Články v kategórii 'Cyklopocitac' (22 článkov)

Test: Sigma Sport BC 9.16 ATS – nemecká kvalita za rozumnú cenu

16.09.2020 3 045 15

Tachometer je jedným z prvých doplnkov, ktoré si cyklisti zaobstarajú po kúpe nového bicykla. Veď kto by nechcel vedieť, koľko kilometrov dokázal zdolať, akú priemerku dosiahol na svojom obľúbenom okruhu alebo akú maximálku dal v tom rýchlom zjazde.
Test: Lezyne MACRO EASY GPS - dostupný a plný funkcií

12.08.2020 5 105 21 11

Dnes sa už bez záznamu na Strave výjazd ani nepočíta, no cyklocomputer môžu byť stále pre niekoho príliš drahý “špás”.
Zoznámte sa, značka Wahoo a ich top cyklopočítač ELEMNT ROAM

20.07.2020 6 403 39 26

Zvažujete pri kúpe nového GPS počítača, akú značku si vybrať, máte chuť na zmenu alebo vás oslovujú netradičné funkcie? Tieto informácie sa vám budú hodiť.
Test: Lezyne Super PRO GPS – cyklopočítač so slušnou výdržou

25.05.2020 11 212 33 24

Jedna z prvých vecí, ktorú som si hľadal do výbavy, keď som s cyklistikou začínal, bol cyklopočítač. Veď všetci chceme poznať údaje z jazdy, prejdený počet kilometrov a podobne. Lezyne Super PRO GPS však toho ponúka ďaleko viac.
Video: 12 rád, ako si vybrať ideálny GPS cyklopočítač

13.04.2020 8 366 26 36

Každý cyklista potrebuje iné funkcie a vlastnosti zariadenia. Vďaka týmto 12 radám si budete schopní vybrať tú správnu značku a model.
Test: smartwatch SIGMA iD.TRI - novinka pre dohľad nad vaším športovým úsilím

06.11.2019 4 876 2 10

Môj prvý cyklopočítač či moje prvé športové hodinky so snímačom pulzu - oboje boli práve od tohto výrobcu a aj to je dôvod, prečo som sa potešil, keď sa mi naskytla možnosť vyskúšať túto horúcu novinku.
Prehľad displejov elektrobicyklov s pohonom Shimano.

03.02.2019 1 839 1

Ak vlastníte elektrobicykel, nie je to ono, pokiaľ neviete, ako na tom vlastne ste. Inými slovami, ak nemáte správny displej, prichádzate o množstvo informácii o stave bicykla, ale aj o vašom výkone.
Test: Sigma ROX 11 – vlajková loď v zálohe

21.11.2018 12 587 40 6

Možno sa čudujete, prečo publikujeme test cyklopočítača Sigma ROX 11, keď na tohtoročnom Eurobiku už bol predstavený jeho nástupca s poradovým číslom 12. Dôvodom je jednak poctivé dlhodobé testovanie ako aj fakt, že táto šikovná mašinka sa do dôchodku zatiaľ určite nechystá.
Nové svetlá a tachometre od VDO

PR 14.11.2018 4 267

Pozrite si, čo prináša tradičný výrobca v segmente osvetlenia a cyklopočítačov vhodných pre začiatočníkov aj pokročilých jazdcov.
Displeje Bosch – aby ste mali všetko pod dohľadom

PR 11.11.2018 2 410 -1

Občas je fajn vzdať sa aj toho mála elektroniky, ktorú so sebou nosíme na bicykel. Ak však hovoríme o elektrobicykloch, je dôležité vedieť, ako dlho nám ešte vystačí batéria. Prípadne, ktorý jazdný mód máme zvolený.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

03.11.2018 15 967 10 15

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Video: Sigma Rox 12.0 - cyklopočítač pre náročných užívateľov

02.09.2018 8 913 5

Spoľahlivá navigácia, maximálna konektivita, množstvo údajov a prehľadný display - všetky ďalšie moderné prvky poskytuje novinka od Sigmy.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 118)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 912)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 744)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 314)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 618)
  8. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 466)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 214)