Najnovšie články z kategórie Liptov

Obnova cykloturistických trás v okolí Skalice a nové trasy na Liptove

Viac ako 50 km cyklotrás bolo nedávno obnovených pri Skalici a navyše viac ako 40 km pribudlo pod Tatrami, vrátane ďalšieho úseku Podtatranskej cyklomagistrály. Pozrite sa, ktoré úseky sú to presne...
Tip na výlet: Cyklokorytnička - keď budete potrebovať dobiť baterky

Liptov a cykloturistika k sebe pasujú ako bryndzové halušky a žinčica. Meka turizmu s krásnou prírodou, jaskyňami a liečivými prameňmi.
Tip na výlet: Trikrát rodinná cyklopohoda

Koncom minuloročného leta som absolvoval zopár menej náročných cyklotrás s minimálnym prevýšením a pomerne kvalitným povrchom. Uvedomil som si, že ich charakter je ideálny najmä pre rodinné výlety s deťmi, nevynímajúc aj s použitím detského cyklovozíka.
Tip na výlet: Liptov - Kvačany okruh

Deň 1.7 (rozumej siedmy deň prvej časti môjho cyklovoľna). Posledný deň môjho pobytu pod Tatrami. Zostala mi neprejdená jedna z dvoch naplánovaných trás – okruh Kvačany – Prosiek – Liptovská Anna – Kalameny – Malatiná – Veľké Borové – Huty – Kvačianska dolina – Kvačany. Minulý rok som trasu prešiel, namotivovaný videoteaserom od chlapcov z Bicyklom po Slovensku, tento rok som chcel do trasy zaradiť aj kúpanie v Kalamenoch (motivácia pao) a nevynechať vežu vo Veľkom Borovom. Navyše by som trasu rád ukázal môjmu kamarátovi.
Bike&Motion – fantastický víkend s cyklosprievodcom na Dolnom Liptove

Dostal som pozvánku otestovať čerstvý projekt Bike&Motion. Neváhal som, oznámil som mojej polovičke Janke, že nech nerobí program na víkend, pretože balíme bicykle a odchádzame do Ružomberka, kde budeme jazdiť s cyklosprievodcom. Celkom som sa na tento výlet tešil, pretože som vedel, že si konečne po dlhej dobe nemusím lámať hlavu nad cyklistickými mapami, plánovať trasu a proste všetko okolo toho. Však to poznáte. Podľa informácií na stránke projektu by o toto všetko a čosi naviac malo byť postarané. A tak aj bolo.
bike&motion: Máme za sebou dva víkendy, v ktorých sme ladili myšlienku projektu PR článok

bike&motion: Máme za sebou dva víkendy, v ktorých sme ladili myšlienku projektu

Poniektorí z čitateľov zachytili niečo pred vyše mesiacom informácie o novom projekte cyklopobytov a cykloturistiky bike&motion na Liptove. Čas pokročil a sme tu späť s informáciou o tom, čo sa nám podarilo za ten čas stihnúť a ako napredujeme. Máme za sebou dva víkendy, z ktorých bol úplne prvý náš testovací.
Nový cyklo-projekt: BIKE&MOTION - zažite Dolný Liptov naplno PR článok

Nový cyklo-projekt: BIKE&MOTION - zažite Dolný Liptov naplno

Na prelome minulého roka ma oslovil s myšlienkou BIKE&MOTION kamarát Michal Kudlička. Tento nápad nosil v hlave už skoro dva roky v rôznych podobách. Po jeho predstavení ma projekt oslovil, neváhal som teda a šiel do toho hneď, pretože návštevník spoznáva krásy Liptova z inej perspektívy, čo by inak nezažil (neskôr vysvetlím).
Liptovské derby na poslednom snehu

Na Veľkú noc sme sa rozhodli partia v počte 8 kusov zaútočiť na liptovské cyklotrasy. Keďže mne lesné asfaltky a nim pridružené infraštruktúry moc nevoňajú, rozhodol som sa prísť o 2 bajkovacie dni skôr a ponaťahovať reťaz o čosi viac ako je zdravé.
Na Okolo Slovenska sa zíde kvalitná konkurencia

Tohtoročné cyklistické preteky Okolo Slovenska budú jednými z najlepšie obsadených v ich histórii. Na štarte sa v utorok 5. júna v Liptovskom Mikuláši postaví takmer 120 cyklistov z 19 krajín, ktorí nastúpia v 20 tímoch zo 14 štátov. Prvýkrát budú štartovať štyri slovenské tímy (Dukla Trenčín, CK Banská Bystrica, reprezentácia Slovenska, AŠK Inter Bratislava).
Majstrovstvá Slovenska v BMX 2012 PR článok

Majstrovstvá Slovenska v BMX 2012

Posledný aprílový víkend sa v Liptovskom Mikuláši uskutočnili Majstrovstvá Slovenska v BMX, presnejšie pretekárskej forme BMX – bikrose. Lokálny klub objednal letné počasie, dráha bola perfektne pripravená a pravidelne zavlažovaná a tak sa za prítomnosti a povzbudzovania prítomných divákov a aj doprovodu jazdcov, mohlo začať súťažiť.