www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Deti' (97 - 108 z 142 článkov)

Vrchárska koruna žilinská, alebo ako sa jazdí s bábätkom

10.12.2016 7 334 27 66

Idea bajkových vrchárskych korún má počiatky u našich západných susedov na Valašsku, kde v roku 2013 ako prvá vznikla Vrchárska koruna Valašská. Odvtedy pribudlo viacero partnerských projektov a v roku 2016 už bolo vrchárskych korún celkovo 8 (8 x ČR, 2 x SR). Jednou z dvoch slovenských bola v roku 2016 Vrchárska koruna žilinská, ktorú som si dal tento rok na môj bajkový „to do list“.
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20

Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (2. časť). Ako sme ladili TORP Bite

13.11.2016 7 176 45 37

Ak sa vám zapáčila 1. časť príbehu, tak určite nevynecháte toto pokračovanie, v ktorom aspoň na pár riadkoch popíšeme dolaďovanie niektorých dôležitých komponentov na detskom bicykli a snáď si odnesiete aj zopár užitočných rád.
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20

Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (1. časť): Zaľúbili sme sa do ocele

27.10.2016 8 197 38 47

Písal sa koniec roka 2014. Po letnej sezóne prišiel čas na výber 20” detského bicykla. A tu začína náš, viac ako dvojročný príbeh o tom, kam sme to dotiahli. V prvej časti sa zameriam na to, ako to celé začalo a ako sme prišli k vlastnému rámu a zaľúbili sa do ocele.
Finálové kolo detskej Tour Petra Sagana v Suľove

26.10.2016 3 137 2 8

Voľba na Súľov nebola náhodná, veď práve spoluorganizátori okolo Slava Strečanského pripravujú jedno z najväčších cyklistických podujatí na Slovensku. Lokalita pod Súľovskými skalami priam idylická pre podobné cyklistické podujatie plné detí, z ktorého si môžete pozrieť tento vydarený klip.
Malý hľadač trailov

07.10.2016 6 053 4 34

Dalo by sa povedať, že takto to dopadne, keď si na marketingu v Specialized všimnú video malej ružovej slečny, ktoré sme publikovali ešte v januári :). Oni však mohli použiť svoj rozpočet a trochu to dotiahnúť.
Finále: Detská tour Petra Sagana 2016 aj s dresmi pre troch najlepších vo všetkých súťažných kategóriách

28.09.2016 3 017 4 1

Tento ročník počasie organizátorov Detskej tour nesklamalo alebo mali šťastnú voľbu na výber termínov súťaže. Ani raz v 9 kolách nepršalo, nefúkalo a nebola zima. Skôr naopak tour sprevádzalo slnečné a miestami (Prešov, Dolný Kubín) až horúce počasie. Ale poďme k finálovému kolu, ktoré sa konalo 25. septembra v Súľove.
Detská tour Petra Sagana 8. kolo - asi najnáročnejšia trať

19.09.2016 3 161 7

V lyžiarskom areáli SKI Makov sa už po 8-krát tento rok stretli účastníci Detskej tour Petra Sagana. Počasie bolo opäť na jednotku a na štart sa postavilo vo svojich kategóriách viac ako 450 cyklistov. Makov organizátori do Detskej tour vybrali úmyselne, veď právu tu Peter Sagan absolvoval ako 9-ročný svoje prvé cyklistické preteky.
Výstavba bikrosovej trate v Rožňave

PR 13.08.2016 3 468 3

Ako vznikla nová bikroska od navozenia zeminy, tvarovania vĺn až po prvé jazdy. Aj keď sa to môže zdať, že to je hotové raz-dva, opak je pravdou a stavanie si vyžaduje veľa času aj pomocníkov. Iniciatíva prišla od cyklistických nadšencov a s výstavbou pomáhali v značnej miere aj žiaci ZŠ Jura Hronca v Rožňave. Zajazdiť si môže každý, kto bude mať chuť.
Test: prilba HAVEN Toltec pink – ľahučký sprievodca v teréne

11.08.2016 4 733 1 3

O tom, aké dôležité je nosiť pri jazdení prilbu, tu debatovať určite nemusíme. Ak patríte medzi tých šťastnejších a doposiaľ ste kvalitu prilby na vlastnej koži (či skôr hlave) neotestovali, určite ste videli niektorú z tých hrôzu naháňajúcich fotiek na nete - rozbité hlavy po páde bez prilby.
Detská tour Petra Sagana 6. kolo - krátky výšľap a množstvo zatáčiek

08.07.2016 2 330 1

Len týždňovú prestávku mala Detská tour a mladí „saganovci“ sa presťahovali z východu Slovenska do Dolného Kubína, kde bola naplánovaná už šiesta zastávka Tour. Počasie sa opäť zahrávalo s účastníkmi a bolo teda poriadne horúco. Nevýhodou bola aj otvorená trať bez stromov, a tak sa účastníci mohli ísť schladiť len do neďalekej rieky Orava.
Detská tour Petra Sagana 5.kolo - tropické teploty a polievanie cyklistov miestnymi hasičmi

01.07.2016 2 206 1

Premiérovo v Prešove sa v sobotu 25. júna 2016 uskutočnilo už 5. kolo Detskej tour Petra Sagana. Trať bola situovaná na prírodnom kúpalisku Delňa. Škoda, že voda ešte nebola napustená, v horúčavách, ktoré panovali v sobotu, by to privítal snáď každý účastník alebo divák podujatia. Príjemnou náhradou však bolo polievanie cyklistov miestnymi hasičmi, čo bola poriadna vzpruha pri teplotách nad 35°C. Cyklistickej Detskej Tour pomáhali zabezpečiť podujatie ŠK Velodróm Prešov a Mesto Prešov.
Detská tour Petra Sagana 4.kolo - o to náročnejšia trať

01.06.2016 3 742 2

Už po 4-krát sa tento rok stretli mladí cyklisti na Detskej tour Petra Sagana. Podujatie pripravila Cyklistická Detská tour v spolupráci s cyklistami z Cyklo Spiš a Mestom Levoča. Na prezentácií v Levoči sa zaregistrovalo 418 cyklistov.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 823)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 598)
  4. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 590)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 428)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 165)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 092)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 288)