Nohavice do chladného počasia - sezóna nikdy nekončí

Ak si sa bicykla stále neprejedol, či plánuješ splniť svoje ročné ciele, zídu sa kvalitné nohavice – či už na cestu, alebo do terénu.

FORCE Z68 - 42,99 €

FORCE Z68, Nohavice do chladného počasia
Zateplené nohavice Z68 síce nemajú vnútornú vložku, no to iba umocňuje ich všestrannosť. Môžeš pod nimi kombinovať rôzne typy spodných nohavíc, či využiť ich pri iných zimných športoch – napríklad behu. Špeciálne bol kladený dôraz na ochranu kolien, pričom látka je v týchto miestach dvojito zateplená. Vďaka praktickým trakom a podpätníkom sa nebudú vyhŕňať a zostanú na svojom mieste aj pri pohybe. Ich MOC je 49,99 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

Craft CORE SubZ - 57,99 €

Craft CORE SubZ
Model Core SubZ je zvnútra zateplený česaným fleecom, ktorý príjemne hreje a zároveň je jemný na dotyk. Vďaka svojmu ergonomickému strihu sa prispôsobia pri nosení. Navyše, materiál je strečový vo všetkých smeroch, a preto nijako neobmedzuje v pohybe. Ak obľubuješ dlhé dni v sedle, nehľadiac na teplotu, v tomto prípade ich pomôže lepšie zvládnuť vložka Infinity C3, spolu s reflexnými detailmi pre neskorý návrat z výjazdu. MOC nohavíc je 110 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

Castelli Polare 3 - 179 €

Castelli Polare 3
Nohavice Polare 3 využijú najmä cyklisti, pre ktorých je mráz neznámy pojem. Ide o najteplejší model z ponuky Castelli, pričom jeho prednú časť tvorí GORE-TEX INFINIUM™ WINDSTOPPER® X-Fast. Ten je odolný voči chladu aj vetru. Spolupracuje so zadnou časťou, ktorá je elastická a zvnútra zateplená Thermoflex-om. Osadená vložka Kiss Air2 je overená klasika, ktorá nesklame ani pri dlhšom výjazde. MOC týchto nohavíc je 199 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

VAUDE Kuro Warm Bib - 143 €

VAUDE Kuro Warm Bib, Nohavice do chladného počasia
Vaude Kuro poskytujú svojim zateplením ochranu proti vetru a vďaka ekologickej úprave Eko Finish čiastočne aj proti vode. Šetrné voči prírode sú aj použité recyklované materiály, ktoré sú navyše veľmi pohodlné. So semišovou vložkou SQ-Lab® sa hodia skôr na kratšie zimné výjazdy. Na zadnej strane trakov je vsadená sieťovina, ktorá plní nielen funkciu odvodu potu, no chráni aj pred prefúknutím a poskytuje oporu pri nosení. MOC nohavíc je 179 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

Sportful Fiandre - 139 €

Sportful Fiandre
Dlhé cyklistické nohavice talianskej značky sú výbornou voľbou na dlhý výjazd. Sú totiž vybavené pohodlnou vložkou TC Pro, ktorá je anatomicky tvarovaná a disponuje hrúbkou až do 15 mm. Samotné nohavice sú vyrobené z kombinácie materiálov Polartec® Neoshell a NoRain Thermal. To je záruka, že cyklistu ochránia pred chladom a vetrom, no aj spŕškami vody. Vďaka sieťovaným a vysoko priedušným trakom ich oceníš aj pri intenzívnom výjazde. Ich MOC je 189,90 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

ASSOS Equipe R Habu 3/3 S9 - 269 €

ASSOS Equipe R Habu 3/3 S9, Nohavice do chladného počasia
Model z radu Equipe má síce zložitý názov, no veľmi jednoduché poslanie – maximalizovať ochranu pred chladom. Tkanina RX EVO poskytne príjemný pocit tepla, pričom je posilnená v oblasti kolien. Citlivé partie potom chráni trojvrstvová membrána AIRBLOCK.888, ktorá eliminuje vplyv chladného vetra. Vďaka kompresnému strihu HABU a konštrukcii trakov X Frame úplne obopnú postavu a sú pripravené na intenzívnu jazdu. Ich MOC je 270 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

Karpos Lavaredo Winter - 62,99 €

Karpos Lavaredo Winter
Dámske zimné elasťáky Karpos Lavaredo Winter sú priliehavého strihu a uplatnenie nájdu pri rôznych zimných športoch, vrátane cyklistiky. Sú vyrobené z hrejivej a vetruvzdornej, no i tak vysoko priedušnej tkaniny, pričom kolená sú podšité pre extra tepelný komfort. Pás je elastický a nájdeme tu tri otvorené vrecká, doplnené jedným na zips. Samozrejmosťou sú reflexné prvky pre vyššiu bezpečnosť. MOC tohto modelu je 110 € a nohavice nájdeš v našom MTBIKER shope.

Endura MT500 Burner - 114 €

Endura MT500 Burner
Model MT500 Burner je určený primárne na technickú jazdu z kopca. Štvorsmerne strečová tkanina poskytuje maximálnu voľnosť pohybu. Benefitom je aj štíhly strih, pričom však prihliada aj na potrebu nosenia chráničov, ktoré sa pod nohavice bez problémov zmestia. Vďaka systému Clickfast™ je možné ich skombinovať s vnútornými nohavicami, ktoré disponujú touto technológiou. Dôležitou vlastnosťou je aj vodoodpudivosť povrchu. Za MOC 121 € sú dostupné v našom MTBIKER shope.

Pre ešte viac modelov zateplených, či dlhých nohavíc, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Oblečenie do vetra a chladu - nedaj chorobe šancu PR článok

Oblečenie do vetra a chladu - nedaj chorobe šancu

Zimné obdobie mnohí označia ako ideálne na to, aby človek po výjazde ochorel. No dobre zvolené oblečenie spraví obrovský rozdiel a prinášame opäť niekoľko tipov.
Zimné rukavice na bicykel - aby sme neprimrzli k riadidlám PR článok

Zimné rukavice na bicykel - aby sme neprimrzli k riadidlám

Jazda na bicykli môže byť príjemná aj v zime, základom je samozrejme tepelný komfort. Prinášame vám niekoľko tipov na ochranu rúk pred chladom.
Zimné cyklistické bundy - chránia, hrejú a čo ešte? PR článok

Zimné cyklistické bundy - chránia, hrejú a čo ešte?

Jazdenie v zime má svoje čaro. No dôležitým faktorom je ochrana pred chladom, zrážkami, ale aj vhodné odvetrávanie a viditeľnosť. Opäť prinášame niekoľko tipov.