Najnovšie články z kategórie Deti

Tip na výlet: S cyklovozíkom v okolí Trenčína - užili sme si to celá rodina

Bezpečne a bezproblémovo vyjsť na cesty s cyklovozíkom nie je na Slovensku jednoduché.
Tip na výlet: K brehom Moravy - ropa, chlpaté slony a nielen to

Nedávno sme si dali ďalší cyklovýlet k povodiu Moravy a tentokrát si to decká užili na bunkroch, ropných kladivách, bobrích hrádzach a piesku v lodenici na Morave.
Unboxing: Orbea MX 24 TEAM DISC – detská raketa

S takto vyhotoveným strojom zásadne zvyšujete šancu, že juniorovi cyklistika zachutí a ostane pri nej.
Reportáž: V Rajeckej Lesnej sa bojovalo na Detskej Tour aj v blate

Predpoveď počasia hovorí, že zajtra bude v Rajeckej Lesnej pršať. Príde málo cyklistov, kto by v takom čase chodil – zhodnotili sme večer po príprave trate časovky. Bola to sčasti pravda. Pršalo od rána. Druhýkrát za 7 rokov existencie podujatia!
Pozvánka: MTBIKER Častovský Cyklookruh - príďte si užiť pohodu na bicykli

Zažite uvoľnenú atmosféru a program pre celú rodinu na cykloturistickom podujatí MTBIKER Častovský Cyklookruh.
Pozvánka: Detská Tour Petra Sagana začína v Rajeckej Lesnej

Po mesiacoch vysedávania doma sa vracajú staré známe podujatia, ktoré však nie sú určené iba výhradne dospelým. Takouto akciou je aj Detská Tour Petra Sagana, ktorá sa opäť rozbehne už 21. júna v Rajeckej Lesnej.
Detské bicykle - modely pre vaše ratolesti PR článok

Detské bicykle - modely pre vaše ratolesti

Podporte vášeň svojich detí. Dáme vám niekoľko tipov, ako v rôznych cenových kategóriách nájsť kvalitné a zaujímavé bicykle.
Video: Ako správne vybrať detskú prilbu

Bezpečnosť je azda najdôležitejší faktor pri každom športe. Poďme sa spolu pozrieť, ako vybrať správnu prilbu pre malých cyklistov, aby spĺňala tie najdôležitejšie kritériá.
Tip na výlet: Livigno – moja najlepšia letná dovolenka

Mnohí možno poznáte toto mestečko skôr ako výborný lyžiarsky rezort, no leto v tomto meste nijako nezaostáva za zimou.
Reportáž: Škola jazdy a techniky s Bike Academy 2019

Tréning techniky na bicykli je veľmi dôležitou súčasťou každého cyklistu, či už ste bežný hobby jazdec alebo ten s vyššími ambíciami.
Unboxing: GT Stomper 20” Ace - kvalita pre deti

Detský bicykel môže rozhodnúť o láske „juniora” k cyklistike. Formuje jeho prvé návyky, môže byť príčinou zlozvykov. Kvalitným vybavením podporíme jeho vzťah k športu.
Reportáž: Finále Detskej Tour v Košiciach plné výhier

V poradí už šiesty ročník obľúbenej Detskej Tour Petra Sagana je úspešne za nami. Bolo to vôbec prvýkrát, keď sme sa stretli v okolí metropoly východného Slovenska.