Najnovšie články z kategórie Preteky

Test: Pretekársky komplet ALÉ - zhmotnenie výkonu

Pretekársky strih, látka s 3D štruktúrou, materiál, ktorý je extrémne prijemný na dotyk, a k tomu všetkému kompresný fit. Toto je oblečenie z hornej police!
Reportáž: Gavurky ride - „jarná klasika“ na začiatku leta

Štartoval som na zaujímavom cestnom podujatí, ktoré sa konalo v obci Dobrá Niva pri Zvolene. Na štarte sa zišla silná konkurencia cyklistov a ako to celé dopadlo, sa dozviete v dnešnom článku.
Reportáž: Enduro v puberte alebo Scott Enduro Race 2023

Číslo 13 je magické a presne taký bol aj ďalší ročník Birell BikeFestu v Kálnici. Od počiatkov tejto najväčšej cyklistickej udalosti (nielen na Slovensku) sa jej zúčastňujem a nebolo tomu inak ani tento rok.
Pozvánka: Považský MTB Špeciál - neváhaj navštíviť Sverepec

Ak si váhal alebo si len nemal čas prísť si vyskúšať prvý ročník Považského MTB Špeciálu, tak máš ešte stále možnosť.
Profesionálny skialpinista vs. cyklista – časovka do kopca

Chcete vidieť, ako takú cyklistickú časovku vie zájsť profesionálny skialpinista, prípadne ako obstojí v porovnaní s traťovým rekordom? No a pritom sa trochu aj zabavíme...
L'Etape Czech Republic 2023 - začiatok ako TDF, koniec ako Fantozzi

Napriek tomu ako som tento rok dopadol, trvám na všetkých spomenutých veciach vo videu. Cyklista nemusí takéto podujatie vyhrať, hlavnou odmenou sú zážitky.
MTBIKER Sliezsky kráľ 2023 alebo ako som to prepálil na cesťáku

V nedeľu 11. júna sa konal druhý ročník tejto „staronovej“ akcie. Časovku s najkrajším cieľovým dojazdom na mojom obľúbenom tatranskom stúpaní predsa nemôžem vynechať.
Reportáž: Detská tour Petra Sagana - zábava pokračovala v Nízkych Tatrách

Obľúbená séria detských pretekov pokračovala 4. kolom, a to v Nízkych Tatrách v okolí Demänová Rezort na členitej trati.
Zažiť odpadnutie z balíka aj únik – memoriál Adriána Babiča

Čo sa týka intenzity a budovania rýchlosti, mnohí nedajú dopustiť na cestné preteky. Nakoniec ten najlepší spôsob je presvedčiť sa na vlastnej koži...
Pozvánka: ŠKODA MTB cyklomaratón Topoľčianky - rozprúdiť krv pod Tribečskými vrchmi

Rozbehnutý vlak v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa tentokrát presunie do Topoľčianok a my pri tom nesmieme chýbať.
Pozvánka: Dohňany - Púchov Trophy maratón 2023 - návrat stálice

Po trojročnej odmlke do kalendára podujatí pribudla staronová maratónska klasika na Považí pod názvom Dohňany - Púchov Trophy.
BikeFest maratón Kálnica – nečakaný dôkaz, že tréning funguje

Pôvodne som tu nechcel nič „splietať“ o wattoch alebo tréningu a len si užiť preteky. Lenže nakoniec sa mi dostal do rúk dôkaz namiesto sľubov, že dlhodobá príprava, o ktorej čítate, nebola len teória.