezpečnosti – odrážadlo je vybavené zadnou V-brzdou a takisto aj zvončekom. O pohodlie sa starajú kolesá s objemnými plášťami v kombinácii s komfortným sedlom. Jeho cena je 294 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Scool TaXXi Elite 1 - 639 €

Cyklovozík Elite 1 je určený pre deti od 9 mesiacov do 6 rokov, ktoré chcú objavovať svet. Ide o skutočne univerzálny kúsok, keďže ho je možné použiť ako samostatný kočík, zapriahnuť ho za bicykel, či tlačiť ho pri behu alebo korčuľovaní, keďže je vybavený samostatnou brzdou. Dieťa sa v ňom bude cítiť ako v bavlnke zásluhou kvalitného odpruženia a príjemných opierok na hlavu. Samozrejmosťou je bezpečnosť, o ktorú sa stará magnetický systém pásov. Jeho cena je 639 € a nájdeš ho na stránke dodávateľa.

Máme pre teba pripravené aj ďalšie darčeky:

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.
Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.