Najnovšie články z kategórie Bicykel

Unboxing: Marin Bobcat Trail 4 – trailové rysy

Móda pevných rámov s geometriou vhodnou na trailové jazdenie pokračuje. Super je, že existujú aj dostupné varianty so zaujímavou cenou.
Mullet bicykle – ani ryba, ani rak

Diskusia o horských bicykloch sa často zvrtne na debatu o veľkosti kolies. Aby to bolo ešte pestrejšie, našiel sa "dobrák", ktorý tieto veľkosti začal kombinovať a vymyslel tak bicykle s prívlastkom mullet.
Test: Marin San Quentin 1 – hravý hardtail do 900 €

Pri možnosti testovať bicykel San Quentin od značky Marin som ani chvíľu neváhal, nakoľko je to hravý bicykel s 27.5 kolesami určený (nielen) na trailové jazdenie.
Test: Norco Fluid FS 1 – dokáže viac, ako by si človek myslel

Norco Fluid je trailový bicykel, od ktorého som spočiatku nemal veľké očakávania. Po teste však môžem povedať, že ma milo prekvapil a dokáže naozaj viac, ako som si pôvodne myslel.
Pole Evolink 158 - na veľkosti záleží

V dobe, keď ostatné značky ešte len po malých krokoch začínali experimentovať s novou „long and slack“ geometriou, ktorú predstavil Mondraker, si Leo Kokkonen povedal, ide to aj inak.
Video: Dobrý bike za 1 000 € - ako si vybrať MTB bicykel

Pri rozpočte asi 1 000 € na horský bicykel sú toto vlastnosti a komponenty, ktoré odporúčame hľadať pri vyberaní si nového biku.
Test: Lapierre Spicy 6.9 – enduro na steroidoch, ktoré vám prinesie nielen zábavu

O tom, že Lapierre Spicy vyzerá najmä v červenej farbe naozaj spicy, sa myslím nemusíme baviť. Enduro bike však nemá iba dobre vyzerať, ale hlavne skvelo jazdiť. Tento model má na to všetky predpoklady.
Unboxing: Orbea OIZ M TEAM - bikové nebo

Môže sa rozbúchať srdce človeka pri pohľade na bicykel? Ak viete, čo myslíme, do pozornosti dávame túto raketu zo sveta snov a celoživotných prianí.
Test: Canyon Stoic 4 – v jednoduchosti je krása

Záujem, ktorý počas minulého roka vyvolalo predstavenie modelu Stoic, zodpovedal naladeniu jazdcov pre technickejšie jazdenie. V najvyššej verzii Stoic 4 sme ho dostali aj my do redakčného testu.
Celoodpružené modely s cenou okolo 2 000 € - základ do každého terénu PR článok

Celoodpružené modely s cenou okolo 2 000 € - základ do každého terénu

Pohodlie, ktoré ponúkajú celoodpružené modely, určite stojí za to. Navyše za dostupnú cenu neraz získate okrem komfortu aj kvalitné spracovanie rámov a rozumný výber komponentov.
Test: Ghost ASX 160  Base - dvojkolesový tank na baterky

Test: Ghost ASX 160 Base - dvojkolesový tank na baterky

Prelom februára a marca zvyčajne jazdeniu v lese veľmi nepraje. Zima, mokro, blato, sneh a napadané konáre nie sú zrovna ideálne podmienky...
Test: Mondraker Superfoxy Carbon R 2021 – superenduro po španielsky

Pred pár rokmi bola spoločnosť Mondraker jednou z tých, ktorá posúvala hranice modernej geometrie na poli enduro a all-mountain bicyklov.