EUROBIKE 2017: Technické zaujímavosti zo sveta cestnej cyklistiky

Doteraz bola pozornosť článkov z EUROBIKU mierená prevažne na horskú cyklistiku. V tomto dieli si teda prídu na svoje skôr vyznávači žiletiek.

Ferrari, Bugatti a iné prievany v peňaženke

S predstavením spolupráce Bianchi a Ferrari pod názvom Scuderia, sme venovali samotné video, no zďaleka to nebola jediná motošportová značka, ktorá so sebou doniesla bicykle s päťcifernými cenovkami. Okrem Ferrari bolo k videniu napríklad indigové Bugatti alebo elektrické Ducati, o ktorom si ešte budete môcť prečítať.

Pirátske slávnosti u Bianchi

Už je to nejaký ten piatok, čo si velikán cestnej cyklistiky, Marco Pantani, odniesol vavrín z Gira. Toto výročie si pripomenuli aj talianski klasici z Bianchi, a to custom modelom venovaným tomuto cyklistovi s prezývkou pirát.

Víťazné ťaženie tímu Sunweb

Okrem žltého Pinarella Chrisa Frooma, bolo možné vo Friedrichshafene vidieť aj bicykle úspešnej výpravy tímu Sunweb, na ktorých Michael Mathews a Warren Barguil vybojovali zelený a bodkovaný dres.

Teória v Praxis

Okrem horských kľúk Grinder, stáli za povšimnutie v stánku Praxis aj cestné mid-compact kľuky, so za studena kovanými prevodníkmi 52/36 so „špeci“ systémom nábehov pod názvom LEVATIME, ktorý podľa PR informácii by nemal mať jediný zub na prevodníku rovnaký.

Wilier slávi storočnicu Gira

Pri príležitosti stého výročia konania Grand Tour podujatia Giro d´Italia, uzrela svetlo sveta táto nablýskaná mašina pod názvom Triestina od Wiliera, ociachovaná záhadným hashtagom „maestro“ #conatogiant .

Merida a pozlátko od bahrajnských šejkov

Tímu Bahrain-Merida sa v premiérovej sezóne pomerne darilo a dôkazom toho je aj tento custom kúsok v čierno-zlatej kombinácii venovaný Vincenzovi Nibalimu.

VooDoo, žužu a iné kulty

To, že letia na ceste kotúčovky a aero profilovanie rámov, nie je nič nové, na EUROBIKU však bolo dosť badať aj návrat oceľových a titánových rámov do ponuky viacerých výrobcov. Popásť si oči sa rozhodne dalo aj v stánku VooDoo na modeloch Juju a Avalou z trubiek Reynolds 853.

Perleťové Izumi

Tretry tohto známeho výrobcu, presnejšie ich perleťová podrážka, nie sú nič dlžné svojmu názvu.

Basso – reinkarnácia nestarnúcej klasiky

Ducha tradícií si vážia aj u talianskej klasiky menom Basso, ktorej pododbnosť v názve s cyklistom Ivanom Bassom je čisto náhodná .

De Rosa dla vášho gusta

Vyššie spomínané aero, kotúče aj titánové rámy, bolo badať aj v expozícii firmy De Rosa, kde sa našlo z každého rožku trošku, a predsa to bola vždy parádna „podívaná“.

Colnago

Téma cestnej cyklistiky s opomenutím ikony menom Colnago by asi ani nebola možná. Výročnú zlatú C60-tku jednoducho nešlo prehliadnúť a bez povšimnutia obísť.

Dedacciai – mix farieb a vzorov

To, že doby dominancie raw hliníka, lesklého chrómu a neónových svietiviek sú už snáď za nami, bolo badať aj v stánku Dedacciai, kde ste našli všehochuť všetkých trendov, ktoré sa za posledné roky premleli týmto výstaviskom.

Ak vás ani tento diel našej série článkov nenudil, určite vás poteší informácia, že s prehliadkou toho najzaujímavejšieho ešte nekončíme a dohľadnej dobe sa dočkáte ďalšieho pokračovania.