Najnovšie články z kategórie Downhill

Red Bull Desafio das Cruzes 2013

Séria mestských zjazdov pokračuje, tento krát sa na zjazdovku premenilo historické mesto Ouro Preto
1st round SPDH 2013 - Hnilčík – Mraznica

Prvé kolo SPDH sa uskutočnilo na východe Slovenska v SKI centrum Mraznica. Vyrazili sme v piatok okolo tretej z Piešťan, odkiaľ sme to mali rovných 300km. Dorazili sme podvečer, hneď sme sa pustili do stavania depa a išli spať.
Nízko letiaci Aaron Gwin

Nízko letiaci Aaron Gwin, vo videu demonštruje svoju rýchlosť a agresivitu vďaka ktorej je jedným z najrýchlejších DH jazdcov na svete.
This Is Peaty, Season 2 - Episode 1

Dnes sa nám s videami roztrhlo vrece, po novej epizóde MacAskill's Imaginate - Episode 3 tu máme aj prvý diel novej série This Is Peaty. Takže usaďte sa a nech sa páči!
UCI Mountain Bike World Cup 2013

Kolotoč Svetových pohárov MTB začína už tento víkend!
Rozhovor s A - tímom Life4Ride

Nie je tomu tak dávno, čo sme vám priniesli rozhovor so zakladateľom a jazdcom tímu Life4Ride, Matejom Mackovičom. Dnes sme si pripravili otázky pre kompletný A - tím.
Life Cycles

Nedeľa večer je ideálny čas na vzhliadnutie a pripomenutie si jedného z najlepších bike filmov aké kedy vznikli.
Downhill Contest Wisła 2013

Oficiálne a výborne spracované video z Downhill Contestu v poľskej Wisle
Downhill Contest Wisla

Druhý pretek v tejtro sezóne sa konal v Polskej Wisle. Známa trať už z predošlých ročníkov prešla trošku zmenami. Pribudol obrovsky dvoják na lúke a kozmetické drobnosti.
CG Racing Brigade - the Making Of

Pamätáte na video CG Racing Brigade 2013? Zábery z natáčania vás presvedčia, že tam kde je Cedric nemôže byť nuda
Nová éra s DVO

...pretože videá so Cedricom nemôžu byť zlé
1st round Moravsko – Slovenský DH Cup

Po nekonečne dlhej zime sme sa konečne prehupli do jarného až letného počasia. Ešte donedávna sneh všade na okolí neumožňoval osedlať bicykle naplno a my sme mali to šťastie že sme vyrazili pred samotnou sezónou do Talianska kde sme si bicykle osvojili. Nielen príchod teplého počasia sa nejak oneskoril ale vplyvom toho sa prvý závod Moravsko-Slovenského DH cupu posunul o týždeň neskôr.