Najnovšie články z kategórie Leto

Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - vydarené kolo v Stupave

Po prvýkrát sa podujatie Detskej Tour Petra Sagana tento rok uskutočnilo v spolupráci s iným cyklistickým a bežeckým podujatím a to Stupava Trophy. A spolupráca to bola vydarená.
Kvalitné letné oblečenie - Sportful Bodyfit a Total Comfort

Čo na seba v horúcich dňoch, ak sú pre vás dôležité veci ako kvalita a dizajn? Čo dostávate za vyššiu cenu značkového oblečenia?
Video: MTBIKER Častovský cyklookruh - pozvánka a ukážka trate

Pre zmenu jedno nesúťažné podujatie, kde môže štartovať celá rodina, starší biker alebo ebiker a dobrú atmosféru a pohodových ľudí si vychutná aj pretekár.
Castelli Superleggera a Climbers - na extra horúce dni a epické kopce

Posúvanie limitov nie je len doménou rámov a komponentov. Čo to zlepšovať a inovovať sa dá aj v sekcii oblečenia.
Pozvánka: Nabitý júl ponúkne pre každého niečo

Po mesiacoch sledovania obľúbených cyklistických pretekov z uplynulých ročníkov sa konečne môžeme aj my opäť postaviť na štartovú čiaru - a že je skutočne z čoho vyberať, o tom sa presvedčíte v tejto mesačnej pozvánke.
Pozvánka: MTBIKER Častovský Cyklookruh - príďte si užiť pohodu na bicykli

Zažite uvoľnenú atmosféru a program pre celú rodinu na cykloturistickom podujatí MTBIKER Častovský Cyklookruh.
Prechodné dresy – príprava na leto PR článok

Prechodné dresy – príprava na leto

Pozreli sme sa na niekoľko modelov prechodných dresov. Dôležité je, aby boli vetru a vodoodolné a poskytovali tepelný komfort pri dostatočnej priedušnosti.
Reportáž: Jakľofski bicigeľ - ako som si užil svoju premiéru

Predposledný júnový víkend sa konalo podujatie Jakľofski bicigeľ v malej obci Jaklovce na východe SR, ktoré som mal v hľadáčiku už dlhšie, no zúčastnil som sa ho až tento rok.
Oblečenie do horúcich dní PR článok

Oblečenie do horúcich dní

Podávať výkon počas niekoľkých hodín je riadna fuška – najmä, keď sa k tomu pridá poriadne teplé počasie. Vtedy potrebujete mať na sebe niečo, čo dokáže spoľahlivo odviesť pot a udržať správnu teplotu tela.
Letné dresy - komfort na prvom mieste PR článok

Letné dresy - komfort na prvom mieste

Nie je nič horšie ako jazda v oblečení, ktoré poriadne nedýcha. Zamerali sme sa preto na dresy, ktoré vedia ponúknuť vysokú funkčnosť a budú vašim verným spoločníkom pri prekonávaní letných horúčav.
Krátke nohavice – leto klope na dvere PR článok

Krátke nohavice – leto klope na dvere

Leto k nám tento rok dorazilo s vysokými teplotami pomerne nečakane. K tomu celému patrí aj jemná zmena šatníka, pričom dnes sa pozrieme na to základné – krátke nohavice.
Pozvánka: Novodubnický maratón - vrchol leta vo veľkom štýle

V sobotu 24.8.2019 sa uskutoční MTBIKER Novodubnický maratón. Ide o 25. ročník pretekov, teraz prvýkrát pod hlavičkou MTBIKER.